Стефанишин, В. Стратегічне позиціонування торгівельних марок на ринку В2В: ефектино та креативно / В. Стефанишин> // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 4. - С. 38-44 : ил. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Кл.слова (ненормовані): позиціонування технічної продукції -- торгівельні марки -- сексизм -- споживачі -- позиционирование технической продукции -- торговые марки -- потребители -- техническая продукция -- технічна продукція Анотація: Надані приклади вдалого позиціонування технічної продукції. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Стефанишин, В. (здобувач). Класифікація та аналіз динаміки розвитку сегментів ринку опалювального обладнання / В. Стефанишин> // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 5/6. - С. 29-33 : ил. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Кл.слова (ненормовані): класифікація обладнання -- ринок опалювального обладнання -- газові котли -- побутові опалювальні прилади -- ринок теплотехнічного обладнання -- классификация оборудования -- рынок отопительного оборудования -- газовые котлы -- бытовые отопительные приборы -- рынок теплотехнического оборудования Анотація: Проведена класифікація типів побутового опалювального обладнання. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |