Бикова, Тетяна Новий університетський підручник з історії української літератури / Тетяна Бикова> // Слово і час : Науково-теоретичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 107-110. - В библиотеке ДНУ Рец. на кн.: Історія українськоїлітератури / Кінець ХІХ - початок ХХ ст.: У 2 кн.: За ред. проф. О.Д. Гнідан. - К.: Либідь, 2005. - Кн.1. - 624 с.; К.: Либідь, 2006. - Кн.2. - 496 с.
Литературоведение, 20 ст. поч. Україна Кл.слова (ненормовані): история украинской литературы -- історія української літератури -- підручники з української літератури -- рецензии -- рецензії -- украинская литература -- українська література -- учебники украинской литературы |
(Чернівці). Перший український навчальний посібник про сьогочасну літературу> // Слово і час : Науково-теоретичний журнл. - 2009. - № 4. - С. 81-90. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Литературоведение, 2008 р. Кл.слова (ненормовані): персоналии филологов -- персоналії філологів -- підручники з української літератури -- постмодерна проза -- постмодернизм -- постмодернистская проза -- постмодернізм -- презентации -- презентації -- украинская литература -- українська література -- учебники украинской литературы Анотація: 20 листопада 2008 р. в Інституті літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України відбулася презентація-обговорення навчального посібника Роксани Харчук "Сучасна українська проза: постмодерний період" (Київ: ВЦ "Академія", 2008). В обговоренні брали участь Ніла Зборовська, Тамара Гундорова та ін. Дод.точки доступу: Гундорова, Тамара (філолог) \о ней\; Зборовська, Ніла (філолог) \о ней\; Харчук, Роксана (філолог) \о ней\; Сучасна українська проза: постмодерний період, учебник \о произв.\ |
Гричаник, Наталія (викладач Глухівського національного педагогічного університету імені О. Довженка). Структура і функція навчальної книги з літератури / Н. Гричаник> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 6. - С. 19-21. - Література : С.21 : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- навчальна література -- підручники з української літератури -- підручники української літератури -- структура підручників -- структура учебников -- украинская литература -- українська література -- учебная литература -- учебники украинской литературы Анотація: Розкрито структуру та основні функції підручника з літератури. Утримувачі документа: НБ ДНУ |
Шульган, Віра (магістрант ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький педагогічний університет ім. Г. Сковороди"). Модель підручника нового покоління в методичних поглядах Н. Й. Волошиної / В. Шульган, Н. В. Дига> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 6. - С. 21-23. - Література : С.23 : 13 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- науковці-методисти -- підручники з української літератури -- підручники української літератури -- структура підручників -- структура учебников -- украинская литература -- українська література -- учебная литература -- учебники украинской литературы -- ученые-методисты Анотація: Розглядаються вимоги до шкільного підручника з української літератури, актуалізовані у свій час Н. Волошиною, через призму сьогодення. Утримувачі документа: НБ ДНУ Дод.точки доступу: Дига, Н. В.; Волошина, Ніла (доктор педагогічних наук; професор; член-кореспондент АПН України) \о ней\ |
Сидоренко, Вікторія (доктор педагогічних наук; головний науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України). Психолого-педагогічні й науково-методичні засади сучасного підручника з української літератури для старшої школи [Текст] / В. Сидоренко> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2015. - № 5. - С. 10-18. - Література : 13 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Літературознавство Литературоведение Анотація: Автор виявляє специфіку сучасного процесу творення підручників в Україні. Розкрито основні принципи розроблення сучасного підручника з української літератури для старшої школи. |