Мішіна, Л. (викладач кафедри іноземних мов Черкаського державного технологічного університету; аспірант Черкаського національного університету ім. Богдана Хмельницького).
    Інтелектуальний потенціал творчої особистості / Л. Мішіна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 10. - С. 15-18. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Теорія і методика навчання
   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
творча особистість -- творчі завдання -- творча діяльність -- риси характеру творчої особистості -- інтелектуальний потенціал -- творческая личность -- творческие задания -- творческая деятельность -- черты характера творческой личности -- интеллектуальный потенциал
Анотація: Творча особистість-це індивидум, який за допомогою особливих властивостей психіки має змогу розв'язувати проблеми певного, лише йому доступного, рівня складності.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Максимов, Юрій (учитель математики і природознавства ліцею; спеціаліст вищої категорії; вчитель-методист; Соросівський вчитель).
    Розвиток особистості ліцеїста-гуманітарія шляхом міжпредметної інтеграції на уроках математики і природознавства / Ю. Максимов // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 4/5. - С. 37-39. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
творча особистість -- ліцеїсти-гуманітарії -- міжпредметна інтеграція -- предметна система навчання -- методика викладання -- учбові предмети -- проектна діяльність -- ліцейська освіта -- творческая личность -- лицеисты-гуманитарии -- межпредметная интеграция -- предметная система обучения -- методика преподавания -- учебные предметы -- проектная деятельность -- лицейское образование -- интегрованные уроки -- інтегровані уроки
Анотація: Викладено основи методики розвитку творчої особистості методом інтеграції і наведено приклади використання цієї методики на інтегрованих уроках математики і природознавства.


Дод.точки доступу:
Ліцей при Донецькому національному університеті \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Андрущенко, Тетяна (доктор філософських наук; завідувач кафедри етики та естетики НПУ ім. М.П. Драгоманова).
    Виховна функція мистецтва в освітньому процесі / Т. Андрущенко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 1/2. - С. 8-12. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
творча особистість -- творческая личность -- естетичне виховання -- эстетическое воспитание -- естетична свідомість -- эстетическое мировоззрение -- культура особистості -- культура личности -- естетична культура особистості -- эстетическая культура личности -- студентська молодь -- студенческая молодежь -- самовиховання -- самовоспитание -- книги -- виховна роль книги -- воспитательная роль книги -- виховна роль мистецтва -- воспитательная роль искусства
Анотація: Докладно проаналізовано сутність поняття "естетична культура особистості", розглянуто умови, за яких відбувається формування естетичної культури.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Зайцева, Л. І.
    Цілісна пояснювально-перетворювальна стратегія в навчальному процесі / Л. І. Зайцева // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 2. - С. 45-54. - Бібліографія : С.54 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
деятельностный подход -- діяльнісний підхід -- интегрированный подход -- інтегрований підхід -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- навчальний процес -- педагогическая психология -- педагогічна психологія -- підходи у навчанні -- подходы в обучении -- пояснительно-преобразующая стратегия -- пояснювально-перетворювальна стратегія -- психология обучения -- психологія навчання -- развитие личности -- розвиток особистості -- стратегия обучения -- стратегія навчання -- творча особистість -- творческая личность -- учебный процесс -- формирование личности -- формування особистості -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: Представлено нову стратегію навчання - пояснювально-перетворювальну, яка грунтується на синтезі трьох підходів: діяльнісного, компетентнісного, інтегрованого. Результатом діяльнісного підходу є наукове знання, компетентнісного - науково-відповідний до свід, інтегрованого - науково-відповідна цілісна досвідченість. Синтез цих підходів - оптимальна суб'єктна основа для повноцінного розвитку цінної за своєю суспільною значущістю творчої особистості.





    Береза, Інна (кандидат філологічних наук; доцент Чорноморського державного університету ім. Петра Могили).
    Іпостасі образу Миколи Вінграновського (на матеріалі спогадів, есеїв, нарисів, поезій) / І. Береза // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 10. - С. 4-7. - Бібліографія : С.7 : 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)6
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
воспоминания -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- писатель и личность писателя -- спогади -- творча особистість -- украинская литература -- українська література
Анотація: У статті на матеріалі творів В. Бойченка, Д. Кременя, О. Сизоненка, Р. Дідули, М. Лазарука, Г. Гусейнова та П. Вольвача розглядається образ М. Вінграновського в іпостасях поета, вчителя, товариша, сина, батька, громадянина.


Дод.точки доступу:
Винграновский, Николай \о нем\; Вінграновський, Микола \про нього\




    Каранфилова, Елена Владимировна (старший преподаватель Одесской государственной академии строительства и архитектуры).
    Позитивная девиантность как проявление творческой активности / Е. В. Каранфилова // Грані. - 2012. - № 1. - С. 62-66. - Бібліографія: : С.65-66 : 10 назв
УДК
ББК 87
Рубрики: Філософія
   Философия

Кл.слова (ненормовані):
гениальность -- девиантность -- девиация -- девіантність позитивна -- девіація -- деятельность человека -- діяльність людини -- креативная личность -- креативна особистість -- позитивна девіація -- позитивная девиация -- социальное отклонение -- соціальне відхилення -- творча діяльність -- творча особистість -- творческая активность -- творческая деятельность -- творческая личность
Анотація: Посвящено изучению положительных девиаций, принимающих форму творческой активности. Автор рассматривает девиации в качестве необходимых для общества прогрессивных явлений, способствующих обновлению, модернизации устоявшихся стагнационных процессов.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Генералюк, Леся.
    Нотатки до психологічних студій над Шевченком і його творчістю / Л. Генералюк // Слово і час. - 2012. - № 5. - С. 3-19. - Література : С.18-19 : 56 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)5
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
междисциплинарные исследования -- міждисциплінарні зв'язки -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- психологизм -- психология творчества -- психологізм -- психологія творчості -- синестезия -- синестезія -- синтез искусств -- синтез мистецтв -- творча особистість -- творче мислення -- творческая личность -- творческое мышление -- украинская литература -- українська література
Анотація: Статтю присвячено питанням психології творчості Шевченка. Розглянуто деякі суб'єктивні психологічні фактори: специфічний тип характеру Шевченка, емпатію, здатність до аперцепційної транспозиції, унікальне синестетичне світосприйняття. На думку автор статті ,цілісний образ митця будується на інтердисциплінарних, з урахуванням літературної та мистецької спадщини, студіях його психології.


Дод.точки доступу:
Шевченко, Тарас Григорович (великий український поет; художник) \про нього\




    Дубовий, Сергій (заступник директора з виховної роботи; старший учитель; відмінник освіти України).
    Роль позакласної роботи у формуванні творчої особистості учня / С. Дубовий // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 3. - С. 61-63. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
позакласна робота -- внеклассная работа -- напрями позакласної роботи -- направления внеклассной работы -- гімназії -- гимназии -- предметно-виховні гуртки -- предметно-воспитательные кружки -- виховні гуртки -- воспитательные кружки -- спортивні секції -- спортивные секции -- творчий пошук -- творческий поиск -- творча особистість -- творческая личность
Анотація: Висвітлено напрями позакласної роботи в гімназії, зокрема діяльність предметно-виховних і виховних клубів, шкільних гуртків і спортивних секцій.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Богданова, Н. Г. (доцент Української інженерно-педагогічної академії; кандидат філософських наук; м. Слов'янськ Донецької області).
    Проблема формування творчої особистості / Н. Г. Богданова // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2012. - № 3. - С. 7-11. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

   Теорія і методика навчання

Кл.слова (ненормовані):
творча особистість -- розвиток творчої особистості -- формування творчої особистості -- соціальне середовище -- виховання особистості -- самовиховання особистості -- творческая личность -- развитие творческой личности -- формирование творческой личности -- социальная среда -- воспитание личности -- самовоспитание личности
Анотація: Досліджуються основні чинники формування творчої особистості, з'ясовується роль соціального середовища, виховання та самовиховання.





    Паламар, С. П. (старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України; кандидат педагогічних наук).
    Креативний підхід до навчання гуманітарних предметів учнів основної школи / С. П. Паламар // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2012. - № 4. - С. 29-31. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

   Теорія і методика навчання

Кл.слова (ненормовані):
предметні компетентності -- формування предметних компетентностей -- учні основної школи -- предмети гуманітарного циклу -- гуманітарні предмети -- творче мислення -- творча особистість -- формування творчої особистості -- художній текст -- робота з художнім текстом -- предметные компетентоности -- формирование предметных компетентностей -- ученики основной школы -- предметы гуманитарного цикла -- гуманитарные предметы -- творческое мышление -- творческая личность -- формирование творческой личности -- художественный текст -- работа с художественным текстом -- учебные предметы -- учбові предмети
Анотація: Розглядаються способи формування предметних компетентностей в учнів основної школи на основі креативного підходу до навчання. Обгрунтовано діалогічні параметри роботи з художнім текстом.





    Чайка, Олена (аспірантка Глухівського національного педагогічного університету імені О. Довженка).
    Розвиток творчої особистості як актуальна проблема методики викладання літератури / О. Чайка // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 7-8. - С. 21-23. - Література : С.23 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- продуктивне навчання -- продуктивное обучение -- развитие творческих способностей -- развитие творчества учеников -- розвиток творчих здібностей -- творча діяльність -- творча особистість -- творческая деятельность учащихся на уроке -- творческая личность -- творческие задания -- творчество школьников -- творчі завдання -- творчість -- украинская литература -- українська література
Анотація: Розглянуто основні теоретичні положення та практичні рекомендації сучасної методичної науки з проблеми розвитку творчої особистості.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Укр.лит.в загальноосвітн.школі_2013_7-8\ст.7.pdf




    Пархоменко, О. В. (Днепропетровский институт межрегиональной акедемии управления персоналом).
    Проблема изменения творческой личности в новом коммуникативном пространстве / О. В. Пархоменко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 10. - С. 106-111. - Библиогр.: с. 110-111 : 9 названий
УДК
ББК 87
Рубрики: Філософія
   Философия

Кл.слова (ненормовані):
информационное общество -- информационно-коммуникативное пространство -- інформаційне суспільство -- коммуникативное пространство -- комунікативний простір -- творча особистість -- творческая личность -- философия образования -- філософія освіти
Анотація: Раскрываются основные характеристики изменения творческой личности в новом коммуникативном пространстве в условиях информационного общества.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Рябченко, Лілія Олександрівна.
    Шляхи розвитку особистості майбутнього спеціаліста / Л. О. Рябченко // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 1. - С. 114-121. - Бібліогр. в кінці ст. 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 88.37
Рубрики: Психология личности
   Психологія особистості

Кл.слова (ненормовані):
становлення особистості -- пізнавальна діяльність -- творча особистість -- професійна діяльність -- особистісний підхід -- становление личности -- познавательная деятельность -- творческая личность -- профессиональная деятельность -- личностный подход -- майбутні спеціалісти -- будущие специалисты -- кар’єрні орієнтації -- карьерные ориентации -- види типових кар'єр -- виды типовых карьер -- професійна конкурентоспроможність -- профессиональная конкурентоспособность -- механізм рефлексії -- механизм рефлексии -- процес самопізнання -- процесс самопознания -- особистісна рефлексія -- личностная рефлексия -- ефективність навчання -- эффективность обучения
Анотація: Присвячено проблемі формування особистості майбутнього спеціаліста. У сучасному світі людина знаходиться в ситуації постійного пошуку. Тому на всіх рівнях безперервної освіти повинні створюватися умови для розвитку інтелекту і творчих якостей особистості, підготовки її до взаємодії з динамічним світом професійної праці. Людина як особистість – це творець, перетворювач зовнішнього і внутрішнього світу. І ця її якість розкривається не тільки через категорії самооцінки та саморегуляції, а й через категорію творчої мотивації. Становлення особистості – це безперервне наповнення і збагачення її новим змістом.





    Грекова, В. С.
    Homo creator: грані творчості / В. С. Грекова // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 11. - С. 53-57. - Література : С.57 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 87.5
Рубрики: Філософія
   Философия

Кл.слова (ненормовані):
Homo creato -- граничное состояние -- межовий стан -- екзистенціалізм -- екзистенційна криза -- креативна особистість -- креативная личность -- творча людина -- творча особистість -- творча унікальність -- творческая личность -- творческая уникальность -- творчество -- творчість -- философия творчества -- философия человека -- философская антропология -- філософія людини -- філософія творчості -- філософська антропологія -- творческий человек -- экзистенциализм -- экзистенциальный кризис
Анотація: Дана робота спрямована на висвітлення понять "творчість" та "творча особистість". Дається визначення поняття "Homo creator", яке трактується як людина творча. "Homo creator" аналізується як особистість вільна від страхів та переживань, певних граней та рубежів, які обмежують людину; активна, відкрита, ініціативна та креативна особистість; постійно здійснює подальшу перебудову природи, формує нове предметне середовище. Окреслено феномен творчості як складне комплексне явище. Доведено, що творчість є соціокультурним феноменом, який орієнтований у своїй основі на щось нове та виражає сьогодення культури. Розглядається феномен творчості як один із варіантів подолання екзистенціальної кризи особистості.





    Коврігіна, Лілія (кандидат філологічних наук; доцент ОІППО; Житомир).
    Роль родинного оточення, самоосвіти та суперечностей доби в становленні творчої особистості Зінаїди Тулуб (закінчення) / Л. Коврігіна // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2014. - № 10. - С. 7-9. - Література : С.9 : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)6
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
биографии писателей -- біографії письменників -- вивчення біографій письменників -- жизненный путь писателей -- життєвий шлях письменників -- изучение биографий писателей -- творча особистість -- творческая личность -- творческий путь писателей -- украинская литература -- українська література
Анотація: Присвячено життєвому та творчому шляху видатної української письменниці Зінаїди Тулуб.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Укр_літ_загальн_шк_2014_10\2.pdf

Дод.точки доступу:
Тулуб, Зінаїда Павлівна (видатна українська письменниця; поетеса; автор історичних романів) \про неї\




    Панкова, Оксана (завідувач відділу дослідно-експериментальної роботи; старший учитель).
    Плекаємо майбтню наукову еліту : з досвіду роботи територіального осередку Малої академії наук Броварського НВО / О. Панкова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 7/8. - С. 68-72. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Теорія і методика навчання

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
науково-дослідницькі роботи -- научно-исследовательские работы -- обдаровані діти -- одаренные дети -- творча особистість -- творческая личность -- формування творчої особистості -- формирование творческой личности -- учнівська молодь -- ученическая молодежь -- інтелектуальний потенціал -- интеллектуальный потенциал -- навчальні заклади -- учебные учреждения -- формування інтелектуального потенціалу української нації -- формирование интеллектуального потенциала украинской нации -- педагогічні процеси -- педагогические процессы -- досвід роботи навчальних закладів -- опыт работы учебных учреждений
Анотація: Розкрито досвід роботи міського територіального осередку Малої академії наук Броварського навчально-виховного об'єднання. Обгрунтовано, що його діяльність спрямована на виявлення, розвиток і підтримку обдарованої молоді, стимулювання її творчого потенціалу, розвиток наукової та дослідницько-експериментальної діяльності вихованців. Зазначено, що формування в учнів пошукових і дослідницьких умінь та навичок шляхом залучення їх до занять у секціях МАН сприяє розвитку їхніх творчих здібностей, значно підвищує рівень творчої активності, забезпечує постійну спрямованість особистості на подальшу пізнавальну й творчу діяльність, прискорює шлях до успіху.


Дод.точки доступу:
Мала Академія Наук Броварського навчально-виховного об'єднання \о ней\




    Куций, Андрій (кандидат філософських наук; доцент кафедри філософії та культури здоров'я; Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; вчитель основ здоров'я; вчитель вищої категорії; вчитель-методист).
    Філософсько-праксеологічні аспекти розвитку освітнього середовища Школи культури здоров'я / А. Куций // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 9/10. - С. 21-26 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Загальноосвітня школа

   Общеобразовательная школа

   Україна
    Украина

    Дніпропетровськ

    Днепропетровск

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- освітнє середовище -- розвиток освітнього середовища -- развитие образовательной среды -- образовательная среда -- школи культури здоров'я -- школы культуры здоровья -- превентивна освіта -- превентивное образование -- культура здоров'я -- культура здоровья -- творча особистість -- творческая личность -- розвиток творчої особистості -- развитие творческой личности -- досвід шкіл -- опыт школ
Анотація: Проаналізовано формування освітнього середовища навчально-виховного об'єднання № 136 як Школи культури здоров'я, здійснено спробу об'єктивної оцінки результатів його створення протягом всеукраїнського експерименту. Обгрунтовано, що діяльність Школи культури здоров'я є основною умовою розвитку здорової творчої особистості.


Дод.точки доступу:
Навчально-виховне об'єднання № 136 \о ней\




    Семенов, Олександр (кандидат педагогічних наук).
    Творча дитина : зрозуміти і підтримати / О. Семенов // Дошкільне виховання. - 2016. - № 4. - С. 2-5. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
творча дитина -- особистість дитини -- творча особистість -- дивергентне мислення -- методики виховання -- ознаки творчої дитини -- творческий ребенок -- личность ребенка -- творческая личность -- дивергентное мышление -- методики воспитания -- признаки творческого ребенка -- ознаки поведінки творчої дитини -- признаки поведения творческого ребенка -- відмова від опори на стереотипи -- отказ от опоры на стереотипы -- незаангажованість зовнішніми оцінками -- незаангажованность внешними оценками -- здатність ризикувати -- способность рисковать -- креативність -- креативность -- розвинута пам'ять -- развитая память -- багатий словниковий запас -- богатый словарный запас -- педагогічна підтримка творчої дитини -- педагогическая поддержка творческого ребенка
Анотація: Розповідається, як розпізнати і підтримати дитину з особливо вираженою креативністю, як професійно забезпечити її супровід на шляху до непростого життя творчої особистості, як не згасити творчі поривання дошкільнят.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Дошк_вихов_2016_4\2.pdf




    Зимомря, Микола.
    Взаємодія творчих особистостей: Дмитро Чижевський та Едуард Вінтер / Микола Зимомря // Слово і час : Науково-теоретичний журнал. - 2016. - № 12. - С. 74-82. - Література : 29 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
зарубежная украинистика -- зарубіжна україністика -- личность ученого -- особистість науковця -- персоналии филологов -- персоналії філологів -- слависты -- славісти -- творча особистість -- творческая личность -- украинистика -- украинское литературоведение -- україністика -- українське літературознавство -- филологи-украинисты -- філологи-україністі
Анотація: Розглянуто питання взаємодії двох славістів - Дмитра Чижевського (1894-1977) та Едуарда Вінтера (1896-1982). Ідеться про розвиток їхніх контактних і духовних взаємозв'язків із проекцією на утвердження ними ідентичностей, зокрема, культурного (трансцен дентного), національного та індивідуального характеру.


Дод.точки доступу:
Вінтер, Едуард (1896-1982) \о нем\; Чижевський, Дмитро Іванович (філософ; філолог-славіст ; 1894-1977 ) \о нем\




    Каранфилова, Е. В.
    Амбивалентные характеристики гениальности в философском осмыслении [Текст] / Е. В. Каранфилова // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2017. - № 2. - С. 92-96. - Литература : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.3
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
гениальность -- геніальність -- психология личности -- психология творчества -- психологія особистості -- психологія творчості -- творча особистість -- творческая личность -- философия творчества -- філософія творчості
Анотація: Автор изучает особенности личности как субъекта творческой деятельности, рассматривает методологические подходы к изучению творческой личности, раскрывает амбивалентные характеристики творчества как вида социальной активности.


Дод.точки доступу:
Эфроимсон, Владимир Павлович (советский генетик ; 1908-1989) \о нем\; Фрейд, З. (австрийский врач; невропатолог; психопатолог; психиатр; психолог; основоположник психоанализа и фрейдизма ; 1856-1939) \о нем\; Выготский, Л. С. (советский психолог; основатель исследовательской традиции ; 1896-1934) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)