Сейдаметова, З. (завідувач кафедри інформаційно-комп'ютерних технологій Кримського інженерно-педагогічного університету; доктор педагогічних наук; доцент). Викладання програмування майбутнім фахівцям галузі ІТ-технологій / З. Сейдаметова> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 3/4. - С. 68-81 : рис.
Рубрики: Освіта. Педагогіка Методика викладання навчальних предметів Образование. Педагогика Методика преподавания учебных предметов Індія Китай Україна Кл.слова (ненормовані): навчальні дисципліни -- учбові предмети -- програмування -- ІТ-технології -- статистика -- комп'ютерні спеціальності -- викладання дисциплін -- педагогічні підходи -- учебные дисциплины -- учебные предметы -- программирование -- компьютерные специальности -- преподавание дисциплин -- педагогические подходы Анотація: Пропонуються педагогічні підходи, стратегії навчання програмуванню майбутніх програмистів. Розглянуті "технічні" аспекти формування педагогічної траєкторії із квантів базисного корпусу знань ВОК 2001. Представлені три-, дво- і односеместрові реалізації імперативного, об'єктного, алгоритмічного, функціонального, апаратного і широкого підходів. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Матвієнко, Оксана (кандидат технічних наук; доктор педагогічних наук; професор кафедри соціальних комунікацій та інформаційних наук). Гуманістична концепція ІТ-освіти як засіб формування соціального виміру діяльності майбутнього фахівця / О. Матвієнко, М. Цивін> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. - № 12. - С. 56-64. - Библиогр.: в сносках . - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Україна Украина Кл.слова (ненормовані): гуманізація освіти -- гуманизация образования -- ІТ-освіта -- ИТ-образование -- гуманістичні концепції освіти -- гуманистические концепции образования -- ІТ-фахівці -- ИТ-специалисты -- комп'ютерні спеціальності -- компьютерные специальности -- навчальні предмети -- учебные предметы -- соціальна інформатика -- социальная информатика -- соціально орієнтована освіта -- социально ориентированное образование -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения Анотація: Присвячено обґрунтуванню необхідності гуманізації ІТ-освіти як засобу формування соціального виміру діяльності майбутнього фахівця. Підкреслюється, що інформатизація є соціальним процесом, спрямованим на підвищення ефективності соціально значущої діяльності на основі використання сучасної електронно-обчислювальної техніки та інформаційних систем. Отмечено, що спроби гуманітаризації ІТ-освіти відбуваються формально — шляхом механічного введення до навчальних планів додаткових дисциплін соціально-гуманітарного циклу, і пропонують запровадження до навчальних планів підготовки ІТ-фахівців дисципліни "Соціальна інформатика" як такої, що відповідає завданням гуманізації підготовки фахівців. Дод.точки доступу: Цивін, Михайло (кандидат технічних наук; доцент; професор кафедри дизайну) |