Гуштан, Т. В. (асистент кафедри товарознавства та комерційної діяльності Ужгородського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету; м.Ужгород).
    Сутність управління асортиментом в діяльності торговельного підприємства [Текст] / Т. В. Гуштан // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 9. - С. 91-94 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.421г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торгового предприятия

   Економіка торговельного підприємства

Кл.слова (ненормовані):
закупочные цены -- закупівельні ціни -- теория маркетинга -- теорія маркетингу -- поставщики -- постачальники -- потенциальные покупатели -- потенційні покупці -- потребители -- споживачі -- рентабельность торговых предприятий -- рентабельність торгових підприємств -- рыночный спрос -- риновий попит -- товарная политика -- товарна політика -- товарные ассортименты -- товарні асортименти -- классификации товарного ассортимента -- класифікація товарного асортименту -- класифікація споживачів товарів -- классификация потребителей товаров -- торговые сети -- торговельні мережі -- управленчекое планирование -- управлінське планування -- финансы торговых предприятий -- фінанси торгових підприємств -- целевая направленность -- цілова спрямованість -- экономическая эффективность торговых предприятий -- економічна ефективність торгових підприємств
Анотація: Розглянуто сутність управління асортиментом в діяльності торговельних мереж. Визначено, що асортимент є одним з вихідних і найважливіших пунктів здійснення ефективної діяльності підприємства, і вміла та розумна його розробка є однією із запорук успіху. Запропоновано класифікацію товарів за їх характеристиками, частотою попиту на товари, стабільністю і характером попиту, що пред'являється з боку споживачів. Сформульовано завдання формування товарного асортименту, яке полягає у тому, щоб запропонувати потенційним покупцям можливість задоволення різних груп потреб (або декілька варіантів задоволення однієї потреби) в одному місці, у одного торговця. Наведені заходи щодо ефективного управління товарним асортиментом підприємства.

Утримувачі документа:
ДЦГБ


   65.421с-2
   Г 97


    Гуштан, Т. В. (асистент кафедри товарознавства та комерційної діяльності Ужгородського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету; м.Ужгород).
    Концептуальні засади функціонування інформаційно-комунікаційної системи управління товарним асортиментом [Текст] / Т. В. Гуштан // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2017. - № 1. - С. 36-40. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.421с-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торгового предприятия

   Економіка торговельного підприємства

   Теория менеджмента

   Теорія менеджменту

Кл.слова (ненормовані):
информационно-коммуникационные системы -- інформаційно-комунікаційні системи -- информационно-технологические базисы -- інформаційно-технологічні базиси -- категорийные менеджеры -- категорійні менеджери -- коммуникатционные каналы -- комунікаційні канали -- інформаційні технології в торгівлі -- информационные технологии в торговле -- розничная торговля -- роздрібна торгівля -- товарные ассортименты -- товарні асортименти -- управление ассортиментом -- управління асортиментом -- управленческие коммуникации -- управлінські комунікації -- центры ответственности -- центри відповідальності -- экономическая эффективность управления -- економічна ефективність управління
Анотація: Розглянуто основні засади категорійного менеджменту. Визначено мету категорійна менеджменту - забезпечення максимального задоволення потреб покупців і одночасно підвищені ефективності взаємодій між постачальником і продавцем. Наведено етапи формування і реалізації асортиментної політики, в яких бере участь категорійний менеджер, та зони його відповідальності. Розглянуто основні елементи інформаційно-комунікаційної системи та фактори, які впливають і вибір каналу комунікації. Охарактеризовано забезпечувальні системи, які є інформаційно-технопогічним базисом для вирішення функціональних задач категорійного менеджменту.

Утримувачі документа:
ДЦГБ




    Гуштан, Т. В. (кандидат економчних наук; викладач кафедри товарознавства та комерційної діяльності Ужгородського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету; м.Ужгород).
    Основні положення формування інформаційних ресурсів і комунікацій в категорійному менеджменті / Т. В. Гуштан // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2017. - № 11. - С. 70-74 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 65.421с-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торгового предприятия

   Економіка торговельного підприємства

   Теория менеджмента

   Теорія менеджменту

Кл.слова (ненормовані):
автоматизация -- автоматизація -- бизнес-стратегии -- бізнес-стратегії -- информационное обеспечение торговли -- інформаційне забезпечення торгівлі -- информационно-коммуникационные технологии -- інформаційно-комунікаційні технології -- информационные ресурсы -- інформаційні ресурси -- категорийный менеджмент -- категорійний менеджмент -- коммуникационные взаимодействия -- комунікаційні взаємодії -- покупатели -- покупці -- поставщики -- постачальники -- товарный ассортимент -- товарний асортимент -- торговые сети -- торговельні мережі -- управленческие методы -- управлінські методи -- электронные ресурсы -- електронні ресурси
Анотація: Розглянуто взаємозв'язок стратегії розвитку бізнесу, інформаційних ресурсів та інформаційно-комунікаційних технологій. Дано визначення категорійного менеджменту, як процесу спільного управління товарними категоріями роздрібною мережею і виробником. Зазначено, що управління категоріями - це стратегічна співпраця роздрібного оператора і постачальника, при якому сторони управляють категорією як стратегічною одиницею і досягають її зростання шляхом набору дій, орієнтованих на покупця. Наведено структуру інформаційних ресурсів мережних підприємств торгівлі. Розглянуто три варіанти автоматизації за типом каналів зв'язку, зокрема: он-лайнова система, механізм реплікації, зв'язок на базі документів.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
днепропетровский автор, но не о Днепропетровске