Доронін, Василь. Еволюція маркетингової політики на ринку вина України / В. Доронін> // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 5. - С. 29-31. - 1 рис. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Україна Украина Кл.слова (ненормовані): бренди -- маркетингова діяльність -- торговельні марки -- ринки України -- рынки Украины -- ринки вина -- рынки вина -- реклама -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- споживання вина -- потребление вина -- культура споживання вина -- культура потребления вина -- динамика продажу вина -- динамика продажи вина -- продаж вина -- продажа вина -- бренды -- маркетинговая деятельность -- торговые марки Анотація: Формування ринку вина. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Осипов, Володимир (доктор економічних наук). Виноградарство та виноробство України. Сучасний стан, проблеми, тенденції розвитку [Текст] / В. Осипов, Л. Осипова> // Економіст : науково-практичний журнал. - 2015. - № 5. - С. 28-31 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Экономика Экономика сельского хозяйства Економіка Економіка сільського господарства Україна Украина Кл.слова (ненормовані): виноградарство -- виноградарство -- промислові виноградники -- промышленные виноградники -- виноробне виробництво -- винодельческое производство -- ринок вина -- рынок вина -- світове виробництво вина -- мировое производство вина -- споживання вина -- потребление вина -- переробка вторинних продуктів виноробства -- переработка вторичных продуктов виноделия -- переробка відходів виноробства -- переработка отходов виноделия -- площі виноградників -- площади виноградников Анотація: Наведено аналіз стану розвитку виноградарства та виноробства у світі. Зроблено висновок про необхідність вдосконалення й розвитку цих галузей в Україні. Наявність об'єктивних передумов для розвитку диктують необхідність збільшення обсягів виробництва та покращення якості вітчизняних він, оптимізації структури споживання алкогольних напоїв, розробки та впровадження конкурентоспроможних інноваційних технологій, інтеграції у світовий ринок вина, переробки вторинних продуктів виноробства на базі кластерів. Дод.точки доступу: Осипова, Лариса (доктор технічних наук) |