Привалова, Світлана (старший викладач кафедри української літератури Глухівського державного педагогічного університету).
    Психолого-педагогічні основи вивчення мови художнього твору / Світлана Привалова // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 5. - С. 21-24. - Бібліографія : С.24 : 21 назва. - В библиотеке ДНУ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього тексту в школі -- вивчення мови художнього твору -- восприятие текста в процессе чтения -- восприятие художественного текста -- изучение языка художественного произведения -- литературное развитие учащихся -- літературний розвиток учнів -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- образне мислення -- образное мышление -- психология чтения -- психологія читання -- развитие творческих способностей -- розвиток творчих здібностей -- сприйняття тексту в процесі читання -- сприйняття художнього тексту -- старшие классы -- старші класи -- украинская литература -- українська література -- художественное восприятие -- художнє сприйняття
Анотація: Стаття присвячена проблемам вивчення творів художньої літератури в старших класах: розвиток творчих здібностей школярів, психолого-педагогічні основи сприйняття художнього тексту і читання, художнє сприймання, образне мислення учнів тощо.





    Привалова, Світлана (старший викладач кафедри української літератури Глухівського державного педагогічного університету).
    Психолого-педагогічні засади вивчення мови художнього твору старшокласниками / Світлана Привалова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 3. - С. 24-28. - Бібліографія : С.27-28 : 21 назва. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
вивчення мови художнього твору -- восприятие текста в процессе чтения -- изучение языка художественного произведения -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- мова художньої літератури -- образне мислення -- образное мышление -- психологические основы обучения -- психология чтения -- психологічні засади навчання -- психологія читання -- сприйняття тексту в процесі читання -- художественное восприятие -- художнє сприйняття -- язык художественной литературы
Анотація: Розглянуто психолого-педагогічні засади вивчення художніх творів в школі: особливості художнього сприймання літературного твору та його розуміння, роль образного мислення в цьому процесі, особливості психології читання у вивченні мови художніх творів .





    Моргун, М. С. (практичний психолог; учитель зарубіжної літератури).
    Психологічні особливості сприйняття учнями художньої літератури / М. С. Моргун // Зарубіжна література в школах України. - 2016. - № 1. - С. 22-23. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
детское чтение -- зарубіжна література -- зарубежная литература -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- психология чтения -- психологія читання -- читатель-ребенок -- читач-дитина -- читательская рецепция -- читацька рецепція -- читательский интерес -- читацький інтерес -- читачі -- читатели -- молодші підлітки -- младшие подростки -- літературний розвиток школярів -- литературное развитие школьников
Анотація: Автор статті розглядає такі питання: 1) молодший підліток як читач; 2) особливості літературного розвитку школярів старшого підліткового віку.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Зар_літ_в_шк_Укр_2016_1\7.pdf