06
   Л 89


    Білан, О. В.
    Застосування брендингу: переваги і недоліки / О. В. Білан // Вісник Національного унівеситету "Львівська політехніка". - Л., 2009. - № 640 : Проблеми економіки та управління. - С. 231-235
УДК
Рубрики: Бренды
   Бренди

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- торговые марки -- товарные знаки -- торгові марки -- товарні знаки

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Размус, В.
    Особистість брендів найбільших мобільних операторів в Україні / В. Размус, О. Слободяник, Б. Нуцковський // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 1. - С. 62-66 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
споживачі -- мобільні оператори -- бренди -- особистість брендов -- імидж -- персоніфікація -- торгові марки -- мобільний зв’язок -- потребители -- мобильные операторы -- бренды -- индивидуальность брендов -- имидж -- персонификация -- торговые марки -- мобильная связь
Анотація: Аналіз сприйняття споживачами торгових марок мобільного зв’язку.


Дод.точки доступу:
Слободяник, О.; Нуцковський, Б.




    Овсяннікова, Ю.
    Огляд "топових" автомобілів і автосалонів / Ю. Овсяннікова // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 64-67 : ил. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
автомобілі -- ринки атомобілів -- автосалони -- автомаркетинг -- автомобили -- рынки автомобилей -- автосалоны -- менеджеры -- торгові марки -- торговые марки -- бренди -- бренды -- Mazda -- Toyota -- Honda Accord
Анотація: Огляд сучасного ринку автомобілів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Пустотін, В. (директор бренд-консалтингової компанії "Слідопит").
    Кількісні показники сили бренду / В. Пустотін // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 35-36 : ил. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
кількісні показники -- бренди -- показники бренду -- показатели бренда -- торгові марки -- количественные показатели -- бренды -- торговые марки
Анотація: Викладені показники, наявність яких свідчить про зміну торгової марки на бренд.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


   06
   Л 89


    Вовк, О. Б.
    Аналіз об'єктів, що мужуть бути торговими марками: види, класи, захист / О. Б. Вовк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - 2011. - № 699 : Інформаційні системи та мережі. - С. 52-62
УДК
Рубрики: Экономика
   Економіка

Кл.слова (ненормовані):
торговые марки -- торгові марки

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Волошина, Тамара Миколаївна (кандидат економічних наук; доцент).
    Інноваційний підхід до розвитку підприємств пивоварної промисловості / Т. М. Волошина, І. В. Мельник, А. І. Литвинчук // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2013. - № 2. - С. 3-5 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.305.7
Рубрики: Економіка
   Економіка легкої та харчової промисловості

   Экономика

   Экономика легкой и пищевой промышленности

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
пивоварна промисловість -- пивоваренная промышленность -- ринки пива -- рынки пива -- сегментація ринків -- сегментация рынков -- сегментація українського ринку пива -- сегментация украинского рынка пива -- торгові марки -- торговые марки -- оригінальне пиво -- оригинальное пиво -- виробництво оригінального пива -- производство оригинального пива -- тритікале -- тритикале -- несолоджена сировина -- несолодовое сырье -- підприємства пивоварної промисловості -- предприятия пивовареннной промышленности -- споживання пива -- потребление пива -- рівень споживання пива -- уровень потребления пива -- світле пиво -- светлое пиво
Анотація: Представлено аналіз ринку виробництва пива в Україні, розглянуто новий напрямок виробництва оригінального пива з використанням тритікале як несолодженої сировини.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Мельник, Ірина Василівна (кандидат технічних наук; доцент); Литвинчук, Анна Іванівна (магістрант кафедри технології вина та енології)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Кузьмина, Татьяна (маркетолог).
    Почему фарма должна быть умной? / Т. Кузьмина // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 6. - С. 51-53 . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

   Україна

   Украина

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговые форумы -- маркетингові форуми -- инновации -- фармацевтический рынок -- анализ данных -- інновації -- фармацевтичний ринок -- аналіз даних -- торговые марки -- торгові марки
Анотація: 31 января состоялся 1 Маркетинговый Форум "Умная Фарма". Цель форума - развитие фармацевтического рынка Украины за счет инноваций.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПИ"

Дод.точки доступу:
Лылык, Ирина Викторовна (генеральний директор Украинской Ассоциации Маркетинга; зам. главного редактора журнала "Маркетинг в Украине") \о ней\; Костин, Илья (партнер ЮК "Правовой Альянс"; адвокат; патентный поверенный Украины) \о нем\; Горбатенко, Андрей (советник ЮК "Правовой Альянс") \о нем\; Маркетинговый Форум "Умная Фарма" \о нем\; Умная Фарма, маркетинговый Форум \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Примак, В. (доктор економічних наук; профессор).
    Рейтинг торговых марок бутилированной воды Киевского региона по уровню сервисного сопровождения [] / Т. Примак // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 3. - С. 33-36 : ил. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

   Украина
    Киевская область

    Україна

    Київська область

Кл.слова (ненормовані):
рейтинги -- торговые марки -- бутилированная вода -- сервисное сопровождение -- потребители воды -- рейтинги торгових марок -- торгові марки -- вода у пляшках -- сервісний супровід -- споживачі води
Анотація: Представлен рейтинг торговых марок бутилированной воды Киевского региона, которые активно выходят на украинский рынок.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПИ"

Дод.точки доступу:
Сержук, Анастасия (кандидат економічних наук; старший преподаватель)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Лылык, Марьяна.
    Effie Conference 2012 / М. Лылык // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 5. - С. 44-45 : ил. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика, 2012 г.
   Економіка

   Маркетинг

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
реклама -- маркетинговые коммуникации -- торговые марки -- бренды -- конференции -- конкурсы -- маркетингові комунікації -- торгові марки -- бренди -- конкурси -- конференції
Анотація: Effie Awards Ukraine - конкурс эффективности рекламных и маркетинговых коммуникаций.


Дод.точки доступу:
Конкурс Effie Awards Ukraine \о нем\; Effie Awards Ukraine, конкурс \о нем\; Effie Conference \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Мезецька, К. Ю. (аспірантка Інституту економіки природокористування та сталого розвитку НАН України).
    Теоретичний підхід до ролі брендингу в маркетинговій діяльності підприємств соціокультурної сфери (СКС) / К. Ю. Мезецька // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 11. - С. 186-190 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497.7г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика досуговой деятельности

   Економіка дозвілля

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- бренды -- бренди -- внутриотраслевые экономические преимущества -- внутрішньогалузеві економічні переваги -- детерминирующие факторы -- детермінуючі фактори -- конкурентные стратегии -- конкурентні стратегії -- предприятия -- підприємства -- рыночное позиционирование -- ринкове позиціонування -- рекламные технологии -- рекламні технології -- социо-культурная сфера -- соціо-культурна сфера -- торговые марки -- торгові марки -- соціальна реклама -- социальная реклама -- реклама в культурній сфері -- реклама в культурной сфере
Анотація: Бренд - одна з головних складових маркетингу: створення й просування марок для формування довгострокової переваги. За допомогою маркетингових і рекламних технологій брендинг бореться не просто за споживача, а за його емоції, за його прихільність до товару та за лояльність до нього. Правильність обрання конкурентної стратегії є запорукою досягнення підприємствам соціокультурної сфери економічних переваг у майбутньому. Розглядається застосування брендингу в маркетинговій діяльності підприємств СКС. Наведені фактори, які впливають на процес створення бренда, та визначено його складові. Зроблений аналіз того, яким чином брендинг допомагає підприємствам СКС у просуванні продукції на ринок, розглянуто особливості позиціонування брендів з урахуванням застосування стратегії позиціонування бренда.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23




    Ортинська, Марія (патентний повірений; патентно-юридична компанія IPStyle).
    Зихист інтелектуальної власності в Китаї / М. Ортинська // Інтелектуальна власність в Україні. - 2014. - № 4. - С. 71-72. - В електронній формі (к. 263) . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Інтелектуальна власність
   Интеллектуальная собственность

   Китай
Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- авторські права -- авторские права -- захист інтелектуальної власності -- защита интеллектуальной собственности -- торгові марки -- торговые марки -- реєстрація торгівельних марок -- регистрация торговых марок -- порушення авторських прав -- нарушение авторских прав
Анотація: У роботі розповідається про те, як можна зареєструвати торгову марку у Китаї і яким чином захистити інтелектуальну власність.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна




   
    Лабораторія Касперського отримала патент // Інтелектуальна власність в Україні. - 2014. - № 4. - С. 78. - В електронній формі (к. 263) . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Інтелектуальна власність
   Интеллектуальная собственность

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- патенти -- патенты -- торгові марки -- торговые марки -- хмарні технології -- облачные технологи -- хмарні сервіси -- облачные сервисы -- антивірусні програми -- антивирусные программы

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Дод.точки доступу:
Лабораторія Касперськог \про неї\




    Андрощук, Геннадій
    Київська телевежа: твір архітектури чи торговельна марка? / Г. Андрощук // Інтелектуальна власність в Україні. - 2014. - № 1. - С. 60-66. - Бібліогр. в кінці ст. - В електронній формі (к. 263) . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Інтелектуальна власність
   Интеллектуальная собственность

   Україна
    Украина

    Київ

    Киев

    Китай

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- телевізійна вежа -- телевизионная башня -- торгові марки -- торговые марки -- товарні знаки -- товарные знаки -- пам'ятники архітектури -- памятники архитектуры -- історія проектування -- история проектирования -- ейфелева вежа -- эйфелевая башня -- право власності -- право собственности
Анотація: Дискусійним продовжує залишатися питання стосовно Київської телевежі - це твір ахітектури чи торговельна марка?

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Дод.точки доступу:
Концерн радіомовлення \про нього\; Український інститут сталевих конструкцій імені В. М. Шимановського \про нього\; Про авторське право і суміжні права, закон України \про нього\; Про архітектурну діяльність, закон України \про нього\; Про охорону прав на знаки для товарів і послуг, закон України \про нього\




    Нефьодов, Олег
    Щодо підходів до оцінки частки ліцензіара / О. Нефьодов // Інтелектуальна власність в Україні. - 2014. - № 1. - С. 67-71. - В електронній формі (к. 263) . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Інтелектуальна власність
   Интеллектуальная собственность

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- ліцензії -- лицензии -- ліцензіари -- лицензиары -- ліцензіати -- лицензиаты -- торгові марки -- торговые марки -- маркетинг -- ліцензійні умови -- лицензионные условия -- рекламна активність -- рекламная активность -- лідерство -- лидерство -- рівень конкуренції -- уровень конкуренции -- правова підтримка -- правовая поддержка -- бренд -- прибутковість -- доходность
Анотація: Автор дає узагальнену характеристику існуючих підходів до оцінки частки Ліцензіара для ТМ за кожним з 13-ти факторів.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна




    Андрощук, Г.
    Європейська стратегія охорони промислової власності. Ч. 2. Підтримка інновацій для малих і середніх підприємств, захист прав та міжнародний вимір / Г. Андрощук // Теорія і практика інтелектуальної власності. - 2013. - № 5. - С. 50-61. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Право
Кл.слова (ненормовані):
интеллектуальная собственность -- інтелектуальна власність -- промышленная собственность -- промислова власність -- малые предприятия -- малі підприємства -- средние предприятия -- середні підприємства -- поддержка инноваций -- підтримка інновацій -- права промышленной собственности -- права промислової власності -- процедуры разрешения споров -- процедури вирішення спорів -- облегчения доступа -- полегшення доступу -- управления правами промышленной собственности -- управління правами промислової власності -- защита прав -- захист прав -- законодательство ЕС -- законодавство ЄС -- дополнительные незаконодательные действия -- додаткові незаконодавчі дії -- международное измерение -- міжнародний вимір -- торговые марки -- торговельні марки -- торгові марки -- реформирование законодательства -- реформування законодавства





    Андрощук, Геннадій
    "Умка" шукає... захисту! / Г. Андрощук // Інтелектуальна власність в Україні. - 2014 г. - № 2. - С. 37-39. - Бібліогр. в кінці ст. - В електронній формі (к. 263). - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Інтелектуальна власність
   Интеллектуальная собственность

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- авторські права -- авторские права -- суміжні права -- смежные права -- торгові марки -- торговые марки -- комерційні вигоди -- коммерческие выгоды
Анотація: Про недобросовісну реєстрацію відомого персонажу як торгової марки.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Дод.точки доступу:
Яковлєв, Ю. Я. (радянський письменник і сценарист, член Спілки письменників СРСР, автор книг для підлітків та юнацтва); "Умка", мультфільм \про нього\Український інститут промислової власності (Укрпатентнту) \про нього\; Про охорону прав на знаки для товарів і послуг, закон України \про нього\; Про авторське право та суміжні права, закон України \про нього\




    Нефьодов, Олег (провідний експерт-оцінювач Міжнародної юридичної компанії "СОЛОМОН-ГРУП").
    Щодо розміру плати за користування інтелектуальною власністю / О. Нефьодов // Інтелектуальна власність в Україні. - 2014 г. - № 2. - С. 62-65. - В електронній формі (к. 263). - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Інтелектуальна власність
   Интеллектуальная собственность

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- ліцензіари -- лицензиары -- ліцензійні угоди -- лицензионные соглашения -- ліцензіати -- лицензиаты -- маркетинг -- реклама -- торгові марки -- торговые марки -- рівень конкуренції -- уровень конкуренции -- правова підтримка -- правовая поддержка
Анотація: Наведенеий приклад розрахунку для конкретного активу прав на інтелектуальну власність, який був здійснений на практиці.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна




    Нефьодов, Олег (провідний експерт-оцінювач Міжнародної юридичної компанії "СОЛОМОН-ГРУП").
    Щодо розміру плати за користування інтелектуальною власністю / О. Нефьодов // Інтелектуальна власність в Україні. - 2014. - № 3. - С. 64-68. - В електронній формі (к. 263) . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Інтелектуальна власність
   Интеллектуальная собственность

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- ліцензіари -- лицензиары -- ліцензійні угоди -- лицензионные соглашения -- маркетинг -- промислові зразки -- промышленные образцы -- торгові марки -- торговые марки -- ринок мінеральної води -- рынок минеральной воды -- прибутковість -- доходность -- рентабельність -- рентабельность
Анотація: Наведено приклад розрахунку частки Ліцензіара для Ліцензійної угоди з комплексом прав на інтелектуальну власність.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Є примірники у відділах: всього 1 : ДБВ (1)
Вільні: ДБВ (1)




    Андрощук, Геннадій (завідувач лабораторії правового забезпечення розвитку науки і технологій НДІ ІВ НАПрН України, канд. екон. наук, доцент).
    Розгляд спорів щодо засобів індивідуалізації: з судової практики США / Г. Андрощук // Інтелектуальна власність в Україні. - 2015. - № 3. - С. 31-37. - В електронній формі (к. 263) . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Право
   Цивільний процес

   Гражданский процесс

   США
Кл.слова (ненормовані):
цивільний процес -- гражданский процесс -- засоби індивідуалізації -- средства индивидуализации -- американське право -- американское право -- судова практика США -- судебная практика США -- торгові марки -- торговые марки -- доменні імена -- доменные имена -- дескриптивність -- дескриптивность -- цивільно-правові норми -- гражданско-правовые нормы
Анотація: Розглянуто місце судового прецеденту в ієрархії джерел американського права і законодавства США. Наведено приклади узагальненої практики США щодо засобів індивідуалізації: торгових марок і доменних імен.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Дод.точки доступу:
Верховний суд США \про нього\




    Абдуліна, Ірина (головний редактор науково-практичного журналу "Інтелектуальна власність в Україні").
    Private label - маркетингова стратегія / І. Абдуліна // Інтелектуальна власність в Україні. - 2015. - № 4. - С. 28-31. - В електронній формі (к. 263) . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

   Україна
    Украина

    Європа

    Европа

Кл.слова (ненормовані):
економіка -- экономика -- маркетинг -- торгові марки -- торговые марки -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- брендові товари -- брендовые товары -- реклама -- роздрібна мережа -- розничная сеть
Анотація: Розглядається мережева торгова марка, власником якої є роздрібна торгова мережа.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Дод.точки доступу:
Private label, мережева торгова марка \про неї\; Петрус, національна торговельна мережа \про неї\

Є примірники у відділах:
ДБВ Прим. 1 - (вільний)