Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=СТРАТЕГИЯ МАРКЕТИНГА<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
   658
   Д 64


    Должанський, І. З.
    Бізнес-план: технологія розробки [Електронний ресурс] : навч. посібник для вузів / І. З. Должанський, Т. О. Загорна. - 2-ге вид. - Електрон. текстові дан. - Київ : Центр учбової літератури, 2009. - 4.95 МБ. - Загол. з титул. екрану. - Електрон. версія друк. публікації. - ISBN 978-966-364-790-6 : 00.00 р.
Рек. МОН України
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Фінанси підприємств
   Финансы предприятий

Кл.слова (ненормовані):
ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- аналіз ризиків -- анализ рисков -- стратегія маркетингу -- стратегия маркетинга -- реальні бізнес-плани -- реальные бизнес-планы -- стратегія фінансування -- стратегия финансирования -- фінансовий план -- финансовый план -- ринки збуту -- рынки сбыта

Перейти к внешнему ресурсу: сайт ЦУЛ,
Перейти к внешнему ресурсу: для доступу до повного тексту потрібна авторизація

Дод.точки доступу:
Загорна, Т. О.
Свободных экз. нет
Знайти схожі

2.
   339
   М 25


   
    Маркетинг промислового підприємства [Електронний ресурс] : навчальний посібник / А. І. Яковлєв, М. І. Ларка, С. П. Сударкіна ; за ред. А. І. Яковлєва, М. І. Ларки. - Електрон. текстові дан. - Київ : Видавничий дім "Кондор", 2019. - 8.69 МБ. - Загол. з титул. екрану. - Електрон. версія друк. публікації. - ISBN 978-617-7729-58-6 : 00.00 р.
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
учебное пособие -- навчальний посібник -- стратегія маркетингу -- стратегия маркетинга -- ринок промислових товарів -- рынок промышленных товаров -- планування -- планирование -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- конкуренція -- конкуренция -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- закупівля -- закупка -- цінова політика -- ценовая политика -- збут продукції -- сбыт продукции -- реклама -- контроль

Перейти к внешнему ресурсу: Електронний репозитарій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" (eNTUKhPIIR),
Перейти к внешнему ресурсу: ссилка для скачування повного тексту

Дод.точки доступу:
Яковлєв, А. І.; Ларка, М. І.; Сударкіна, С. П.; Яковлєв, А. І. \ред.\; Ларка, М. І. \ред.\
Свободных экз. нет
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)