Заиченко, И. А. Бренд как фактор максимизации стоимости бизнеса / И. А. Заиченко, Е. В. Гребеникова> // Економіка, фінанси, право : Інформаційно-аналітичний журнал. - 2008. - № 10. - С. 20-22 : рис. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Україна Кл.слова (ненормовані): бренди -- вартість бізнесу -- активи підприємств -- нематеріальні активи -- управління брендами -- бренд-менеджмент -- створення брендів -- стоимость бизнеса -- активы предприятий -- нематериальные активы -- управление брендами -- создание брендов -- брендинг Анотація: Досліджено теоретичне підгрунтя необхідності обліку бренда як важливого фактора максимізації вартості бізнесу в управлінні вітчизняними підприємствами на даному етапі економічного розвитку України. Дод.точки доступу: Гребеникова, Е. В. Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (20.01.2009р. Інв.2161ж - Б.ц.) (вільний) |
Смілянець, В. (аспірант). Технології формування власної торговельної марки / В. Смілянець> // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 3. - С. 39-44. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Кл.слова (ненормовані): бренд-менеджмент -- специфічні інструменти -- торгівельні мережі -- торгівельні марки -- управління брендами -- специфические инструменты -- торговые сети -- торговые марки -- управление брендами Анотація: Запропоновані специфічні інструменти бренд-менеджменту. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |