Франчук, В. (завідувач кафедри гірничих машин та інжинірингу Національного гірничого університету; доктор технічних наук; професор).
    Концепція підготовки інженерів у віртуальних технологіях / В. Франчук, О. Панченко, К. Заболотний // Вища школа : Науково-практичне видання. Видавицтво: тов-во "Знання" Україна КОО. - 2009. - № 2. - С. 29-46 : рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- освіта -- професійна підготовка -- технічна освіта -- інженери -- підготовка інженерів -- освітні технології -- інформаційні технології -- віртуальні технології -- модулі програмного комплексу SWEE -- комп'ютерні технології -- навчальні дисципліни -- лабораторні роботи -- 3-D моделі -- высшее образование -- образование -- профессиональная подготовка -- техническое образование -- инженеры -- подготовка инженеров -- образовательные технологии -- информационные технологии -- виртуальные технологии -- модули программного комплекса SWEE -- компьютерные технологии -- учебные дисциплины -- лабораторные работы
Анотація: Висвітлюється досвід НГУ щодо викладання інженерних дисциплін з використанням комп'ютерних технологій тривимірного моделювання, що дає змогу досягти раціонального співвідношення абстрактної і образної інформації.


Дод.точки доступу:
Панченко, О.; Заболотний, К.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (14.07.2009р. Інв.2654ж - Б.ц.) (вільний)




    Гламаздіна, Ірина (вчитель української мови та літератури; спеціаліст вищої категорії).
    Упровадження інтерактивних технологій на уроках української мови / І. Гламаздіна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 7. - С. 60-62 : табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
учбові предмети -- українська мова -- методика викладання української мови -- інтерактивні технології -- освітні технології -- структура інтерактивного уроку -- інтерактивні уроки -- учебные предметы -- украинский язык -- методика преподавания украинского языка -- интерактивные технологии -- образовательные технологии -- структура интерактивного урока -- интерактивные уроки
Анотація: Використання інтерактивних технологій висуває певні вимоги до уроку. Переважно, структура таких занять складається з певних елементів.


Дод.точки доступу:
Ерудит, гімназія \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Базурін, В. М.
    Педагогічна модель розвитку дослідницьких умінь майбутніх учителів математики і фізики під час навчання інформаційно-комунікаційних технологій / В. М. Базурін // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 51-56. - Бібліографія : С.56 : 3 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища педагогічна освіта -- высшее образование -- дослідницькі уміння -- информационно-коммуникационные технологии -- исследовательские умения -- інформаційно-комунікаційні технології -- образовательные технологии -- освітні технології -- педагогическое моделирование -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- педагогічне моделювання -- підготовка учителів -- підготовка учителів математики -- подготовка специалистов -- подготовка учителей -- подготовка учителей математики -- професійна освіта -- профессиональное образование -- технологии образования -- технології освіти -- учитель физики -- учитель фізики -- фахова підготовка
Анотація: Розкриті принципи побудови педагогічної моделі розвитку дослідницьких умінь майбутніх учителів математики і фізики в процесі вивчення інформаційно-комунікаційних технологій. Побудова моделей проходить низку основних етапів: 1. Визначення мети й формул ювання завдань прогнозування; 2. Збір і систематизація інформації про сформульовані завдання відповідно до мети прогнозування; 3. Виділення основних чинників, які впливають на зміну тенденцій і закономірностей об'єкта дослідження; 4. Перевірка й уточн ення сконструйованих моделей через практичне розв'язання тих чи інших проблем.





    Яшанов, С. (завідувач кафедри інформаційних систем і технологій Інституту гуманітарно-технічної освіти; директор Центру комп'ютеризації та інформаційного забезпечення Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова; кандидат педагогічних наук; професор).
    Інтеграція навчальних інтернет-ресурсів у процес підготовки вчителя до майбутньої професійної діяльності / С. Яшанов // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 5/6. - С. 47-54. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- інформаційні технології -- освітні технології -- інтернет-технології -- педагогічна освіта -- підготовка вчителів -- вчителі -- портальні технології -- высшее образование -- информационные технологии -- образовательные технологии -- интернет-технологии -- педагогическое образование -- подготовка учителей -- учителя -- портальные технологии
Анотація: Розглянуті сучасні методи використання інтернет-ресурсів навчального майбутнього вчителя до практичної діяльності в умовах інформаційного суспільства.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Вербицький, Володимир (доктор педагогічних наук; професор).
    Технологізація навчально-виховного процесу в позашкільному освітньому просторі як принцип виховання особистості / В. Вербицький // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 10. - С. 12-18. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
технологізація навчально-виховного процесу -- технологизация учебно-воспитательного процесса -- педагогічні технології -- педагогические технологии -- освітні технології -- образовательные технологии -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- рівні педагогічних технологій -- уровни педагогических технологий -- еколого-натуралістичні центри -- эколого-натуралистические центры -- екологічна свідомість -- экологическое мировоззрение -- особистісно орієнтована освіта -- личностно ориентированное образование -- технологія саморозвитку -- технология саморазвития -- технологія розвівального навчання -- технология развивающего обучения -- технологія формування творчої особистості -- технология формирования творческой личности -- проектна технологія -- проектная технология -- інформаційні технології -- информационные технологии -- дистанційне навчання -- дистанционное обучение -- технологія колективного творчого виховання -- технология коллективного творческого воспитания
Анотація: Визначено сутність поняття "технологізація" щодо процесів у виробничій і соціальній сферах.Наведено класифікації педагогічних технологій та з'ясовано їх сутнісні ознаки.


Дод.точки доступу:
Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді МОН України \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Соловйов, Юрій (кандидат історичних наук; начальник управління освіти і науки Донецької обласної державної адміністрації).
    Регіональна модель системи освіти Донецької області: інноваційний аспект / Ю. Соловйов // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 4/5. - С. 3-13 : фот. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Організація освіти

   Организация образования

   Україна
    Украина

    Донецька область

    Донецкая область

Кл.слова (ненормовані):
система освіти -- система образования -- інноваційний аспект освіти -- инновационный аспект образования -- модернізація освіти -- модернизация образования -- система освіти регіону -- система образования региона -- регіональна система освіти -- региональная система образования -- нормативно-правове регулювання -- соціально-педагогічні умови -- социально-педагогические условия -- психолого-педагогічні умови -- психолого-педагогические условия -- організаційно-педагогічні умови -- организационно-педагогические условия -- інноваційні технології -- инновационные технологии -- програми модернізації освіти -- программы модернизации образования -- бізнес-освіта -- бизнес-образование -- профорієнтація -- профориентация -- обдарована молодь -- одаренная молодежь -- школа майбутнього -- школа будущего -- освітні округи -- образовательные округи -- інклюзивна освіта -- инклюзивное образование -- школи сприяння здоров'ю -- школы способствования здоровью -- державно-громадське управління -- государственно-общественное управление -- освітні технології -- образовательные технологии -- соціалізація освіти -- социализация образования
Анотація: Детально аналізуються актуальні питання організації та управління освітою Донецької області як галуззю суспільного життя, проблеми організації діяльності навчальних закладів, управління персоналом, питання стратегічного і тактичного менеджменту в освіті, психолого-педагогічні аспекти запровадження інновацій тощо. Розкрито різні напрями педагогічної діяльності і насамперед впровадження в навчально-виховний процес освітніх закладів регіону нових педагогічних технологій, які базуються на різноманітних інноваціях, що поширюються в системі сучасної освіти.


Дод.точки доступу:
Розвиток та функціонування української мови в Донецької області, цільова програма \о произв.\; Регіональна програма впровадження профільного навчання \о произв.\; Надія Донеччини, цільова програма \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Тараріна, Ірина (головний спеціаліст управління освіти Краматорської міської ради).
    Моделювання процесу діяльності вчителів фізики у системі післядипломної педагогічної освіти та в міжкурсовий період / І. Тараріна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 4/5. - С. 72-76. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Педагогічна освіта

   Педагогическое образование

   Україна
    Украина

    Донецька область

    Донецкая область

    Краматорск

Кл.слова (ненормовані):
післядипломна освіта -- последипломное образование -- педагогічні технології -- педагогические технологии -- засоби навчання -- способы обучения -- особистісно орієнтоване навчання -- личностно ориентированное обучение -- профільна диференціація -- профильная дифференциация -- освітні технології -- образовательные технологии -- викладання учбових предметів -- преподавание учебных предметов -- викладання фізики -- преподавание физики -- досвід шкіл -- опыт школ
Анотація: Розглянуто сучасні підходи до проектування діяльності вчителів в системі післядипломної педагогічної освіти та подальшої самостійної діяльності в міжкурсовий період. На підставі проведеного аналізу запропоновано до використання педагогічну технологію, яка може бути підгрунтям для розроблення психологічної системи підготовки вчителів фізики в умовах наявності освітніх альтернатив.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Шарата, Наталія (кандидат педагогічних наук; Миколаївський державний аграрний університет).
    Імплементація Болонського процесу в Україні / Н. Шарата, О. Кунашенко, Д. Лукьяненко // Економіст : науково-практичний журнал. - 2012. - № 2. - С. 67-68. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища професійна освіта -- вища освіта -- реформування освіти -- освітні технології -- інноваційні освітні технології -- педагогічні інновації -- технології навчання -- кредитно-модульна система -- міжнародне співробітництво -- нормативно-правове регулювання -- высшее профессиональное образование -- высшее образование -- реформирование образования -- образовательные технологии -- инновационные образовательные технологии -- педагогические инновации -- технологии обучения -- международное сотрудничество -- нормативно-правовое регулирование
Анотація: Статтю присвячено питанням аналізу технологій навчання, класифікації проблем впровадження інноваційних освітніх технологій. Виділено критерії педагогічних інновацій, а також аспекти, які необхідні для формування готовності викладача до інновацій у навчальному процесі. Особливу увагу зосереджено на кредитно-модульній технології навчання.


Дод.точки доступу:
Кунашенко, Олена (Миколаївський державний аграрний університет); Лукьяненко, Дарія (Миколаївський державний аграрний університет); Болонська декларація, спільна декларація міністрів освіти Європи \о произв.\; Болонская декларация, общая декларация министров образования Европы \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Кричевська, Юлія (заступник директора з навчально-виховної роботи; старший учитель).
    Упровадження інноваційних освітніх технологій у початковій школі і гімназії / Ю. Кричевська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 3. - С. 64-65. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.3
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- начальная школа -- гімназії -- гимназии -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- освітні технології -- образовательные технологии -- інноваційні освітні технології -- инновационные образовательные технологии -- мультимедійні презентації -- мультимедийные презентации -- педагогічна майстерність -- педагогическое мастерство
Анотація: Про упровадження інноваційних технологій у роботу педагогів молодших класів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Скоморовська, Наталія (викладач Івано-Франківського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Використання технології критичного мислення на уроках української літератури / Н. Скоморовська // Українська мова і література в школі : науково-методичний журнал. - 2012. - № 4. - С. 28-31. - Література : С.31 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
критическое мышление -- критичне мислення -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- нові освітні технології -- новітні технології навчання -- новые технологии обучения -- образовательные технологии -- освітні технології -- педагогические технологии -- педагогічні технології -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури
Анотація: Йдеться про необхідність використання технології критичного мислення на уроках української літератури, подано коротку історію її впровадження в школах України.





    Кофанова, Олена (доцент кафедри інженерної екології Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут"; кандидат хімічних наук).
    Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів-екологів засобами інформаційно-комунікаційних технологій / О. Кофанова // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 8. - С. 72-87 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища технічна екологічна освіта -- высшее техническое экологическое образование -- технічні ВНЗ -- технические ВУЗы -- підготовка бакалаврів-екологів -- подготовка бакалавров-экологов -- інформаційно-комунікаційні технології -- информационно-коммуникационные технологии -- навчально-інформаційне середовище -- учебно-информационная среда -- хімічна підготовка -- химическая подготовка -- мотиви студентів-екологів -- мотивы студентов-экологов -- мотивація навчання -- мотивация обучения -- інформаційні ресурси -- информационные ресурсы -- освітні технології -- образовательные технологии -- технологія портфоліо -- технология портфолио -- ситуація успіху -- ситуация успеха
Анотація: Досліджено засоби активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів-екологів. Виявлено потенційні можливості інформаційно- комунікаційних технологій щодо збільшення частки творчої складової в процесі хімічної підготовки майбутніх бакалаврів-екологів, створення ситуації успіху.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Волобуєва, Тетяна (кандидат педагогічних наук; доцент; проректор із наукової роботи Донецького ОІППО).
    Здоров'язбережувальна технологія як система заходів з охорони та зміцнення здоров'я учнів / Т. Волобуєва // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 7. - С. 35-38. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
здоров'я дітей -- здоров'язбережувальні освітні технології -- особистісно орієнтовані освітні технології -- освітні технології -- образовательные технологии -- технологія розкріпоченого розвитку дітей -- розкріпочений розвиток дітей -- раскрепощенное развитие детей -- педагогіка співпраці -- освітнє середовище -- освітні концепції -- педагогічна спадщина -- видатні педагоги -- здоровье детей -- здоровьесберегательные образовательные технологии -- личностно ориентированные образовательные технологии -- технология раскрепощенного развития детей -- педагогика сотрудничества -- образовательная среда -- образовательные концепции -- педагогическое наследие -- выдающиеся педагоги
Анотація: Розглядається зміст поняття "здоровязбережувальна технологія". Наголошується на важливості втілення у практику ідей В. О. Сухомлинського щодо виховання здорової дитини, використання їх у сучасних освітніх концепціях, а також при необхідності застосування комплексного підходу до вирішення завдань збереження і зміцнення здоров'я школярів.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог-гуманіст ; 1918-1970) \о нем\


74.580.25
Р 98


    Рябченко, Л. О.
    Вплив розвивального навчання на розвиток ефективної пізнавальної діяльності та творчості особистості / Л. О. Рябченко // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2012. - № 3. - С. 49-54. - Бібліогр. в кінці ст. 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.580.25
Рубрики: Развивающее обучение
   Розвивальне навчання

Кл.слова (ненормовані):
развивающее обучение -- розвивальне навчання -- професійна освіта -- профессиональное образование -- пізнавальна діяльність -- познавательная деятельность -- розвиток особистості -- развитие личности -- освітні технології -- образовательные технологии -- психолого-педагогические процессы -- психолого-педагогічні процеси
Анотація: Розглянуто проблему впливу розвивального навчання на формування творчої особистості, здатної до ефективної пізнавальної та професійної діяльності. У центрі уваги педагога - створення особистісно-орієнтованих ситуацій, завдяки яким формується творча особистість людини. Творчість є вищою формою мотивації поведінки.





    Гончаров, Володимир Іванович (професор; директор Інституту іноземної філології Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова).
    Опанування освітніх технологій - невід'ємний складник підготовки нового вчителя / В. І. Гончаров // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2012. - № 3. - С. 59-65. - Бібліогр. в кінці ст. 11 назв
ББК 74.580.25
Рубрики: Технологии обучения
   Технології навчання

Кл.слова (ненормовані):
освітні технології -- образовательные технологии -- технологии обучения -- педагогические технологии -- образовательная политика -- технології навчання -- педагогічні технології -- освітня політика -- підготовка вчителів -- педагогічна освіта -- подготовка учителей -- педагогическое образование
Анотація: Зроблено висновок, що в процесі підготовки вчителя освітньо-педагогічні технології відіграють важливу роль в інтеграції та систематизації освітнього середовища.





    Куций, А. М. (здобувач Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Теоретичне підгрунтя кооперативного навчання: філософсько-освітня перспектива / А. М. Куций // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 10. - С. 66-70. - Література : С.70 : 15 назв
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
конструктивизм -- конструктивізм -- кооперативне право -- кооперативно-групове навчання -- кооперативно-групповое обучение -- кооперативное образование -- образовательные технологии -- освітні технології -- философия образования -- філософія освіти
Анотація: Досліджується теоретичне підгрунтя кооперативного навчання як конструктивістської освітньої технології. Підкреслено роль кооперації в освітній діяльності.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Лукашик, Елита (старший викладач Інституту інформатики Університету "Політехніка Любельська"; м.Люблін; Польща; PhD (інформатика)).
    Електронне навчання як сучасний засіб корпоративних тренінгів / Е. Лукашик, М. Скубелевська-Пашковська // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 10. - С. 496-501 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

Кл.слова (ненормовані):
информационные технологии в образовании -- інформаційні технології в освіті -- корпоративные тренинги -- корпоративні тренінги -- інновації в освіті -- инновации в образовании -- образовательные технологии -- освітні технології -- передовые методы образования -- передові методи освіти -- экономическая эффективность обучения -- економічна ефективність навчання -- электронное обучение -- електронне навчання
Анотація: Представлено ідею затсосування електронного навчання в його економічному аспекті. Електронне навчання - це сучасний спосіб здобуття знань. Він відрізняється від традиційного способу навчання. В цього різновиду освіти є свої переваги і недоліки, хоча використання електронного навчання як додаткових курсів для співробітників може принести користь для компанії.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Скубелевська-Пашковська, Марія (старший викладач Інституту інформатики Університету "Політехніка Любельська"; м.Люблін; Польща)




    Костіков, Микола Павлович (аспірант Національного університету харчових технологій; м.Київ; Україна).
    Створення бази знань граматики польської мови / М. П. Костіков // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 10. - С. 243-248 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 32.973.26(4УКР)-018.2 + 81.2ПОЛс-2
Рубрики: Техника
   Техніка

   Программное обеспечение

   Програмне забезпечення

   Грамматика польского языка

   Граматика польської мови

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
інновації в освіті -- инновации в образовании -- освітні технології -- образовательніе технологии -- інформаційні технології в навчанні -- информационные технологии в обучении -- іноземні мови -- иностранные языки -- изучение иностранных языков -- вивчення іноземних мов -- бази даних -- базы данных -- базы знаний -- бази знань -- грамматика -- граматика -- интеллектуальные обучающие системы -- інтелектуальні навчальні системи -- обучающие системы -- навчальні системи -- морфология языка -- морфологія мови -- польский язык -- польська мова -- продукционные модели -- продукційні моделі -- электронные средства обучения -- електронні засоби навчання -- электронные словари -- електронні словники
Анотація: Проаналізовано можливості використання баз знань для розробки інтелектуальної навчальної системи з граматики польської мови. Описано підхід до створення баз знань у морфології.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Сучасні проблеми інформатики в управлінні, економіці, освіті та екології, міжнародний науковий семінар \о нем\




    Красіков, О. М. (професор кафедри тактико-спеціальної підготовки ННІ управління НАВС; старший науковий співробітник).
    Організаційно-педагогічні умови реалізації управління різнорівневою професійною підготовкою фіхівців / О. М. Красіков // Митна справа : науково-аналітичний журнал з питань митної справи та зовнішньоекономічної діяльності; фахове видання. - 2012. - № 4. - С. 36-41. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.58
Рубрики: Вища освіта
   Высшее образование

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні умови -- організаційні умови -- управління підготовкою фахівців -- професійна підготовка фахівців -- педагогічні умови -- освітні технології -- різнорівнева підготовка -- педагогические условия -- организационные условия -- управление подготовкой специалистов -- профессиональная подготовка -- педагогические условия -- образовательные технологии -- разноуровневая подготовка
Анотація: Присвячено дослідженню організаційно-педагогічних умов реалізації управіння різнорівневою професійною підготовкою фахівців. Наведена стисла характеристика суті методів освітньої технології різнорівневої професійної освіти та зроблено висновок, що цілеспрямоване управління освітньою системою різнорівневої професійної підготовки фахівців можливо при дотриманні в комплексі організаційних і педагогічних умов.





    Завалевський, Ю. (кандидат педагогічних наук; доцент; заступник директора).
    Підготовка педагогів до впровадження сучасних технологій навчання та виховання / Ю. Завалевський // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. - № 2. - С. 7-21. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні технології -- педагогические технологии -- освітні технології -- образовательные технологии -- інноваційні педагогічні технології -- инновационные педагогические технологии -- технологічний підхід -- технологический подход -- засоби педагогічного впливу -- средства педагогического влияния -- культура педагогічного впливу -- культура педагогического влияния -- інтерактивні методи навчання -- интерактивные методы обучения -- інтерактивне спілкування -- интерактивное общение -- соціально-педагогічна підготовка вчителів -- социально-педагогическая подготовка учителей -- особисто-орієнтований підхід -- личностно-ориентированный подход -- особисто орієнтовані технології виховання -- личностно ориентированные технологии воспитания -- ООТВ -- ЛОТВ -- методи кооперативного навчання -- методы кооперативного обучения -- психологічна культура -- психологическая культура -- складові психологічної культури -- составные психологической культуры -- переконаність вчителя -- убежденность учителя -- культура переживань -- культура переживаний
Анотація: Аналізується поняття "технології навчання та виховання", описується методика психолого-педагогічної підготовки вчителів до впровадження інноваційних технологій, які сприяють подоланню недоліків традиційного навчання та виховання і розвитку творчого потенціалу як тих, хто навчається, так і тих, хто навчає.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Куций, Андрій Миколайович (здобувач Дніпропетровського обласного інституту післядипломної освіти).
    Феномен кооперативного навчання як засада ефективної соціальної комунікації / А. М. Куций // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 12. - С. 67-71. - Література : С.70 : 12 назв
УДК
ББК 60.0
Рубрики: Соціальна філософія
   Социальная философия

Кл.слова (ненормовані):
кооперативне навчання -- кооперативно-групове навчання -- кооперативно-групповое обучение -- кооперативное образование -- кооперация -- кооперація -- нові освітні технології -- новые образовательные технологии -- образовательные теории -- освітні технології -- социальная коммуникация -- соціальна комунікація
Анотація: Досліджено феномен кооперативного навчання як засади ефективної соціальної комунікації. Кооперативне навчання є не тільки способом організації навчального процесу, а й формою життєдіяльності людини, яка відчуває необхідність у саморозвитку. Доведено, що кооперативне навчання формує усталені моделі комунікації, що сприяють поширенню зв'язікв та поліпшенню умов співжиття у суспільстві.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)