Л 89 Білан, О. В. Застосування брендингу: переваги і недоліки / О. В. Білан> // Вісник Національного унівеситету "Львівська політехніка". - Л., 2009. - № 640 : Проблеми економіки та управління. - С. 231-235
Бренди Кл.слова (ненормовані): брендинг -- торговые марки -- товарные знаки -- торгові марки -- товарні знаки Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Размус, В. Особистість брендів найбільших мобільних операторів в Україні / В. Размус, О. Слободяник, Б. Нуцковський> // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 1. - С. 62-66 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Кл.слова (ненормовані): споживачі -- мобільні оператори -- бренди -- особистість брендов -- імидж -- персоніфікація -- торгові марки -- мобільний зв’язок -- потребители -- мобильные операторы -- бренды -- индивидуальность брендов -- имидж -- персонификация -- торговые марки -- мобильная связь Анотація: Аналіз сприйняття споживачами торгових марок мобільного зв’язку. Дод.точки доступу: Слободяник, О.; Нуцковський, Б. |
Овсяннікова, Ю. Огляд "топових" автомобілів і автосалонів / Ю. Овсяннікова> // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 64-67 : ил. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Кл.слова (ненормовані): автомобілі -- ринки атомобілів -- автосалони -- автомаркетинг -- автомобили -- рынки автомобилей -- автосалоны -- менеджеры -- торгові марки -- торговые марки -- бренди -- бренды -- Mazda -- Toyota -- Honda Accord Анотація: Огляд сучасного ринку автомобілів. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Пустотін, В. (директор бренд-консалтингової компанії "Слідопит"). Кількісні показники сили бренду / В. Пустотін> // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 35-36 : ил. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка Маркетинг Маркетинг Кл.слова (ненормовані): кількісні показники -- бренди -- показники бренду -- показатели бренда -- торгові марки -- количественные показатели -- бренды -- торговые марки Анотація: Викладені показники, наявність яких свідчить про зміну торгової марки на бренд. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Л 89 Вовк, О. Б. Аналіз об'єктів, що мужуть бути торговими марками: види, класи, захист / О. Б. Вовк> // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - 2011. - № 699 : Інформаційні системи та мережі. - С. 52-62
Економіка Кл.слова (ненормовані): торговые марки -- торгові марки Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Волошина, Тамара Миколаївна (кандидат економічних наук; доцент). Інноваційний підхід до розвитку підприємств пивоварної промисловості / Т. М. Волошина, І. В. Мельник, А. І. Литвинчук> // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2013. - № 2. - С. 3-5 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Економіка Економіка легкої та харчової промисловості Экономика Экономика легкой и пищевой промышленности Україна Украина Кл.слова (ненормовані): пивоварна промисловість -- пивоваренная промышленность -- ринки пива -- рынки пива -- сегментація ринків -- сегментация рынков -- сегментація українського ринку пива -- сегментация украинского рынка пива -- торгові марки -- торговые марки -- оригінальне пиво -- оригинальное пиво -- виробництво оригінального пива -- производство оригинального пива -- тритікале -- тритикале -- несолоджена сировина -- несолодовое сырье -- підприємства пивоварної промисловості -- предприятия пивовареннной промышленности -- споживання пива -- потребление пива -- рівень споживання пива -- уровень потребления пива -- світле пиво -- светлое пиво Анотація: Представлено аналіз ринку виробництва пива в Україні, розглянуто новий напрямок виробництва оригінального пива з використанням тритікале як несолодженої сировини. Утримувачі документа: КЗК ДОУНБ Дод.точки доступу: Мельник, Ірина Василівна (кандидат технічних наук; доцент); Литвинчук, Анна Іванівна (магістрант кафедри технології вина та енології) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Кузьмина, Татьяна (маркетолог). Почему фарма должна быть умной? / Т. Кузьмина> // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 6. - С. 51-53 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Экономика Економіка Маркетинг Україна Украина Кл.слова (ненормовані): маркетинговые форумы -- маркетингові форуми -- инновации -- фармацевтический рынок -- анализ данных -- інновації -- фармацевтичний ринок -- аналіз даних -- торговые марки -- торгові марки Анотація: 31 января состоялся 1 Маркетинговый Форум "Умная Фарма". Цель форума - развитие фармацевтического рынка Украины за счет инноваций. Утримувачі документа: НТБ НТУ "ХПИ" Дод.точки доступу: Лылык, Ирина Викторовна (генеральний директор Украинской Ассоциации Маркетинга; зам. главного редактора журнала "Маркетинг в Украине") \о ней\; Костин, Илья (партнер ЮК "Правовой Альянс"; адвокат; патентный поверенный Украины) \о нем\; Горбатенко, Андрей (советник ЮК "Правовой Альянс") \о нем\; Маркетинговый Форум "Умная Фарма" \о нем\; Умная Фарма, маркетинговый Форум \о нем\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Примак, В. (доктор економічних наук; профессор). Рейтинг торговых марок бутилированной воды Киевского региона по уровню сервисного сопровождения [] / Т. Примак> // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 3. - С. 33-36 : ил. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Экономика Економіка Маркетинг Украина Киевская область Україна Київська область Кл.слова (ненормовані): рейтинги -- торговые марки -- бутилированная вода -- сервисное сопровождение -- потребители воды -- рейтинги торгових марок -- торгові марки -- вода у пляшках -- сервісний супровід -- споживачі води Анотація: Представлен рейтинг торговых марок бутилированной воды Киевского региона, которые активно выходят на украинский рынок. Утримувачі документа: НТБ НТУ "ХПИ" Дод.точки доступу: Сержук, Анастасия (кандидат економічних наук; старший преподаватель) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Лылык, Марьяна. Effie Conference 2012 / М. Лылык> // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 5. - С. 44-45 : ил. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Экономика, 2012 г. Економіка Маркетинг Україна Украина Кл.слова (ненормовані): реклама -- маркетинговые коммуникации -- торговые марки -- бренды -- конференции -- конкурсы -- маркетингові комунікації -- торгові марки -- бренди -- конкурси -- конференції Анотація: Effie Awards Ukraine - конкурс эффективности рекламных и маркетинговых коммуникаций. Дод.точки доступу: Конкурс Effie Awards Ukraine \о нем\; Effie Awards Ukraine, конкурс \о нем\; Effie Conference \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Мезецька, К. Ю. (аспірантка Інституту економіки природокористування та сталого розвитку НАН України). Теоретичний підхід до ролі брендингу в маркетинговій діяльності підприємств соціокультурної сфери (СКС) / К. Ю. Мезецька> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 11. - С. 186-190 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Экономика досуговой деятельности Економіка дозвілля Кл.слова (ненормовані): брендинг -- бренды -- бренди -- внутриотраслевые экономические преимущества -- внутрішньогалузеві економічні переваги -- детерминирующие факторы -- детермінуючі фактори -- конкурентные стратегии -- конкурентні стратегії -- предприятия -- підприємства -- рыночное позиционирование -- ринкове позиціонування -- рекламные технологии -- рекламні технології -- социо-культурная сфера -- соціо-культурна сфера -- торговые марки -- торгові марки -- соціальна реклама -- социальная реклама -- реклама в культурній сфері -- реклама в культурной сфере Анотація: Бренд - одна з головних складових маркетингу: створення й просування марок для формування довгострокової переваги. За допомогою маркетингових і рекламних технологій брендинг бореться не просто за споживача, а за його емоції, за його прихільність до товару та за лояльність до нього. Правильність обрання конкурентної стратегії є запорукою досягнення підприємствам соціокультурної сфери економічних переваг у майбутньому. Розглядається застосування брендингу в маркетинговій діяльності підприємств СКС. Наведені фактори, які впливають на процес створення бренда, та визначено його складові. Зроблений аналіз того, яким чином брендинг допомагає підприємствам СКС у просуванні продукції на ринок, розглянуто особливості позиціонування брендів з урахуванням застосування стратегії позиціонування бренда. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 |
Ортинська, Марія (патентний повірений; патентно-юридична компанія IPStyle). Зихист інтелектуальної власності в Китаї / М. Ортинська> // Інтелектуальна власність в Україні. - 2014. - № 4. - С. 71-72. - В електронній формі (к. 263) . - ISSN 1608-6422
Интеллектуальная собственность Китай Кл.слова (ненормовані): інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- авторські права -- авторские права -- захист інтелектуальної власності -- защита интеллектуальной собственности -- торгові марки -- торговые марки -- реєстрація торгівельних марок -- регистрация торговых марок -- порушення авторських прав -- нарушение авторских прав Анотація: У роботі розповідається про те, як можна зареєструвати торгову марку у Китаї і яким чином захистити інтелектуальну власність. Утримувачі документа: Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна |
Лабораторія Касперського отримала патент> // Інтелектуальна власність в Україні. - 2014. - № 4. - С. 78. - В електронній формі (к. 263) . - ISSN 1608-6422
Интеллектуальная собственность Кл.слова (ненормовані): інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- патенти -- патенты -- торгові марки -- торговые марки -- хмарні технології -- облачные технологи -- хмарні сервіси -- облачные сервисы -- антивірусні програми -- антивирусные программы Утримувачі документа: Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна Дод.точки доступу: Лабораторія Касперськог \про неї\ |
Андрощук, Геннадій Київська телевежа: твір архітектури чи торговельна марка? / Г. Андрощук> // Інтелектуальна власність в Україні. - 2014. - № 1. - С. 60-66. - Бібліогр. в кінці ст. - В електронній формі (к. 263) . - ISSN 1608-6422
Интеллектуальная собственность Україна Украина Київ Киев Китай Кл.слова (ненормовані): інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- телевізійна вежа -- телевизионная башня -- торгові марки -- торговые марки -- товарні знаки -- товарные знаки -- пам'ятники архітектури -- памятники архитектуры -- історія проектування -- история проектирования -- ейфелева вежа -- эйфелевая башня -- право власності -- право собственности Анотація: Дискусійним продовжує залишатися питання стосовно Київської телевежі - це твір ахітектури чи торговельна марка? Утримувачі документа: Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна Дод.точки доступу: Концерн радіомовлення \про нього\; Український інститут сталевих конструкцій імені В. М. Шимановського \про нього\; Про авторське право і суміжні права, закон України \про нього\; Про архітектурну діяльність, закон України \про нього\; Про охорону прав на знаки для товарів і послуг, закон України \про нього\ |
Нефьодов, Олег Щодо підходів до оцінки частки ліцензіара / О. Нефьодов> // Інтелектуальна власність в Україні. - 2014. - № 1. - С. 67-71. - В електронній формі (к. 263) . - ISSN 1608-6422
Интеллектуальная собственность Кл.слова (ненормовані): інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- ліцензії -- лицензии -- ліцензіари -- лицензиары -- ліцензіати -- лицензиаты -- торгові марки -- торговые марки -- маркетинг -- ліцензійні умови -- лицензионные условия -- рекламна активність -- рекламная активность -- лідерство -- лидерство -- рівень конкуренції -- уровень конкуренции -- правова підтримка -- правовая поддержка -- бренд -- прибутковість -- доходность Анотація: Автор дає узагальнену характеристику існуючих підходів до оцінки частки Ліцензіара для ТМ за кожним з 13-ти факторів. Утримувачі документа: Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна |
Андрощук, Геннадій "Умка" шукає... захисту! / Г. Андрощук> // Інтелектуальна власність в Україні. - 2014 г. - № 2. - С. 37-39. - Бібліогр. в кінці ст. - В електронній формі (к. 263). - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1608-6422
Интеллектуальная собственность Україна Украина Кл.слова (ненормовані): інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- авторські права -- авторские права -- суміжні права -- смежные права -- торгові марки -- торговые марки -- комерційні вигоди -- коммерческие выгоды Анотація: Про недобросовісну реєстрацію відомого персонажу як торгової марки. Утримувачі документа: Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна Дод.точки доступу: Яковлєв, Ю. Я. (радянський письменник і сценарист, член Спілки письменників СРСР, автор книг для підлітків та юнацтва); "Умка", мультфільм \про нього\Український інститут промислової власності (Укрпатентнту) \про нього\; Про охорону прав на знаки для товарів і послуг, закон України \про нього\; Про авторське право та суміжні права, закон України \про нього\ |
Нефьодов, Олег (провідний експерт-оцінювач Міжнародної юридичної компанії "СОЛОМОН-ГРУП"). Щодо розміру плати за користування інтелектуальною власністю / О. Нефьодов> // Інтелектуальна власність в Україні. - 2014 г. - № 2. - С. 62-65. - В електронній формі (к. 263). - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1608-6422
Интеллектуальная собственность Україна Украина Кл.слова (ненормовані): інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- ліцензіари -- лицензиары -- ліцензійні угоди -- лицензионные соглашения -- ліцензіати -- лицензиаты -- маркетинг -- реклама -- торгові марки -- торговые марки -- рівень конкуренції -- уровень конкуренции -- правова підтримка -- правовая поддержка Анотація: Наведенеий приклад розрахунку для конкретного активу прав на інтелектуальну власність, який був здійснений на практиці. Утримувачі документа: Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна |
Нефьодов, Олег (провідний експерт-оцінювач Міжнародної юридичної компанії "СОЛОМОН-ГРУП"). Щодо розміру плати за користування інтелектуальною власністю / О. Нефьодов> // Інтелектуальна власність в Україні. - 2014. - № 3. - С. 64-68. - В електронній формі (к. 263) . - ISSN 1608-6422
Интеллектуальная собственность Україна Украина Кл.слова (ненормовані): інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- ліцензіари -- лицензиары -- ліцензійні угоди -- лицензионные соглашения -- маркетинг -- промислові зразки -- промышленные образцы -- торгові марки -- торговые марки -- ринок мінеральної води -- рынок минеральной воды -- прибутковість -- доходность -- рентабельність -- рентабельность Анотація: Наведено приклад розрахунку частки Ліцензіара для Ліцензійної угоди з комплексом прав на інтелектуальну власність. Утримувачі документа: Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна Є примірники у відділах: всього 1 : ДБВ (1) Вільні: ДБВ (1) |
Андрощук, Геннадій (завідувач лабораторії правового забезпечення розвитку науки і технологій НДІ ІВ НАПрН України, канд. екон. наук, доцент). Розгляд спорів щодо засобів індивідуалізації: з судової практики США / Г. Андрощук> // Інтелектуальна власність в Україні. - 2015. - № 3. - С. 31-37. - В електронній формі (к. 263) . - ISSN 1608-6422
Цивільний процес Гражданский процесс США Кл.слова (ненормовані): цивільний процес -- гражданский процесс -- засоби індивідуалізації -- средства индивидуализации -- американське право -- американское право -- судова практика США -- судебная практика США -- торгові марки -- торговые марки -- доменні імена -- доменные имена -- дескриптивність -- дескриптивность -- цивільно-правові норми -- гражданско-правовые нормы Анотація: Розглянуто місце судового прецеденту в ієрархії джерел американського права і законодавства США. Наведено приклади узагальненої практики США щодо засобів індивідуалізації: торгових марок і доменних імен. Утримувачі документа: Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна Дод.точки доступу: Верховний суд США \про нього\ |
Абдуліна, Ірина (головний редактор науково-практичного журналу "Інтелектуальна власність в Україні"). Private label - маркетингова стратегія / І. Абдуліна> // Інтелектуальна власність в Україні. - 2015. - № 4. - С. 28-31. - В електронній формі (к. 263) . - ISSN 1608-6422
Экономика Маркетинг Україна Украина Європа Европа Кл.слова (ненормовані): економіка -- экономика -- маркетинг -- торгові марки -- торговые марки -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- брендові товари -- брендовые товары -- реклама -- роздрібна мережа -- розничная сеть Анотація: Розглядається мережева торгова марка, власником якої є роздрібна торгова мережа. Утримувачі документа: Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна Дод.точки доступу: Private label, мережева торгова марка \про неї\; Петрус, національна торговельна мережа \про неї\ Є примірники у відділах: ДБВ Прим. 1 - (вільний) |