Привалова, Світлана (старший викладач кафедри української літератури Глухівського державного педагогічного університету). Психолого-педагогічні основи вивчення мови художнього твору / Світлана Привалова> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 5. - С. 21-24. - Бібліографія : С.24 : 21 назва. - В библиотеке ДНУ
Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього тексту в школі -- вивчення мови художнього твору -- восприятие текста в процессе чтения -- восприятие художественного текста -- изучение языка художественного произведения -- литературное развитие учащихся -- літературний розвиток учнів -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- образне мислення -- образное мышление -- психология чтения -- психологія читання -- развитие творческих способностей -- розвиток творчих здібностей -- сприйняття тексту в процесі читання -- сприйняття художнього тексту -- старшие классы -- старші класи -- украинская литература -- українська література -- художественное восприятие -- художнє сприйняття Анотація: Стаття присвячена проблемам вивчення творів художньої літератури в старших класах: розвиток творчих здібностей школярів, психолого-педагогічні основи сприйняття художнього тексту і читання, художнє сприймання, образне мислення учнів тощо. |
Привалова, Світлана (старший викладач кафедри української літератури Глухівського державного педагогічного університету). Мовностилістичні особливості роману "Повія" Панаса Мирного / Світлана Привалова, Оксана Рижак> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 6. - С. 13-15. - Бібліографія : С.15 : 9 назв. - В библиотеке ДНУ
Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): вивчення мови художнього твору -- вивчення творчості письменника -- изучение творчества писателя -- изучение языка художественного произведения -- лексические средства стилистики -- лексичні засоби стилістики -- лингвостилистика -- лінгвостилістика -- метафора -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- метонимия -- метонімія -- мова художньої літератури -- мовностилістичні засоби -- мовностилістичні особливості -- образные средства -- образотворчі засоби -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- синтаксические средства стилистики -- синтаксичні засоби стилістики -- стилеобразующие средства -- украинская литература -- українська література -- фразеологизмы в художественном тексте -- фразеологізми в художньому тексті -- язык художественной литературы Анотація: Аналізуються мовностилістичні особливості роману "Повія" (образотворчі засоби, леrсичні, синтаксичні та фразеологічні засоби, що створюють неповторність індивідуальної манери письма Панаса Мирного). Дод.точки доступу: Рижак, Оксана; Мирний, Панас (письменник) \о нем\; Повія, роман \о произв.\ |
Привалова, Світлана (старший викладач кафедри української літератури Глухівського державного педагогічного університету). Психолого-педагогічні засади вивчення мови художнього твору старшокласниками / Світлана Привалова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 3. - С. 24-28. - Бібліографія : С.27-28 : 21 назва. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Литературоведение Кл.слова (ненормовані): вивчення мови художнього твору -- восприятие текста в процессе чтения -- изучение языка художественного произведения -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- мова художньої літератури -- образне мислення -- образное мышление -- психологические основы обучения -- психология чтения -- психологічні засади навчання -- психологія читання -- сприйняття тексту в процесі читання -- художественное восприятие -- художнє сприйняття -- язык художественной литературы Анотація: Розглянуто психолого-педагогічні засади вивчення художніх творів в школі: особливості художнього сприймання літературного твору та його розуміння, роль образного мислення в цьому процесі, особливості психології читання у вивченні мови художніх творів . |
Привалова, Світлана (старший викладач Глухівського державного педагогічного університету ім. Олександра Довженка). Художня мова як засіб розкриття ідейного змісту роману "Собор" Олеся Гончара / Світлана Привалова, Марія Бобик> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 7/8. - С. 27-30. - Бібліографія : С.23 : 13 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Литературоведение Кл.слова (ненормовані): идейное содержание произведения -- идея произведения -- ідейний зміст твору -- ідея твору -- литературные образы -- літературні образи -- мова персонажа -- мова письменника -- мова художньої літератури -- образ-символ -- персонажи -- персонажі -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- речь персонажа -- тропи -- тропы -- украинская литература -- українська література -- язык писателя -- язык художественной литературы Анотація: Витчається художня мова роману О. Гончара "Собор", зокрема образи-символи, тропи, образи та мова персонажів тощо. Дод.точки доступу: Бобик, Марія; Гончар, О. \о нем\; Собор, роман \о произв.\ |
Привалова, Світлана (кандидат педагогічних наук; Глухівський національний університет імені О. Довженка). Символізм поезії Богдана-Ігоря Антонича / С. Привалова> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 6. - С. 8-11. - Література : С.11 : 11 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): образ земли -- образ неба -- образність -- образность слова -- образ-символ -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- символ в художественном тексте -- символ в художньому тексті -- символизм -- символізм -- украинская литература -- украинская поэзия -- українська література -- українська поезія Анотація: У статті порушується проблема застосування образної символіки у поезії Б.-І. Антонича, а саме образів неба, місяця, зорі, землі тощо. Дод.точки доступу: Антонич, Богдан-Ігор (письменник) \о нем\ |
Привалова, Світлана (кандидат педагогічних наук; старший викладач Глухівського національного університету ім. О. Довженка). Розвиток творчих здібностей старшокласників на уроці української літератури / Світлана Привалова> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 11. - С. 14-17. - Бібліографія : С.17 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього тексту в школі -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- развитие творческих способностей -- розвиток творчих здібностей -- старшеклассники -- старшокласники -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури Анотація: У статті порушується проблема розвитку творчих здібностей учнів старшої школи під час аналізу мови художнього твору. |
Привалова, Світлана (кандидат педагогічних наук; старший викладач Глухівського нац. пед. університету ім. О. Довженка). Образ Марії в українській літературі / С. Привалова> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 5. - С. 5-7. - (Вишневецька). - Література : С.7 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): библейские мотивы в литературе -- библейские персонажи -- біблійні мотиви в літературі -- біблійні персонажі -- Дева Мария -- Діва Марія -- женские образы в литературе -- жіночі образи в літературі -- литературные образы -- літературні образи -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- украинская литература -- українська література Анотація: Проаналізовано особливості образу Марії у творах української літератури 19 - 20 століть. |
Привалова, Світлана (кандидат педагогічних наук; старший викладач Глухівського національного університету ім. О. Довженка). Розвиток творчих здібностей старшокласників на уроках української літератури / С. Привалова> // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 2. - С. 23-26. - Література : С.26 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього тексту в школі -- восприятие художественного текста -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- сприйняття художнього тексту -- старшие классы -- старші класи -- творческие способности -- творчі здібності -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури Анотація: Порушено проблему розвитку творчих літературних здібностей учнів старшої школи під час аналізу мови художнього твору. |
Привалова, Світлана (кандидат педагогічних наук; старший викладач Глухівського національного університету). Вивчаємо мову художнього твору / С. Привалова> // Українська мова і література в школі : науково-методичний журнал. - 2012. - № 4. - С. 25-27. - Література : С.27 : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): методика вивчення і викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- мова художньої літератури -- навчання стилістиці -- обучение стилистике -- украинская литература -- українська література -- художественный стиль украинского языка -- художній стиль -- язык художественной литературы Анотація: Порушено проблему вивчення мови художнього твору на уроках української літератури в старших класах школи. |
Привалова, Світлана (кандидат педагогічних наук; доцент Глухівського національного педагогічного університету ім. О. Довженка). Сучасна шкільна літературна освіта: до проблеми вивчення мови художнього твору / С. Привалова> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 5. - С. 37-40. - Література : С.40 : 19 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього твору -- аналіз художнього тексту -- лингвостилистический анализ текста -- литературное образование -- лінгвостилістичний аналіз -- літературна освіта -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- мова художнього твору -- мова художньої літератури -- старшие классы -- старші класи -- украинская литература -- українська література -- язык художественной литературы Анотація: Порушуються питання вивчення мови художнього твору на уроках української літератури в старшій школі. Утримувачі документа: НБ ДНУ |
Привалова, Світлана (кандидат педагогічних наук; доцент Глухівського національного педагогічного університету ім. О. Довженка). Мова художнього твору / С. Привалова> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 3. - С. 7-10. - Література : С.10 : 19 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): анализ художественного текста -- анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього твору -- аналіз художнього тексту в школі -- выразительные средства -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- мова художньої літератури -- образність -- образность -- образные средства -- образотворчі засоби -- поетична мова -- поэтическая речь -- украинская литература -- українська література -- художественно-изобразительные средства -- художньо-виражальні засоби -- язык художественной литературы Анотація: Порушується питання дослідження мови художнього твору як складової літературознавчого аналізу. Утримувачі документа: НБ ДНУ |
Лук'яненко, Ольга (аспірантка; учитель української мови та літератури; Конотоп). Психологізм романної творчості В. Винниченка (на матеріалі романів "Сонячна машина", "Записки Кирпатого Мефістофеля") / О. Лук'яненко, С. Привалова> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2014. - № 1. - С. 25-27. - Література : С.27 : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): вивчення творчості письменника -- изучение творчества писателя -- методика вивчення і викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- психологизм -- психологізм -- творческая деятельность учащихся на уроке -- украинская литература -- українська література Анотація: Досліджуються особливості психологізму та психоаналітичного дискурсу у романах В. Винниченка. Вивчено можливості творчого методу щодо творення персонажів романів. Утримувачі документа: НБ ДНУ Дод.точки доступу: Привалова, Світлана (кандидат педагогічних наук; старший викладач Глухівського національного університету ім. О. Довженка); Винниченко, Володимир (письменник; політичний діяч ; 1880-1951) \о нем\; Сонячна машина, роман \о произв.\; Записки Кирпатого Мефістофеля, роман \о произв.\ |
Привалова, Світлана (кандидат філологічних наук; доцент Глухівського національного педагогічного ун-ту ім. О. Довженка). Вивчення драматичних творів В. Винниченка у профільних класах загальноосвітньої школи / С. Привалова, М. Кудрявська> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2014. - № 2. - С. 13-15. - Література : С.15 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): вивчення драматургії -- вивчення творчості письменника -- допрофільне навчання -- драми -- изучение драматургии -- изучение творчества писателей -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- профильное обучение -- профильные классы -- профільні класи -- украинская литература -- українська література Анотація: Досліджено сутність понятя "драма", обгрунтовано методику вивчення драматичних творів В. Винниченка в школі. Утримувачі документа: НБ ДНУ Дод.точки доступу: Кудрявська, Маргарита; Винниченко, Володимир (письменник; політичний діяч ; 1880-1951) \о нем\ |