Фасоля, Анатолій (кандидат педагогічних наук; Інститут педагогіки АПН України).
    Папки успіху діють... / Анатолій Фасоля // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 27-31. - Бібліографія посторінкова : 3 назви. - В обл. библиотеке
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
допрофильное обучение -- допрофільне навчання -- методи навчання -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- методическое сопровождение обучения -- методичний супровід навчання -- методы обучения -- навчальні досягнення -- оценивание учебных достижений -- оцінювання навчальних досягнень -- папки успеха -- папки успіху -- педагогические лаборатории -- педагогічні лабораторії -- портфолио -- портфоліо -- технологии обучения -- технології навчання -- учебные достижения
Анотація: Портфоліо (папка успіху) - це модель (технологія, засіб) автентичного оцінювання навчальної діяльності й особистісного розвитку. Призначення портфоліо - допомога учневі з вибором профілю навчання в процесі допрофільної підготовки, а в подальшому у виб орі професії. Мета статті - подати рекомендації для методичного супроводу діяльності учнів і педагогів у створенні папок успіху.





    Фасоля, Анатолій (кандидат педагогічних наук; Інститут педагогіки НАПН України).
    Вивчення постмодерної поезії: Юрія Андрухович / Анатолій Фасоля // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 5. - С. 10-18. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)6
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ поэтического текста -- аналіз поетичного тексту -- вивчення поезії в школі -- изучение поэзии в школе -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- поезія -- постмодерна поезія -- постмодернизм -- постмодернистская поэзия -- постмодернізм -- поэзия -- украинская литература -- українська література
Анотація: У статті розглянуто особливості вивчення постмодерної поезії, подано зразки завдань і запитань, приклади аналізу віршів Ю. Андруховича.


Дод.точки доступу:
Андрухович, Юрій (письменник) \о нем\




    Фасоля, Анатолій (кандидат педагогічних наук; Київ).
    Особистісно зорієнтований урок: що "залишається за кадром"? / Анатолій Фасоля // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 3. - С. 5-8. - Бібліографія : С. 8 : 3 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
личностно ориентированное обучение -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- особистісно орієнтоване навчання -- ситуация успеха на уроке -- ситуація успіху -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури
Анотація: Досліджено сутність та ознаки особистісно зорієнтованого навчання, розкрито особливості особистісно зорієнтованого уроку української літератури.





    Фасоля, Анатолій (кандидат педагогічних наук; Київ).
    Уроки літератури рідного краю в системі особистісно зорієнтованого навчання / А. Фасоля // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 5. - С. 24-28. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
вивчення творчості письменника -- изучение творчества писателя -- литература родного края -- литературное краеведение -- личностно ориентированное обучение -- література рідного краю -- літературне краєзнавство -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- особистісно орієнтоване навчання -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури
Анотація: Розкрито специфіку вивчення літератури рідного краю в системі особистісно зорієнтованого навчання. Проаналізовано принципи побудови, завдання курсу, на конкретних прикладах проілюстровано особливості проведення занять.





    Фасоля, Анатолій (кандидат педагогічних наук; Київ).
    Уроки літератури рідного краю в системі особистісно зорієнтованого навчання / А. Фасоля // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 6. - С. 19-21. - Література : С.21 : 11 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
аналіз художнього твору -- литература родного края -- литературное краеведение -- личностно ориентированное образование -- личностно ориентированное обучение -- література рідного краю -- літературне краєзнавство -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- особистісно орієнтоване навчання -- украинская литература -- українська література
Анотація: У статті розкрито специфіку вивчення літератури рідного краю в системі особистісно зорієнтованого навчання. Проаналізовано принципи побудови і завдання курсу, на конкретних прикладах проілюстровано особливості підготовки і проведення занять.





    Фасоля, Анатолій (співголова оргкомітету ІІ Всеукраїнського фестивалю педагогічних ідей "Мій особистісно зорієнтогваний урок").
    Фестиваль... Фестиваль? Фестиваль! [Текст] / Фасоля А. // Дивослово : науково-методичний журнал. - 2011. - № 12. - С. 2-5 . - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.1(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української мови
   Методика преподавания украинского языка

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
особистісно орієнтоване навчання -- педагогічні фестивалі -- педагогічні технології -- педагогіка -- личностно ориентированое обучение -- педагогические фестивали -- педагогические технологии -- педагогика
Анотація: Репортаж з ІІ Всеукраїнського фестивалю педагогічних ідей "Мій особистісн зорієнтований урок".

Утримувачі документа:
ОБМ ім.М.Свєтлова

Дод.точки доступу:
Куцевол, Ольга (доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри методики філологічних дисциплін державного педагогічного університету ім. М.Коцюбинського); Рибалко, Катерина (головний редактор журналу "Дивослово"); Мій особистісно зорієнтований урок, всеукраїнський фестиваль педагогічних ідей \о нем\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (27.12.2011р. - Б.ц.) (вільний)




    Фасоля, Анатолій (кандидат педагогічних наук; Київ).
    Літературна освіта: компетенції, компетентності, знання, уміння і навички / А. Фасоля // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 6/7. - С. 26-31. - Література : С.31 : 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід -- компетентностно ориентированное образование -- компетентностный подход -- компетентностный подход в образовании -- компетенции -- компетенції -- литературное образование -- литературные умения -- літературна освіта -- літературні уміння -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- навички -- навыки -- педагогическая терминология -- педагогічна термінологія -- украинская литература -- українська література -- умения -- уміння -- шкільна літературна освіта -- школьное литературное образование
Анотація: Присвячено проблемам становлення термінології, методології, методики компетентнісно зорієнтованого навчання літератури.





    Фасоля, Анатолій (кандидат педагогічних наук; Київ).
    Етапність формування загальнонавчальних умінь на уроках української літератури / А. Фасоля // Українська література в загальноосвітній школі : науково-методичний журнал. - 2012. - № 8. - С. 25-31. - Література : Примітки посторінкові. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід -- компетентностно-ориентированное образование -- компетентностное обучение -- компетентностный подход -- методика вивчення і викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- украинская литература -- українська література -- умения -- уміння -- формирование знаний и умений -- формирование умений -- формування знань і умінь
Анотація: Присвячено проблемі формування загальнонавчальних умінь на уроках української літератури в основній школі.





    Фасоля, Анатолій (кандидат педагогічних наук; Київ).
    Загальнонавчальні вміння в системі літературної освіти: інструмент, без якого не обійтися [Текст] / А. Фасоля // Дивослово : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 10. - С. 2-8. - Библиогр.: с. 2, 3, 4. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.3(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української літератури
   Методика преподавания украинской литературы

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання літератури -- загальнонавчальні вміння -- організаційні вміння -- загальноосвітні вміння -- история введения организационных умений -- історія введення організаційних умінь -- пізнавальні уміння -- когнітивні уміння -- інформаційні вміння -- комунікативні вміння -- організаційно-діяльнісні уміння -- вимоги до рівня розвитку загальнонавчальних умінь -- методика преподавания литературы -- общеучебные умения -- организационные умения -- общеобразовательные умения -- познавательные умения -- когнитивные умения -- информационные умения -- комуникативные умения -- организационно-деятельностные умения -- требования к уровню развития общеучебных умений
Анотація: Обгрунтовано необхідність запровадження загальнонавчальних умінь до шкільної програми та вимоги до рівня розвитку загальнонавчальних умінь в учнів середньої школи.

Утримувачі документа:
ОБМ ім. М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (29.10.2012р. - Б.ц.) (вільний)




    Фасоля, Анатолій (співголова оргкомітету ІІ Всеукраїнського фестивалю педагогічних ідей "Мій особистісно зорієнтогваний урок").
    ІІІ Всеукраїнський фестиваль педагогічних ідей [Текст] / А. Фасоля // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерсва освіти і науки України. - 2013. - № 9. - С. 8-14 . - ISSN 0130-5263
ББК 74.04
Рубрики: Організація освіти
   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні ідеї -- формування суб`єктивності учня -читача -- особистісно зорієтоване навчання -- фестивалі -- майстер -класи -- система ОЗОН -- учень -читач -- педагогические идеи -- формирование субьективности ученика-читателя -- личносно-ориентированое обучение -- фестивали -- мастер-класы -- система ОЗОН
Анотація: Пошуки шляхів розв`язання однієї з найгостріших і найактуальніших проблем сучасної школи-формування суб`єктності учня-читача.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді ім М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Мій особистісно зорієнтований урок, всеукраїнський фестиваль педагогічних ідей \о нем\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (03.10.2013р. - Б.ц.) (вільний)




    Фасоля, Анатолій (кандидат педагогічних наук; науковий керівник лабораторії; Рівненський ОІППО).
    Як заохотити учня до читання / А. Фасоля // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 7-8. - С. 8-10. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
5 клас -- 5 класс -- календарне планування -- календарное планирование -- календарно-тематическое планирование -- календарно-тематичне планування -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- методические рекомендации -- методичні рекомендації -- навчання читанню -- обучение чтению -- украинская литература -- українська література -- читання на уроках літератури -- чтение на уроках литературы
Анотація: Автор статті пропонує читачам журналу фрагменти календарного планування уроків (за матеріалами свого посібника "Формування суб'єктності учня-читача в умовах особистісно зорієнтованого навчання. Планування та моделювання уроків української літератури у 5 класі. І семестр" (Рівне, 2013).

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Укр.лит.в загальноосвітн.школі_2013_7-8\ст.3.pdf

Дод.точки доступу:
Формування суб'єктності учня-читача в умовах особистісно зорієнтованого навчання. Планування та моделювання уроків української літератури у 5 класі. І семестр, посібник \о произв.\




    Фасоля, Анатолій (кандидат педагогічних наук).
    П'ять років поступу : штрихи до колективного портрета / А. Фасоля // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 11. - С. 27-28. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
досвід роботи -- личностно ориентированное обучение -- личностно-ориентированное обучение -- методи навчання -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- методы обучения -- опыт работы -- особистісно орієнтоване навчання -- украинская литература -- українська література -- учитель украинской литературы -- учитель української літератури
Анотація: Автор розповідає про створення і роботу групи учителів-словесників з проблем упровадження особистісно зорієнтованого навчання української літератури у місті Новограді-Волинському.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ




    Фасоля, Анатолій (кандидат педагогічних наук; Інститут педагогіки НАПН України).
    Календарно-тематичне планування уроків української літератури (5 клас, ІІ семестр) / А. Фасоля // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 12. - С. 33-37. - Література : С.20 : 16 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
календарно-тематическое планирование -- календарно-тематичне планування -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури
Анотація: Автор пропонує розробку календарно-тематичного планування уроків української літератури у 5 класі.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ




    Фасоля, Анатолій (кандидат педагогічних наук; Київ).
    Компетентнісно зорієнтовані завдання: новація? Імітація? / А. Фасоля // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2014. - № 5. - С. 14-20. - Література : С.20 : 3 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісне навчання -- компетентносный подход к обучению -- компетентностно ориентированное образование -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- навчальні завдання -- украинская литература -- українська література -- уміння -- учебные задания -- учебные умения
Анотація: Розглянуто проблеми сутності компетентнісно зорієнтованих завдань, їх типологію, алгоритм розробки.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ




    Фасоля, Анатолій (кандидат педагогічних наук; Інститут педагогіки НАПН України).
    Компетентнісно зорієнтовані завдання: проблеми термінології, типології, створення [Текст] / А. Фасоля // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2014. - № 9. - С. 15-21. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.1(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української мови
   Методика преподавания украинского языка

Кл.слова (ненормовані):
викладання української мови -- преподавание украинского языка -- компетентнісно орієнтоване навчання -- компетентностно ориентированное обучение -- навчальні завдання -- учебные задания -- компетентнісно зорінтовані завдання -- компетентностно ориентированные задания -- ознаки компетентнісно зорінтованих завдань -- признаки компетентностно ориентированных заданий -- функції компетентнісно орінтованих завдань -- функции компетентностно ориентированных заданий -- проблемні завдання -- проблемные задания -- типи проблемних завдань -- типы проблемных заданий -- напіввідкриті завдання -- полуоткрытые задания -- відкриті завдання -- открытые задания -- евристичні завдання -- эвристические задания -- творчі завдання -- творческие задания -- оргдіяльнісні завдання -- оргдеятельностные задания -- компетентнісно зорієнтовані задачі -- компетентностно ориентированные задачи -- структура компетентнісно орієнтованих завдань -- структура компетентностно ориентированных заданий -- комплексні задачі -- комплексные задачи -- філологічні задачі -- филологические задачи -- повні задачі -- полные задачи -- неповні задачі -- неполные задачи -- проблемні питання -- проблемные вопросы -- розробка компетентнісно зорієнтованих завдань -- разработка компетентностно ориентированных заданий -- алгоритм створення компетентнісно зорієнтованих завдань -- алгоритм создания компетентностно ориентированных заданий
Анотація: Розглянуті можливі способи розв`язання проблем, що стосуються створення компетентністно зорієнтованих завдань.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Дивослово_2014_9\5.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (24.12.2014р. - Б.ц.) (вільний)




    Фасоля, Анатолій (кандидат педагогічних наук; Київ).
    Вручити учневі ключі ... від тексту / А. Фасоля, Т. Остаповець // Українська література в загальноосвітній школі. - 2015. - № 1. - С. 18-21. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього твору -- аналіз художнього тексту в школі -- вивчення творчості письменників -- изучение творчества писателей -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- украинская литература -- українська література
Анотація: Методична розробка - результат співпраці науковця і вчителя-практика, підсумок пошуків під час підготовки до уроку за поезією Івана Малковича "Із янголом на плечі".

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Укр_літ_загальн_шк_2015_1\6.pdf

Дод.точки доступу:
Остаповець, Тетяна (учитель української мови та літератури Новоград-Волинської ЗОШ № 8; Житомирська область); Малкович, Іван (письменник) \про нього\




    Фасоля, Анатолій (співголова оргкомітету Фестивалю, старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    IV Всеукраїнський фестиваль педагогічних ідей "Мій особистісно зорієнтований урок" відбувся! / А. Фасоля // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2015. - № 2. - С. 22. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
инновационные технологии обучения -- інноваційні технології навчання -- конкурси вчителів -- конкурсы учителей -- личностно ориентированный подход -- личностно-ориентированое обучение -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- особистісно орієнтоване навчання -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури -- фестивали -- фестивалі -- підсумки фестивалів -- итоги фестивалей
Анотація: Підводяться підсумки Фестивалю педагогічних ідей, у якому взяли участь понад ста вчителів та двадцять науковців.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Укр_літ_загальн_шк_2015_2\6.pdf

Дод.точки доступу:
Мій особистісно зорієнтований урок, всеукраїнський фестиваль педагогічних ідей \про нього\




    Фасоля, Анатолій (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник ).
    Роль організаційно-діяльнісних умінь у формуванні компетентного учня-читача / Анатолій Фасоля // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 2. - С. 34-38. - Література : 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
читательская компетенция -- читацька компетенція -- методика викладання української літератури -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- украинская литература -- українська література -- общеобразовательные умения -- загальнонавчальні уміння -- учебные умения -- навчальні уміння -- читательская компетентность учеников -- читательские умения -- читацька компетенція учнів -- читацькі вміння -- читательские умения -- організаційно-діяльнісні уміння -- организационно-деятельностные умения
Анотація: Розглянуто місце організаційно-діяльнісних умінь у структурі компетентності, проаналізовано їхню роль у процесі формування компетентного учня-читача.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Укр_мова_і_літ_в_шк_2016_2\7.pdf




    Фасоля, Анатолій (кандидат педагогічних наук; Інститут педагогіки НАПН України).
    Календарно-тематичне планування. 8 клас [Текст] / А. Фасоля, В. Тименко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2016. - № 5. - С. 13-19. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
8 клас -- 8 класс -- вивчення творчості письменників -- изучение творчества писателей -- календарне планування -- календарное планирование -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- украинская литература -- українська література
Анотація: Автор пропонують календарно-тематичне планування уроків української літератури у 8 класі (вивчення українського фольклору, поезії Т. Шевченка, Лесі Українки, В. Сосюри, В. Голобородька, В. Підпалого).


Дод.точки доступу:
Тименко, Валентина (молодший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України); Шевченко, Тарас Григорович (великий український поет; художник ; 1814-1861) \о нем\; Українка, Леся (письменниця; перекладач; культурний діяч ; 1871-1913) \о ней\; Сосюра, Володимир (поет ; 1898-1965) \о нем\




    Паламар, Світлана (кандидат педагогічних наук; Інститут педагогіки НАПН України).
    Світлій пам'яті Анатолія Градовського [Текст] / С. Паламар, А. Фасоля [и др.] // Всесвітня література в сучасній школі. - 2016. - № 11. - С. 2 : портр. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Історія освіти
   История образования

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
відоміпедагоги -- известные педагоги -- педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность -- некрологи -- біографії педагогів -- биографии педагогов
Анотація: Некролог педагога А. В. Градовського.

Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Всес_літ_суч_шк_2016_11\Світл.памяти.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Фасоля, Анатолій (кандидат педагогічних наук; Київ); Логвіненко, Наталя (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України); Ковбасенко, Юрій (кандидат філологічних наук; професор; завідувач кафедри світової літератури Гуманітарного інституту КНУ ім. Бориса Грінченка); Головченко, Ніна (кандидат педагогічних наук; доцент; університет "Україна"; Київ); Токмань, Ганна; Куцевол, Ольга; Снєгірьова, Валентина (головний редактор журналу "Всесвітня література в сучасній школі"; старший науковий співробітник Інституту педагогіки Національної академії педагогічних наук України; кандидат педагогічних наук; м. Київ); Градовський, Анатолій Володимирович (доктор педагогічних наук; професор; викладач методики навчання української та зарубіжної літератур; Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького ; - 2016, 27 жовтня) \про нього\
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)