65.421с-2
   Г 97


    Гуштан, Т. В. (асистент кафедри товарознавства та комерційної діяльності Ужгородського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету; м.Ужгород).
    Концептуальні засади функціонування інформаційно-комунікаційної системи управління товарним асортиментом [Текст] / Т. В. Гуштан // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2017. - № 1. - С. 36-40. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.421с-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торгового предприятия

   Економіка торговельного підприємства

   Теория менеджмента

   Теорія менеджменту

Кл.слова (ненормовані):
информационно-коммуникационные системы -- інформаційно-комунікаційні системи -- информационно-технологические базисы -- інформаційно-технологічні базиси -- категорийные менеджеры -- категорійні менеджери -- коммуникатционные каналы -- комунікаційні канали -- інформаційні технології в торгівлі -- информационные технологии в торговле -- розничная торговля -- роздрібна торгівля -- товарные ассортименты -- товарні асортименти -- управление ассортиментом -- управління асортиментом -- управленческие коммуникации -- управлінські комунікації -- центры ответственности -- центри відповідальності -- экономическая эффективность управления -- економічна ефективність управління
Анотація: Розглянуто основні засади категорійного менеджменту. Визначено мету категорійна менеджменту - забезпечення максимального задоволення потреб покупців і одночасно підвищені ефективності взаємодій між постачальником і продавцем. Наведено етапи формування і реалізації асортиментної політики, в яких бере участь категорійний менеджер, та зони його відповідальності. Розглянуто основні елементи інформаційно-комунікаційної системи та фактори, які впливають і вибір каналу комунікації. Охарактеризовано забезпечувальні системи, які є інформаційно-технопогічним базисом для вирішення функціональних задач категорійного менеджменту.

Утримувачі документа:
ДЦГБ




    Гуштан, Т. В. (кандидат економчних наук; викладач кафедри товарознавства та комерційної діяльності Ужгородського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету; м.Ужгород).
    Основні положення формування інформаційних ресурсів і комунікацій в категорійному менеджменті / Т. В. Гуштан // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2017. - № 11. - С. 70-74 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 65.421с-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торгового предприятия

   Економіка торговельного підприємства

   Теория менеджмента

   Теорія менеджменту

Кл.слова (ненормовані):
автоматизация -- автоматизація -- бизнес-стратегии -- бізнес-стратегії -- информационное обеспечение торговли -- інформаційне забезпечення торгівлі -- информационно-коммуникационные технологии -- інформаційно-комунікаційні технології -- информационные ресурсы -- інформаційні ресурси -- категорийный менеджмент -- категорійний менеджмент -- коммуникационные взаимодействия -- комунікаційні взаємодії -- покупатели -- покупці -- поставщики -- постачальники -- товарный ассортимент -- товарний асортимент -- торговые сети -- торговельні мережі -- управленческие методы -- управлінські методи -- электронные ресурсы -- електронні ресурси
Анотація: Розглянуто взаємозв'язок стратегії розвитку бізнесу, інформаційних ресурсів та інформаційно-комунікаційних технологій. Дано визначення категорійного менеджменту, як процесу спільного управління товарними категоріями роздрібною мережею і виробником. Зазначено, що управління категоріями - це стратегічна співпраця роздрібного оператора і постачальника, при якому сторони управляють категорією як стратегічною одиницею і досягають її зростання шляхом набору дій, орієнтованих на покупця. Наведено структуру інформаційних ресурсів мережних підприємств торгівлі. Розглянуто три варіанти автоматизації за типом каналів зв'язку, зокрема: он-лайнова система, механізм реплікації, зв'язок на базі документів.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
днепропетровский автор, но не о Днепропетровске




    Попрозман, О. І. (кандидат економічних наук; доцент кафедри менеджменту і економіки Національного унівіерситету фізичного виховання і спорту України).
    Формування взаємозв'язків та взаємодія функцій менеджменту з метою удосконалення роботи підприємств / О. І. Попрозман // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2018. - № 1. - С. 93-100 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 65.291.2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Типы предпрятий по видам собственности и хозяйствования

   Типи підприємств за видам власності і господарювання

   Теория менеджмента

   Теорія менеджменту

Кл.слова (ненормовані):
коммуникационный процесс -- комунікаційний процес -- концепции менеджмента -- концепції менеджменту -- рациональные управленческие решения -- раціональні управлінські рішення -- системные взаимосвязи -- системні взаємозв'язки -- управление предприятиями -- управління підприємствами -- управление производством -- управління виробництвом -- управление экономической деятельностью -- управління економічною діяльністю -- управляющие системы -- керуючі системи -- функции управления -- функції управління -- функциональная теория организации -- функціональна теорія організації -- функциональные подразделения -- функціональні підрозділи -- экономические процессы -- економічні процеси
Анотація: Проведено аналіз економіки, як складної системи, у котрій економічні процеси відображаються у вигляді руху і перетворення інформації, застосовується системний підхід до економіки з урахуванням функціональної теорії організації.

Утримувачі документа:
ДЦГБ