Кліменко, В. (професор кафедри металевих та дерев'яних конструкцій Київського національного університету будівництва і архітектури). Професіоналізація і психологія викладача вищої школи / В. Кліменко> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. - № 10. - С. 106-112. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Економіка Вища професійна освіта Экономика Высшее профессиональное образование Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- професійна компетентність -- викладачі -- практична психологія -- здібності викладачів -- высшее образование -- профессиональная компетентность -- преподаватели -- практическая психология -- умения преподавателей Анотація: З позиції прикладної психології праці і власного міркування щодо професіоналізації та психології викладача вищої школи протягом його фахової діяльності. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Дивак, Володимир (молодший науковий співробітник Інституту інформаційних технологій ізасобів навчання АПН України). Підвищення економічної компетентності директорів шкіл як передумова ефективної діяльності сучасних ЗНЗ / В. Дивак> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 2/3. - С. 28-30. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Школознавство Школоведение Кл.слова (ненормовані): економічна освіта -- педагогічні працівники -- професійна підготовка -- директори шкіл -- економічна компетентність -- професійна компетентність -- підготовка педагогічних кадрів -- компетентність керівників освіти -- управлінська діяльність -- безперервне підвищення кваліфікації -- экономическое образование -- педагогические работники -- профессиональная подготовка -- директора школ -- экономическая компетентность -- профессиональная компетентность -- подготовка педагогических кадров -- компетентность руководителя образования -- управленческая деятельность -- беспрерывное повышение квалификации Анотація: Стан сучасної економічної освіти в Україні зумовлений необхідністю переходу до реформування та розвитку економічних знань, орієнтованих на аналіз економічних процесів для формування сучасних економічних поглядів у керівників освіти, спрямування економічної діяльності на ефективне управління школою, інтеграцію процесів навчання і виховання як складових освіти, що створюють засади для формування сучасного світогляду фахівців економічного спрямування. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Березюк, О. (доцент кафедри судноводіння і безпеки судноплавства Севастопольського національного технічного університету). Розвивальний аспект формування професійної компетентності майбутніх судноводіїв / О. Березюк, В. Кара, В. Савченко> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 1. - С. 53-58. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- технічна освіта -- іноземні мови -- професійна компетентність -- судноводії -- высшее образование -- техническое образование -- иностранные языки -- профессиональная компетентность -- судноводители Анотація: Розглядається проблема розвитку особистості майбутнього судноводія у процесі навчання англійської мови професійного спілкування. Аналізуються теоретичні та практичні аспекти проблеми, зокрема способи стимулювання студента до активної пізнавальної діяльності. Визначаються умови, необхідні для підвищення ефективності профільно-орієнтованого вивчення іноземної мови. Дод.точки доступу: Кара, В. (асистент кафедри судноводіння і безпеки судноплавства Севастопольського національного технічного університету); Савченко, В. (старший викладач кафедри судноводіння і безпеки судноплавства Севастопольського національного технічного університету) Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (15.03.2010р. Прим. 1 - ) (вільний) |
Боровік, Ольга (здобувач Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих АПН України). Учитель фізики у вимірі педагогічної майстерності та педагогічної техніки / О. Боровік> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 11. - С. 48-51. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Школознавство Школоведение Кл.слова (ненормовані): педагогічна майстерність -- педагогічна техніка -- професійна компетентність -- професійна підготовка вчителя -- професійне виховання вчителя -- професійне становлення вчителя -- майстер-клас -- неперервна професійна освіта -- вчитель фізики -- педагогическое мастерство -- педагогическая техника -- профессиональная компетентность -- профессиональная подготовка учителя -- профессиональное воспитание учителя -- профессиональное становление учителя -- мастер-класс -- непрерывное профессиональное образование -- учитель физики Анотація: Висвітлюється проблема розвитку і саморозвитку професійної компетентності вчителя фізики у вимірі його педагогічної майстерності та педагогічної техніки; розглядається майстер-клас як форма освітнього середовища, що створює передумови та відкриває механізми становлення професійних компетентностей до рівня педагогічної майстерності. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Буринська, Н. М. Дослідження ефективності використання історичного надбання вітчизняної методики хімії в методичній підготовці студентів - майбутніх учителів хімії / Н. М. Буринська> // Педагогіка і психологія. - 2010. - № 1. - С. 65-74. - Бібліографія : С.73-74 : 14 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- вища педагогічна освіта -- вища професійна освіта -- вчитель хімії -- высшее образование -- высшее педагогическое образование -- высшее профессиональное образование -- история методики преподавания химии -- історія методики викладання хімії -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- методика навчання хімії -- методика обучения химии -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- підготовка вчителів -- подготовка учителей -- професійна компетентність -- професійна освіта -- професійна підготовка -- профессиональная компетентность -- профессиональная подготовка -- профессиональное образование -- учитель химии Анотація: Досліджено вплив використання історичного надбання вітчизняної методики навчання хімії на успішність навчання студентів - майбутніх учителів хімії. Запропонована експериментальна методика засвоєння учнями курсу "Методика навчання хімії". Наведені данн і формуючого експерименту стосовно ефективності запропонованої методики. |
Буряк, В. (ректор Криворізького державного педагогічного університету; доктор педагогічних наук; професор; заслужений діяч науки і техніки України). Викладач університету: вимоги до особистісних і професійних рис / В. Буряк> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 3/4. - С. 11-35. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Кл.слова (ненормовані): вищі навчальні заклади -- ВНЗ -- вища освіта -- викладачі університету -- вимоги до викладача -- кадри ВНЗ -- культура викладачів -- моральні якості -- педагогічні вимоги -- професійна компетентність -- высшие учебные заведения -- ВУЗы -- высшее образование -- преподаватели университета -- требования к преподавателям -- кадры ВУЗов -- культура преподавателей -- моральные качества -- педагогические требования -- профессиональная компетентность Анотація: Розглядаються педагогічні вимоги до викладача вищого навчального закладу з урахуванням специфіки та характеру університетських занять, дотримання яких буде сприяти ефективності навчання студентів. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Швалб, Ю. (завідувач кафедри соціальної роботи Київського національного університету імені Тараса Шевченка; доктор психологічних наук; професор). Система професійної підготовки соціальних працівників: концептуальні підстави розробки / Ю. Швалб> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 5/6. - С. 55-67 : табл.
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Україна Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- соціальні працівники -- підготовка соціальних працівників -- професійна підготовка -- соціальна робота -- моделі соціальної роботи -- форми соціальної роботи -- професійна компетентність -- высшее образование -- социальные работники -- подготовка социальных работников -- профессиональная подготовка -- социальная работа -- модели социальной работы -- формы социальной работы -- профессиональная компетентность Анотація: Описуються теоретико-методологічні підстави й досвід побудови системи професійної підготовки соціальних працівників у Київському національному університеті імені Тараса Шевченка. Дод.точки доступу: Київський національний університет імені Тараса Шевченка \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Руденко, Вікторія (викладач Черкаського національного університету ім. Б. Хмельницького). Роль інтерактивних технологій навчання у формуванні професійно-комунікативної компетентності майбутніх філологів / Вікторія Руденко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 3. - С. 40-44. - Бібліографія : С.44 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): дискусія як форма навчання -- дискуссия как форма обучения -- игровое проектирование -- игровые методы обучения -- интерактивное обучение -- интерактивные методы -- ігрове проектування -- ігрові методи навчання -- інтерактивне навчання -- інтерактивні методи -- коммуникативная компетенция -- комунікативна компетенція -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка в вузе -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- професійна компетенція -- профессиональная компетентность -- студенти-філологи -- студенты-филологи -- технологии образования -- технології освіти Анотація: Вивчаються інтерактивні технології навчання у формування професійно-комунікативної компетенції майбутніх філологів; звертається увага на специфіку ігрового проектування і технології дискусії. |
Стецюк, Кіра (доцент кафедри історії та українознавства Луганського аграрного університету; кандидат педагогічних наук). Художньо-естетичний розвиток особисості як детермінанта підвищення професійної компетентності фахівців / К. Стецюк> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 7/8. - С. 80-85. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Україна Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- розвиток особистості -- художньо-естетичний розвиток -- професійна компетентність -- вищі навчальні заклади -- мистецтво -- вплив мистецтва -- высшее образование -- развитие личности -- художественно-эстетическое развитие -- профессиональная компетентность -- высшие учебные заведения -- искусство -- влияние искусства Анотація: Розкривається сутність творчого та культурогенного потенціалу у структурі компетенції сучасного фахівця; аналізуються чинники впливу мистецтва на підвищення ефективності професійної компетенції; пропонуються заходи з реалізації поставлених перед освітою завдань. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Лосєва, Н. М. Сучасний підхід до вивчення особистості керівника освіти / Н. М. Лосєва> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 3. - С. 64-73. - Бібліографія : С.72-73 : 15 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Психологія Психология Кл.слова (ненормовані): акмеологический подход -- акмеология -- акмеологічний підхід -- акмеологія -- керівники освіти -- компетентність керівників освіти -- компетентность руководителя образования -- личностно-профессиональная зрелость -- личностно-профессиональная компетентность -- особистісно-професійна зрілість -- особистісно-професійна компетентність -- педагогическая акмеология -- педагогическая деятельность -- педагогическая психология -- педагогічна акмеологія -- педагогічна діяльність -- педагогічна психологія -- професійна діяльність -- професійна компетентність -- профессиональная деятельность -- профессиональная компетентность -- психология профессий -- психология руководителя -- психология управления -- психологія керівника -- психологія професій -- психологія управління -- руководители образования -- управление образованием -- управленческая деятельность -- управління освітою -- управлінська діяльність Анотація: Розглядаються питання цілісного дослідження особистості професійного керівника навчального закладу з психолого-акмеологічних позицій, показані можливості застосування акмеологічного підходу в цілях особистісно-професійного розвитку керівника. За умов стійкого позитивного ставлення керівника освіти до своєї професійної діяльності його особистісне зростання неодмінно супроводжується і професійним зростанням. Гуманізація освіти, використання акме-технологій, підтримка особистісно-професійного розвитку освітянина неодмінні і в процесі його підготовки, і під час підвищення кваліфікації, і протягом усього професійного життя. |
Добровська, Л. М. Інтегративний метод формування базових складових технологічної компетентності майбутніх інженерів / Л. М. Добровська> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 3. - С. 42-50. - Бібліографія : С.50 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): вища інженерна освіта -- вища професійна освіта -- высшее инженерное образование -- высшее профессиональное образование -- инженерное образование -- инженеры -- интегративный метод -- інженери -- інженерна освіта -- інтегративний метод -- компетентнісне навчання -- компетентність -- компетентностное образование -- компетентность -- професійна компетентність -- професійна освіта -- профессиональная компетентность -- профессиональное образование -- система "MatLab" -- технологическая компетентность -- технологічна компетентність -- MatLab система Анотація: Проаналізована сутність професійної інформаційно-комп'ютерної діяльності сучасних фахівців інженерного профілю, що дозволяє виявити специфічні особливості даної діяльності, пов'язані з її багатофункціональністю в межах таких базових функціональних складових, як організаційно-управлінська, проектно-конструкторська, технологічна, інформаційна і мовна. Використання системи "MatLab" у навчальному процесі сприяє зростанню ефективності навчально-пізнавальної діяльності майбутніх фахівців під час вивчення дисциплін, пов'язаних із математичним моделюванням, проектуванням і розробленням сучасних інформаційних технологій. |
Полякова, Ганна (керівник Центру освітніх інноваційних технологій ХНЕУ; доцент кафедри соціології і психології управління; кандидат педагогічних наук). Вплив освітнього середовища ВНЗ на формування професійної компетентності фахівця / Г. Полякова> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 10. - С. 78-87 : табл. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Кл.слова (ненормовані): ВНЗ -- вищі навчальні заклади -- професійна підготовка -- професійна компетентність -- підготовка фахівців -- вища освіта -- освітнє середовище -- ВУЗы -- высшие учебные заведения -- профессиональная подготовка -- профессиональная компетентность -- подготовка специалистов -- высшее образование -- образовательная среда Анотація: Визначаються зміст і структура професійної компетентності фахівця на основі понять "компетентність", "компетенція", "професійна діяльність". Вказується необхідність впливу освітнього середовища на формування складових професійної компетентності фахівця. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Хорошенюк, Оксана (заступник начальника Головного управління юстиції у Хмельницькій області). Формування компетентності державного службовця як провідне завдання підвищення кваліфікації / О. Хорошенюк> // Вісник державної служби України : інформаційно-аналітичний журнал. - 2010. - № 4. - С. 42-44. - Библиогр.: с. 44. - 1 рис. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Право Державна і муніціпальна служба Государственная и муниципальная служба Кл.слова (ненормовані): державна служба -- государственная служба -- підвищення кваліфікації -- повышение квалификации -- компетентність -- компетентность -- соціальні компетентності -- социальные компетентности -- мотиваційні компетентності -- мотивационные компетентности -- функціональні компетентності -- функциональные компетентности -- професійна компетентність -- профессиональная компетентность Анотація: Висвітлюється роль компетентності професійної підготовки державного службовця в контексті сучасних інтеграційних процесів. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Сагуйченко, В. В. (старший викладач Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти). Теоретичний конструктор освіти протягом усього життя і його філософсько-антропологічне обгрунтування / В. В. Сагуйченко> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. - № 1. - С. 98-100. - Бібліографія: С. 100 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Філософія Философия Кл.слова (ненормовані): безперервна освіта -- беспрерывное образование -- беспрерывное профессиональное образование -- информация -- история образования -- історія освіти -- ключевые компетенции -- компетенції -- личностно-профессиональная компетентность -- навчання протягом життя -- неперервна освіта -- непрерывное образование -- образовательная политика -- обучение на протяжении жизни -- освітня політика -- особистісно-професійна компетентність -- професійна компетенція -- профессиональная компетентность -- система образования -- система освіти -- философия образования -- філософія освіти Анотація: У статті розглянуто питання розвитку і становлення концепції освіти протягом усього життя. Простежено вплив освіти на формування критичного аналізу власного досвіду дорослої людини, її орієнтації на нові соціальні ролі у сучасному суспільстві. |
Горна, Ельвіра (завідувач Мар'їнського районного методичного центру координації та розвитку освіти). Діяльність методичної служби як умова підвищення професіоналізму педагогів та вдосконалення освітньої системи району / Е. Горна> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 4/5. - С. 68-71 : схем. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Педагогічна освіта Педагогическое образование Україна Украина Донецька область Донецкая область Кл.слова (ненормовані): підвищення кваліфікації педагогів -- повышение квалификации педагогов -- модель методичної служби -- модель методической службы -- професійна компетентність -- профессиональная компетентность -- професійна самостійність педагога -- профессиональная самостоятельность педагога -- освітня система району -- образовательная система района -- методична служба -- методическая служба Анотація: Розглянуто інноваційні підходи до організації неперервної освіти педагогічних та управлінських кадрів на рівні району. Опмсано модель районної методичної служби, розкрито її можливості в розвитку професійної компетентоності педагогів. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Мадзігон, Василь (директор Інституту педагогіки Національної академії педагогічних наук України; академік НАПН України; доктор педагогічних наук; професор; м. Київ). Реформа освіти в руслі Болонського процесу та управління якістю безперервної освіти / В. Мадзігон, М. Вачевський> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 3. - С. 19-26. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Організація освіти Организация образования Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- высшее образование -- Болонський процес -- Болонский процесс -- реформа вищої освіти -- реформа высшего образования -- система освіти -- система образования -- інтегрування освіти -- интеграция образования -- європейський освітній простір -- европейское образовательное пространство -- професійно-технічна освіта -- профессионально-техническое образование -- професійна освіта -- профессиональное образование -- фінансування освіти -- финансирование образования -- професійна компетентність -- профессиональная компетентность -- інтелектуалізація праці -- интеллектуализация труда -- освітній процес -- образовательный процесс -- безперервна освіта -- непрерывное образование Анотація: Висвітлені теоретичні аспекти реформування системи безперервної освіти та напрями її вдосконалення в руслі Болонського процесу відповідно до стандартів і принципів європейського простору освіти. Перейти к внешнему ресурсу: Реформа освіти в руслі Болонського процесу та Дод.точки доступу: Вачевський, Мирон (професор Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка; академік Академії наук вищої освіти; доктор педагогічних наук) Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Авшенюк, Н. М. Міжкультурний вимір розвитку навчального плану педагогічної освіти в Європі / Н. М. Авшенюк> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 1. - С. 96-104. - Бібліографія : С.104 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Європа Европа Кл.слова (ненормовані): вища освіта в зарубіжних країнах -- вища педагогічна освіта -- высшее образование в зарубежных странах -- высшее педагогическое образование -- европейская зона высшего образования -- европейская концепция компетентносного подхода -- европейские образовательные стандарты -- европейское образование -- европейское образовательное пространство -- європейська концепція компетентнісного підходу -- європейська освіта -- європейський освітній простір -- європейський стандарт -- європейські освітні стандарти -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- компетентність вчителя -- компетентность учителя -- межкультурная компетенция -- межкультурное измерение -- міжкультурна компетенція -- міжкультурний вимір -- навчальні плани -- образование в Европейском Союзе -- освіта в Європейському Союзі -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- підготовка магістрів -- подготовка магистров -- професійна компетентність -- профессиональная компетентность -- учебные планы Анотація: На основі аналізу документів Європейської комісії, а також досліджень вчених європейських країн розкриті особливості міжкультурного виміру розвитку навчальних планів педагогічної освіти в країнах ЄС. Подана детальна характеристика навчального плану Загальноєвропейської програми підготовки магістрів педагогічної освіти, спільно розробленої фахівцями з університетів Нідерландів, Угорщини, Чехії, Іспанії, Естонії, Шотландії, Фінляндії і Німеччини. Перейти к внешнему ресурсу: Міжкультурний вимір розвитку навчального плану Дод.точки доступу: Европейский Союз, международная организация \о нем\; Європейський Союз, міжнародна організація \о нем\ |
Пляка, Л. В. Структура професійної комунікативної компетентності в майбутніх провізорів / Л. В. Пляка> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 1. - С. 74-78. - Бібліографія : С.78 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Україна Украина Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- вища професійна освіта -- высшее образование -- высшее профессиональное образование -- коммуникативная компетентность -- коммуникативная компетенция -- комунікативна компетентність -- комунікативна компетенція -- медицинское образование -- медична освіта -- образование Украины -- освіта України -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- провизор -- провізор -- професійна компетентність -- професійна освіта -- профессиональная компетентность -- профессиональное образование Анотація: Комунікативна компетентність провізора вимагає чіткого орієнтування в професійній ситуації й вибору саме найефективніших засобів спілкування. Основи комунікативної компетентності майбутніх провізорів закладаються під час навчання та поглиблюються й розвиваються в період післядипломної освіти. На основі викладеного аналізу професійну компетентність можна представити як якісну характеристику особистості фахівця, що охоплює систему науково-технічних знань, професійних умінь і навичок. Перейти к внешнему ресурсу: Структура професійної комунікативної компетентності |
Лукашова, Н. І. Історичний підхід до вивчення питання методів навчання хімії - важлива умова формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів хімії / Н. І. Лукашова> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 1. - С. 60-73. - Бібліографія : С.72-73 : 20 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Україна Украина Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- вища освіта України -- вища професійна освіта -- вчитель хімії -- высшее образование -- высшее образование Украины -- высшее профессиональное образование -- исторический подход -- история высшего образования -- история образования -- история образования в Украине -- історичний підхід -- історія вищої освіти -- історія освіти -- історія освіти в Україні -- компетентність вчителя -- компетентность учителя -- методика викладання -- методика викладання хімії -- методика навчання -- методика навчання хімії -- методика обучения -- методика обучения химии -- методика преподавания -- методика преподавания химии -- методическая компетентность -- методична компетентність -- образование Украины -- освіта України -- педагогическая компетентность -- педагогічна компетентність -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- професійна компетентність -- професійна освіта -- профессиональная компетентность -- профессиональное образование -- учитель химии Анотація: Проаналізовано провідні тенденції еволюції поглядів вчених та вчителів на проблему методів навчання хімії в радянський і сучасний періоди розвитку вітчизняної методики хімії; визначені шляхи засвоєння цього історичного досвіду студентами в процесі їх методичної підготовки. Застосовуючи історичний підхід до розгляду проблеми методів навчання хімії, можна свідомо доходити висновку про те, що в справі розбудови вітчизняної шкільної хімічної освіти актуальним є дальше розроблення алгоритмізованого, програмованого, проблемного та дослідницьких методів у їхньому оптимальному поєднанні з урахуванням особливостей вивчення хімії в основній і старшій, профільній, школі. Перейти к внешнему ресурсу: Історичний підхід до вивчення питання методів |
Богданова, Н. О. (кандидат політичних наук; Миколаїв). Процес формування професійного елітного корпусу державної служби: аспекти державного менеджеризму / Н. О. Богданова> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. - № 3. - С. 119-123. - Бібліографія : С.123 : 19 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Соціологія Социология Україна Украина Кл.слова (ненормовані): бюрократия -- бюрократія -- государственная служба -- государственное управление -- державна служба -- державне управління -- ефективне управління -- компетентність -- компетентность -- людський капітал -- менеджери -- менеджеры -- политическая элита -- політична еліта -- професійна компетентність менеджерів -- професійна компетенція -- професіоналізм -- професіоналізм фахівця -- профессионализм -- профессиональная компетентность -- профессиональная компетентность менеджеров -- профессиональная компетенция -- социология профессионализма -- соціологія професіоналізму -- украинская элита -- українська еліта -- управленческий профессионализм -- управлінська еліта -- человеческий потенциал -- элита управленческая -- эффективное управление Анотація: Аналізуються особливості формування елітного корпусу державної служби в Україні на сучасному етапі. Основна увага приділена проблемам становлення та розвитку політико-управлінської еліти, підвищення фахового рівня чиновницького апарату, інвес- тування у людський капітал. |