Сахневич, І.
    Умови ефективної організації самостійної роботи із вивчення іноземної мови майбутніми технічними перекладачами в позааудиторний час / І. Сахневич // Вища освіта України. - 2008. - № 3. - С. 48-55
УДК
Рубрики: Высшее образование
   ИНОСТРАННЫЕ ЯЗЫКИ

   ВИЩА ОСВІТА

   ІНОЗЕМНІ МОВИ

Кл.слова (ненормовані):
Высшее образование -- ИНОСТРАННЫЕ ЯЗЫКИ -- САМОСТОЯТЕЛЬНАЯ РАБОТА -- ВИЩА ОСВІТА -- ІНОЗЕМНІ МОВИ -- САМОСТІЙНА РОБОТА

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (07.11.2008р. Інв.2002ж - Б.ц.) (вільний)




    Михайлова, К. (завідувач кафедри соціології Харківського гуманітарного університету "Народна українська академія"; доктор соціологічних наук; професор).
    Європейські освітні норми у практиці вітчизняних ВНЗ: студентські оцінки перших років упровадження / К. Михайлова, Т. Зверко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 2. - С. 34-40 : табл.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта, 2006-2008 рр.

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вищі навчальні заклади -- освітні норми -- європейський досвід -- кредитно-модульна система -- статистика -- самостійна робота -- высшее образование -- высшие учебные заведения -- образовательные нормы -- европейский опыт -- самостоятельная работа
Анотація: Узагальнюються результати впровадження європейських освітніх стандартів у національну систему освіти. На базі проведених соціологічних досліджень окреслюються основні проблемні зони цього напрямку розвитку системи освіти та акцентується увага на тих елементах, які можуть сприяти ефективному вирішенню питань.


Дод.точки доступу:
Зверко, Т. (доцент кафедри соціології Харківського гуманітарного університету "Народна українська академія"; кандидат соціологічних наук); Харківський гуманітарний університет \о нем\Болонська декларація \о произв.\

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (15.03.2010р. Прим. 1 - ) (вільний)




    Пономаренко, Володимир (ректор Харківського національного економічного університету; доктор економічних наук; професор; академік Академії економічних наук; заслужений діяч науки і техніки України).
    Підвищення якості підготовки фахівців в університеті / В. Пономаренко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 10. - С. 7-24 : табл., рис.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- підготовка фахівців -- університети -- самонавчання -- анкетування -- опитування абітурієнтів -- статистика -- виховна робота -- індивідуальні навчальні плани студентів -- ІНПС -- самостійна робота -- блочно-модульний контроль -- екзаменаційні оцінки -- форми навчання -- денна форма навчання -- заочна форма навчання -- персональні навчальні системи -- електронні підручники -- дистанційне навчання -- высшее образование -- подготовка специалистов -- университеты -- самообразование -- анкетирование -- опрос абитуриентов -- воспитательная работа -- индивидуальные учебные планы студентов -- ИУПС -- самостоятельная работа -- экзаменационные оценки -- формы обучения -- дневная форма обучения -- заочная форма обучения -- персональные учебные системы -- электронные учебники -- дистанционное обучение
Анотація: Розглядається проблема формування професійних компетенцій як одна з найбільш важливих у побудові та організації навчального процесу. Висвітлюється об'єктивна необхідність створення персональних навчальних систем на базі дистанційних технологій та детально розглядається механізм їх впровадження у ВНЗ на прикладі ХНЕУ.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Диба, Михайло (декан кредитно-економічного факультету Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана; доктор економічних наук; професор).
    Продуктивне навчання і його роль у підготовці фахівців / М. Диба // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 12. - С. 60-65
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- продуктивне навчання -- продуктивное обучение -- індивідуальний розвиток -- индивидуальное развитие -- система організації навчання -- система организации обучения -- класно-урочна система -- классно-урочная система -- самостійна робота -- самостоятельная работа -- формування творчих досягнень -- формирование творческих достижений -- дидактично-методичні форми -- дидактико-методические формы -- науково-теоретична форма -- научно-теоретическая форма -- практично-ілюстраційна форма -- практично-иллюстрационная форма -- технологічна форма -- технологическая форма -- творча форма -- творческая форма
Анотація: Розкриваються проблеми та недоліки класно-урочної системи організації навчання. Запропоновано шляхи вдосконалення технології та організації навчання у ВНЗ України через запровадження методів активного навчання у процесі підготовки майбутніх фахівців.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Пустовіт, Григорій (доктор педагогічних наук; професор; вчений секретар Відділення загальної педагогіки та філософії освіти НАПН України).
    Дослідницька діяльність учнів у позашкільному навчальному закладі як дидактичний засіб / Г. Пустовіт // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 12. - С. 12-16. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
позашкільна освіта -- внешкольное образование -- позашкільні навчальні заклади -- внешкольные учреждения образования -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- дидактичні засоби -- дидактические средства -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- дослідницька діяльність -- исследовательская деятельность -- самостійна робота -- самостоятельная работа -- освітньо-виховне середовище -- учебно-воспитательная среда -- рівні діяльності учнів -- уровни деятельности учащихся -- педагогическая помощь -- педагогічна допомога
Анотація: Обгрунтовано теоретичні та методичні засади організації та здійснення дослідницької діяльності учнів у навчально-виховному процесі позашкільних навчальних закладів як дидактичного засобу. Наведено характеристику рівнів і показників самостійної роботи учнів та відповідних рівнів педагогічної допомоги під час її здійснення.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Черныш, Н. Д.
    Организация самостоятельной работы студентов / Н. Д. Черныш, Г. В. Коренькова, Н. А. Митякина // Бетон и железобетон в Украине. - 2011. - № 6. - С. 33-34
УДК
Рубрики: Высшее образование
   ВИЩА ОСВІТА

Кл.слова (ненормовані):
высшее образование -- студенты -- самостоятельная работа -- методика организации -- учебные планы -- ВИЩА ОСВІТА -- студенти -- мамостійна робота -- методика організації -- учбові плани


Дод.точки доступу:
Коренькова, Г. В.; Митякина, Н. А.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Канівець, М. В.
    Роль самостійної роботи в процесі саморозвитку студентів / М. В. Канівець // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2012. - № 2. - С. 87-94. - Бібліогр. в кінці ст. 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.580.267
Рубрики: Самостоятельная работа студентов вузов
   Самостійна робота студентів вищої школи

Кл.слова (ненормовані):
самостоятельная работа -- саморазвитие студентов -- рефлексия -- портфолио -- самоэффективность -- самостійна робота -- саморозвиток студентів -- рефлексія -- портфоліо -- самоефективність -- кероване самонавчання -- руководимое самообучение -- ситуації керованого самонавчання -- ситуации руководимого самообучения -- критерії оцінки -- критерии оценки
Анотація: У статті визначено роль і значення самостійної роботи в процесі саморозвитку особистості студента під час навчання у ВНЗ. Запропоновано ефективні прийоми її активізації. Вказано основні завдання викладача в процесі управління самостійної роботи студентів. Наведено результати експерименту, присвяченого дослідженню ролі самостійної роботи студентів. Наведено результати експерименту, присвяченого дослідженню ролі самостійної роботи в саморозвитку особистості та визначенню рівня підготовки студентів до неї.





    Луговий, В. І.
    Зв'язок складності та самостійності в освіті / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 4. - С. 50-58. - Література : С. 57-58 : 31 назва. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід в освіті -- компетентностный подход в образовании -- научно-исследовательская самостоятельность -- науково-дослідна самостійність -- образовательные квалификации -- образовательные программы -- организация самостоятельной работы -- освітні кваліфікації -- освітні програми -- пізнавальна самостійність -- рівні освіти -- самостійні роботи -- самостійність навчання -- самостоятельная познавательная деятельность -- самостоятельная работа -- самостоятельная учебная деятельность -- самостоятельная учебная работа -- самостоятельность обучения -- складність навчання -- сложность обучения -- уровни образования
Анотація: Дослідження рівневої організації освіти та відповідних кваліфікацій, характеру набутих в освіті компетентностей, їх формування та оцінювання дає підстави сформулювати на феноменологічному рівні педагогічний закон зв'язку складності та самостійності в освіті, який свідчить про зростання самостійності в навчанні з підвищенням складності опановуваних освітніх програм/кваліфікацій. Наслідками закону є: 1) поступове зниження віку навчальної самостійності через ускладнення освітніх програм на даному рі вні освіти в міру загального соціально-культурного розвитку людства; 2) зменьшення частки суб'єктивних методів оцінювання освітніх досягнень з підвищенням рівня освіти.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Пед_псих_2013_4\7.pdf

Дод.точки доступу:
Таланова, Ж. В.




    Коробейнікова, Т. І.
    Мультимедійні вправи для навчання діалогічного мовлення на заняттях з англійської мови [Електронний ресурс] / Т. І. Коробейнікова // Педагогічний процес: теорія і практика. - К., 2012. - Вип. 3. - С. 122-134. - Режим доступу: http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/bitstream/123456789/1897/1/%2b7preprint_Korob.pdf. - Повний текст (208,99 kB)
УДК
Рубрики: Вища освіта
   Высшее образование

Кл.слова (ненормовані):
праці ДІІТу -- труды ДИИТа -- КФП -- вища освіта -- высшее образование -- діалог -- диалог -- діалогічне мовлення -- диалогическая речь -- діалогічна єдність -- диалогическое единство -- мультимедійні засоби навчання -- мультимедийные средства обучения -- репліка -- реплика -- самостійна робота -- самостоятельная работа

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст (208,99 kB)

Дод.точки доступу:
Коробейникова Т. И.




    Фіногєєва, Тетяна Євгенівна.
    Формування особистості майбутніх інженерів-педагогів у процесі самостійної роботи з педагогічних дисциплін / Т. Є. Фіногєєва // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 1. - С. 121-131. - Бібліогр. в кінці ст. 16 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.584р3
Рубрики: Высшее профессиональное образование
   Вища професійна освіта

Кл.слова (ненормовані):
інженери-педагоги -- педагогічні дослідження -- психологічні дослідження -- самостійна робота -- професійне самовдосконалення -- педагогічні дисципліни -- самоосвіта -- самоконтроль -- инженеры-педагоги -- педагогические исследования -- психологические исследования -- самостоятельная работа -- профессиональное самосовершенствование -- педагогические дисциплины -- самообразование
Анотація: Виконано аналіз поняття "інженер-педагог " в педагогічних і психологічних дослідженнях. Охарактеризовано типові завдання майбутніх інженерів-педагогів. Описано особливості формування особистості майбутніх інженерів-педагогів у процесі самостійної роботи з педагогічних дисциплін. Розглянуто питання розвитку самостійності як професійно важливої якості особистості студентів інженерно - педагогічних спеціальностей у процесі самоосвіти, самооцінювання і самоконтролю. Запропоновано види самостійної роботи студентів інженерно-педагогічних спеціальностей при виконанні пізнавальних завдань з дисципліни "Дидактичні основи професійної освіти".





    Пересунько, Тетяна (учитель Балабинської НВК "Школи І-ІІІ ступенів гімназії "Престиж").
    Завдання для самостійних робіт з теми "Дієприслівник" [Текст] / Т. Пересунько // Дивослово : науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки. - 2016. - №2. - С. 14-17. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рец. на книгу Малютіна Н. П. Польська та українська модерна драма: перехрестя традицій : монографія / Н. П. Малютіна. - Одеса : ОНУ ім. І. І. Мечнікова.- 2013. - 186 с.
. - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.1
Рубрики: Методика викладання української мови
   Методика преподавание украинского языка

Кл.слова (ненормовані):
українська мова -- дієприслівник -- самостійна робота -- дієприслівниковий зворот -- методика викладанння -- украинский язык -- деепричастие -- самостоятельная работа -- деепричастный оборот -- методика преподавания -- перечень заданий -- перелік завдань
Анотація: Перелік завдань для самостійної роботи з теми "Дієприслівник".

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді ім М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)




    Горошкіна, Олена (доктор педагогічних наук; професор кафедри української мови ).
    Оптимізація самостійної роботи студентів-філологів мовознавчих та лінгводидактичних дисциплін [Текст] / Олена Горошкіна // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2016. - № 10. - С. 3-6. - Література : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
майбутні словесники -- метод проектів -- метод проектов -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- самостійна робота студентів -- самостоятельная работа -- самостоятельная работа студентов -- студенти-філологи -- студенты-филологи -- украинский язык -- українська мова -- филологическое образование -- філологічна освіта
Анотація: Одним зі шляхів оптимізації самостійної роботи студентів-філологів визначено проектну діяльність, охарактеризовано види проектів, їх роль в організації самостійної роботи.



   06
   Л 89


    Кухарська, Н. П.
    Особливості навчальної дисципліни "Інформатика" [Текст] / Н. П. Кухарська // Вісн. нац. ун-ту "Львівська політехніка". - Львів, 2014. - № 803 : Інформатизація вищого навчального закладу. - С. 70-74 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Вища освіта
   Высшее образование

   Інформаційні технології

   Информационные технологии

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- інформаційно-комунікаційні технології -- информационно-коммуникационные технологии -- інформатика -- информатика -- Moodle -- міжпредметні зв'язки -- межпредметные связи -- самостійна робота -- самостоятельная работа -- когнітивна інформатика -- когнитивная информатика

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


   06
   С 92


    Пелех, Л. Р.
    Забезпечення якості самостійної роботи аспірантів з вивчення іноземної мови на основі впровадження засадничих психолого-педагогічних принципів [Текст] / Л. Р. Пелех // Духовність особистості: методологія, теорія і практика : зб. наук. пр. / Східноукр. нац. ун -т ім. В. Даля. - Сєвєродонецьк, 2015. - Вип. 1 (64). - С. 181-200. - Бібліогр.: с. 196-199
УДК
Рубрики: Языкознание
   Мовознавство

   Высшее образование

   Вища освіта

Кл.слова (ненормовані):
иностранные языки -- іноземні мови -- высшее образование -- вища освіта -- принципи -- принципы -- умови -- условия -- методи -- методы -- самостійна робота -- самостоятельная работа

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


   06
   С 92


    Модестова, Т. В.
    Особливості адаптації іншомовної освіти дорослих до світових стандартів [Текст] / Т. В. Модестова // Духовність особистості: методологія, теорія і практика : зб. наук. пр. / Східноукр. нац. ун -т ім. В. Даля. - Сєвєродонецьк, 2016. - Вип. 1 (70). - С. 99-108. - Бібліогр.: с.106-107
УДК
Рубрики: Образование
   Освіта

   Іноземні мови

   Иностранные языки

Кл.слова (ненормовані):
мовна освіта -- лингвистическое образование -- іноземні мови -- иностранные языки -- іншомовна освіта -- иноязычное образование -- адаптація -- адаптация -- дорослі -- взрослые -- світові стандарти -- мировые стандарты -- загальноєвропейські рекомендації -- общеевропейские рекомендации -- англійська мова -- английский язык -- національні програми -- национальные программы -- термін навчання -- срок обучения -- рівень володіння мовою -- уровень владения языком -- самостійна робота -- самостоятельная работа -- досвід вивчення -- опыт изучения -- мотивація -- мотивация -- інформаційно-комунікаційні технології -- информационно-коммуникационные технологии

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Висоцька, Любов (вчителька ).
    Книга в житті моєї родини (3 клас) / Л. Висоцька // Початкова школа. - 2018. - № 3. - С. 31-34. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Початкова школа
   Начальная школа

   Методика викладання літературного читання

   Методика преподавания литературного чтения

Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- начальная школа -- літературне читання -- литературное чтение -- 3 клас -- 3 класс -- урок-конкурс -- нестандартні уроки -- нестандартные уроки -- інтерес до читання -- интерес к чтению -- книги в житті родини -- книги в жизни семьи -- самостійна робота -- самостоятельная работа -- словниковий запас -- словарний запас -- молодші школярі -- младшие школьники -- розробки уроків -- разработки уроков -- конкурси -- конкурсы
Анотація: Надається розробка нестандартного уроку літературного читання для 3 класу, що покликаний розширювати уявлення учнів про книжки, формувати інтерес до читання, виробляти в учнів навички самостійної роботи з книгою та збагачувати словниковий запас молодших школярів. Урок побудовано в формі конкурса.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк\Почат_шк_2018_3\10.pdf




    Васильєва, Олена (заступник директора з начально-виховної роботи початкової школи СШ №185 імені В. Вернадського міста Києва).
    Реалізація технології діяльнісного методу на уроках у початковій школі / О. Васильєва // Початкова школа. - 2018. - № 4. - С. 38-29. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Початкова школа
   Начальная школа

   Методи навчання

   Методы обучения

Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- начальная школа -- дидактичні технології -- дидактические технологии -- діяльносний метод -- деятельностный метод -- науково-педагогічні проекти -- научно-педагогические проекты -- педагогічний досвід -- педегогический опыт -- інноваційні системи -- инновационные системы -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательній процесс -- компетентна особистість -- компетентная личность -- спеціалізовані школи -- специализированные школы -- самостійна робота -- самостоятельная работа -- здобування знань -- получение знаний -- самореалізація -- самореализация
Анотація: Успішно розв’язувати освітянські завдання допомагає дидактична технологія діяльнісного методу, що є основою науково-педагогічного проекту "Росток". Аналізується досвід педагогів спеціалізованої школи №185 з поглибленим вивченням фізико-математичних дисциплін, які почали пошук такої інноваційної системи навчально-виховного процесу, яка б не суперечила традиційній і допомагала формувати компетентну особистість. Йдеться про впровадження технології діяльносного методу, коли діти самостійно здобувають знання і якості, необхідні їм для успішної самореалізації в житті.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк\Почат_шк_2018_4\15.pdf
Утримувачі документа:
Сумська міська центральна бібліотека ім. Т. Шевченка

Дод.точки доступу:
Росток, науково-педагогічний проект \про нього\; СШ №185 імені В. Вернадського міста Києва \про неї\