Сейдаметова, З. (завідувач кафедри інформаційно-комп'ютерних технологій Кримського інженерно-педагогічного університету; доктор педагогічних наук; доцент). Викладання програмування майбутнім фахівцям галузі ІТ-технологій / З. Сейдаметова> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 3/4. - С. 68-81 : рис.
Рубрики: Освіта. Педагогіка Методика викладання навчальних предметів Образование. Педагогика Методика преподавания учебных предметов Індія Китай Україна Кл.слова (ненормовані): навчальні дисципліни -- учбові предмети -- програмування -- ІТ-технології -- статистика -- комп'ютерні спеціальності -- викладання дисциплін -- педагогічні підходи -- учебные дисциплины -- учебные предметы -- программирование -- компьютерные специальности -- преподавание дисциплин -- педагогические подходы Анотація: Пропонуються педагогічні підходи, стратегії навчання програмуванню майбутніх програмистів. Розглянуті "технічні" аспекти формування педагогічної траєкторії із квантів базисного корпусу знань ВОК 2001. Представлені три-, дво- і односеместрові реалізації імперативного, об'єктного, алгоритмічного, функціонального, апаратного і широкого підходів. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Бізюк, Л. І. (викладач-методист Гірничого технікуму ДВНЗ Криворізького національного університету). Визначення ролі інтернету у розвитку студентів через культуру діалогу за британським форматом дебатів [Текст] / Л. І. Бізюк, К. О. Терещенко> // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2013. - № 1. - С. 31-32. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Методика викладання навчальних предметів Методика преподавания учебных предметов Кл.слова (ненормовані): викладання навчальних предметів -- інтернет -- технічні засоби навчання -- використання інтернету у навчанні -- дебати -- британський формат дебатів -- дебати як навчальна технологія -- технології навчання -- навчальні ігри -- інноваційні методи навчання -- інтерактивні методи навчання -- преподавание учебных предметов -- интернет -- технические средства обучения -- использование интернета в обучении -- дебаты -- британский формат дебатов -- дебаты как учебная технология -- технологии обучения -- учебные игры -- инновационные методы обучения -- интерактивные методы обучения Анотація: Розглянуто методику проведення навчальногї гри "Британський формат дебатів" на прикладі гри на тему "Роль інтернету у розвитку студентів". Утримувачі документа: Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова Дод.точки доступу: Терещенко, К. О. (викладач-методист Гірничого технікуму ДВНЗ Криворізький національний університет); Британський формат дебатів, навчальна гра \о произв.\ |
Палій, Олександр (учител зарубіжної літератури та французької мови Вахнівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, учитель-методист, Вінницька область). Творчий учитель - це вдумливий учитель [Текст] / О. Палій> // Всесвітня література в сучасній школі. - 2016. - № 3. - С. 3-5. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Методика викладання навчальних предметів Методика преподавания учебных предметов Кл.слова (ненормовані): викладання навчальних предметів -- преподавание учебных предметов -- інтерактивні методи навчання -- интерактивные методы обучения -- мультимедійні презентації -- мультимедийные презентации -- використання мультимедійних засобів у навчанні -- использование муьтимедийных средств в обучении -- інноваційні методи навчання -- инновационные средства обучения -- мотивація учнів до навчання -- мотивация учеников к обучению -- методика виладання -- методика преподавания -- творчі вчителі -- творческие учителя -- педагогічна творчість -- педагогическое творчество -- мультимедийные средства обучения -- мультимедійні засоби навчання -- методы обучения -- методи навчання Анотація: Автор статті застерігає учителів від бездумного використання інноваційних методів викладання і пропонує звернути увагу на творчий бік роботи учителя і індивідуальний підхід до учнів та мотивацію учнів до навчання. Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Всес_літ_суч_шк_2016_3\2.pdf Утримувачі документа: Дніпропетровська обласна бібліотека для моолоді імені М. Свєтлова Є примірники у відділах: ЧЗ - Б.ц. (вільний) |
Романич, Наталія (методист районного методичного кабінету віддлу освіти Маловисківської РДА; Кіровоградська область). Перевернене навчання - ключова тенденція освітніх технологій сучасності [Текст] / Н. Романич> // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2016. - № 5. - С. 8-12 : табл. - Библиогр.: с. 12. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Методика викладання навчальних предметів Методика преподавания учебных предметов Кл.слова (ненормовані): інноваційні методи навчання -- инновационные методы обучения -- викладання української мови -- преподавание украинского языка -- перевернуте навчання -- перевернутое обучение -- інтерактивні методи навчання -- интерактивные методы обучения -- перевернений клас -- перевернутый класс -- перевернений урок -- перевернутый урок -- навчальні вправи -- учебные упражнения -- звертання -- обращения Анотація: На прикладі вивчення теми "звертання" у 8 класі розглянуто принципи переверненого навчання (навчання, за якого новий матеріал учні опановують самостійно домашнім завданням, а на уроці розглядають тему практично). Утримувачі документа: Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова Є примірники у відділах: ЧЗ - Б.ц. (вільний) |