Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (107)Каталог книг НМетАУ (до 2022 року) (33)Статті, доповіді, тези (711)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 50
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50  
1.
Шифр: М105811 (Журнал)
Маркетинг в Україні [Електронний ресурс] : аналітичний науковий журнал. - К. : Українська Асоціація Маркетингу, 1998 - . - Виходит раз на два місяця

Рубрики:
Маркетинг

Кл.слова (ненормовані): дослідження -- исследования -- технології -- технологии -- бізнес -- бизнес
Перейти к внешнему ресурсу: сайт журналу,
Перейти к внешнему ресурсу: архів випусків
Знайти схожі

2.
   339
   А 42


    Аксенов, И. М.
    Основы стратегического маркетинга [Электронный ресурс] : учеб. пособие / И. М. Аксенов ; Хмельниц. кооп. торг.-экон. ин-т. - Электрон. текстовые дан. - Киев : Основа, 2017. - 30,3 МБ, 148 с. - Загл. с титул. экрана. - ISBN 978-966-699-893-7 : 50.00 грн
+электрон. носитель
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- ЕЛЕКТРОННИЙ РЕСУРС -- ЭЛЕКТРОННЫЙ РЕСУРС -- МАРКЕТИНГОВАЯ СРЕДА -- маркетингове середовище -- стратегии сегментации рынка -- стратегії сегментації ринку -- концепции позиционирования -- концепції позиціонування -- стратегии планирования -- стратегії планування -- стратегическое прогнозирование -- стратегічне прогнозування -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ

Перейти к внешнему ресурсу: для доступа к полному тексту необходимо авторизироваться (БД 'Книги та ін.' )

Дод.точки доступу:
Хмельницкий кооперативный торгово-экономический институт
Свободных экз. нет
Знайти схожі

3.
   339
   Л 64


    Литовченко, І. Л.
    Інтернет-маркетинг [Електронний ресурс] : навч. посібник для вузів / І. Л. Литовченко, В. П. Пилипчук. - Електрон. текстові дан. - Київ : Центр учбової літератури, 2008. - 822 КБ. - Загол. з титул. екрану. - Електрон. версія друк. публікації. - ISBN 978-966-364-676-3 : 00.00 р.
Рек. МОН України
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
   Інтернет

   Интернет

Кл.слова (ненормовані):
ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ

Перейти к внешнему ресурсу: сайт ЦУЛ,
Перейти к внешнему ресурсу: для доступу до повного тексту потрібна авторизація (БД "Книги та ін.")

Дод.точки доступу:
Пилипчук, В. П.
Свободных экз. нет
Знайти схожі

4.
   339
   К 70


    Корягіна, С. В.
    Маркетинговий аудит [Електронний ресурс] : навч. посібник для вищ. навч. закл. / С. В. Корягіна, М. В. Корягін. - Київ : Центр учбової літератури, 2014. - 2.99 МБ. - Загол. з титул. екрану. - ISBN 978-617-673-304-1 : 00.00 р.
Рек. МОН України
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Аудит
   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- методики маркетингового аудиту -- методики маркетингового аудита -- аудит товарної політики -- аудит товарной политики -- аудит цінової політики -- аудит ценовой политики -- аудит збутової політики -- аудит сбытовой политики -- аудит комунікаційної політики -- аудит коммуникационной политики

Перейти к внешнему ресурсу: сайт ЦУЛ,
Перейти к внешнему ресурсу: для доступу до повного тексту потрібна авторизація (БД "Книги та ін.")

Дод.точки доступу:
Корягін, М. В.
Свободных экз. нет
Знайти схожі

5.
   339
   П 52


    Полторак, В. А.
    Маркетингові дослідження [Електронний ресурс] : навч. посібник для вищ. навч. закл. / В. А. Полторак, І. В. Тараненко, О. Ю. Красовська. - 3-тє вид., перероб. та доп. - Київ : Центр учбової літератури, 2014. - 1.66 МБ. - Загол. з титул. екрану. - ISBN 978-617-673-255-6 : 00.00 р.
Рек. МОН України
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- маркетингова інформация -- маркетинговая информация -- аналіз документів -- анализ документов -- опитувальні методики -- опросные методики -- експертні оцінки -- экспертные оценки -- дослідні методики -- исследовательские методики -- репрезентативність інформації -- репрезентативность информации -- напрямки досліджень -- направления исследований

Перейти к внешнему ресурсу: сайт ЦУЛ,
Перейти к внешнему ресурсу: для доступу до повного тексту потрібна авторизація (БД "Книги та ін.")

Дод.точки доступу:
Тараненко, І. В.; Красовська, О. Ю.
Свободных экз. нет
Знайти схожі

6.
   339
   О-50


    Окландер, М. А.
    Маркетингова цінова політика [Електронний ресурс] : навч. посібник для вищ. навч. закл. / М. А. Окландер, О. П. Чукурна. - Київ : Центр учбової літератури, 2012. - 928 КБ. - Загол. з титул. екрану. - ISBN 978-611-01-0316-9 : 00.00 р.
Рек. МОН України
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- ЦІНОУТВОРЕННЯ -- ЦЕНООБРАЗОВАНИЕ -- МЕТОДИ ЦІНОУТВОРЕННЯ -- МЕТОДЫ ЦЕНООБРАЗОВАНИЯ -- ОПТИМІЗАЦІЯ ЦІН -- ОПТИМИЗАЦИЯ ЦЕН -- ЦІНОВІ РИЗИКИ -- ЦЕНОВЫЕ РИСКИ -- ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ЦІН -- ГОСУДАРСТВЕННОЕ РЕГУЛИРОВАНИЕ ЦЕН -- ЦІНА БРЕНДУ -- ЦЕНА БРЕНДА -- ІНТЕРНЕТ-ЦІНОУТВОРЕННЯ -- ИНТЕРНЕТ-ЦЕНООБРАЗОВАНИЕ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ

Перейти к внешнему ресурсу: сайт ЦУЛ,
Перейти к внешнему ресурсу: для доступу до повного тексту потрібна авторизація (БД "Книги та ін.")

Дод.точки доступу:
Чукурна, О. П.
Свободных экз. нет
Знайти схожі

7.
   339
   Б 77


    Бойчук, І. В.
    Маркетинг промислового підприємства [Електронний ресурс] : навч. посібник для вищ. навч. закл. / І. В. Бойчук, А. Я. Дмитрів. - Київ : Центр учбової літератури, 2014. - 2.83 МБ. - Загол. з титул. екрану. - ISBN 978-617-673-278-5 : 00.00 р.
Рек. МОН України
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- промислове підприємство -- промышленное предприятие -- організації-споживачі -- организации-потребители -- формування попиту -- формирование спроса -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ

Перейти к внешнему ресурсу: сайт ЦУЛ,
Перейти к внешнему ресурсу: для доступу до повного тексту потрібна авторизація (БД "Книги та ін.")

Дод.точки доступу:
Дмитрів, А. Я.
Свободных экз. нет
Знайти схожі

8.
   339
   П 37


   
    Планування маркетингу [Електронний ресурс] : навч. посібник для вищ. навч. закл. / О. А. Овєчкіна [та ін.]. - 2-ге вид., переробл. та доп. - Київ : Центр учбової літератури, 2013. - 3.29 МБ. - Загол. з титул. екрану. - ISBN 978-617-673-202-0 : 00.00 р.
Рек. МОН України
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- концепції маркетингу -- концепции маркетинга -- взаємодії фірми -- взаимодействия фирмы -- стратегічне планування -- стратегическое планирование -- тактичне планування -- тактическое планирование -- товарна політика -- товарная политика -- цінова політика -- ценовая политика -- розподільно-збутова політика -- распределительно-сбытовая политика -- комунікаційна політика -- екологічний маркетинг -- экологический маркетинг

Перейти к внешнему ресурсу: сайт ЦУЛ,
Перейти к внешнему ресурсу: для доступу до повного тексту потрібна авторизація (БД "Книги та ін.")

Дод.точки доступу:
Овєчкіна, О. А.; Солоха, Д. В.; Іванова, К. В.; Морєва, В. В.; Бєлякова, О. В.; Балакай, О. Б.
Свободных экз. нет
Знайти схожі

9.
   658
   О-50


    Окландер, М. А.
    Поведінка споживача [Електронний ресурс] : навч. посібник для вищ. навч. закл. / М. А. Окландер, І. О. Жарська. - Київ : Центр учбової літератури, 2014. - 1.97 Мб. - Загол. з титул. екрану. - ISBN 978-617-673-269-3 : 00.00 р.
Рек. МОН України
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- теорії мотивації -- теории мотивации -- товари -- товары -- потреби -- потребности -- культурні чинники впливу -- культурные факторы влияния -- соціальні чинники впливу -- социальные факторы влияния -- особисті чинники впливу -- личностные факторы влияния -- психологічні чинники впливу -- психологические факторы влияния -- ситуаційні чинники впливу -- ситуационные факторы влияния -- процес прийняття рішень -- процесс принятия решений -- індивідуальні споживачі -- индивидуальные потребители -- індустріальні споживачі -- индустриальные потребители -- консьюмеризм

Перейти к внешнему ресурсу: сайт ЦУЛ,
Перейти к внешнему ресурсу: для доступу до повного тексту потрібна авторизація (БД "Книги та ін.")

Дод.точки доступу:
Жарська, І. О.
Свободных экз. нет
Знайти схожі

10.
   005
   Б 20


    Балабанова, Л. В.
    Управління збутовою політикою [Електронний ресурс] : навч. посібник / Л. В. Балабанова, Ю. П. Митрохіна. - Київ : Центр учбової літератури, 2011. - 1.66 МБ. - Загол. з титул. екрану. - ISBN 978-611-01-0214-8 : 00.00 р.
Рек. МОН України
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
   Менеджмент

Кл.слова (ненормовані):
ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- МАРКЕТИНГОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ -- МАРКЕТИНГОВЫЙ МЕНЕДЖМЕНТ -- збутовий потенціал -- сбытовой потенциал -- ПЛАНУВАННЯ -- ПЛАНИРОВАНИЕ -- маркетинговий контроль -- маркетинговый контроль -- STP-маркетинг

Перейти к внешнему ресурсу: сайт ЦУЛ,
Перейти к внешнему ресурсу: для доступу до повного тексту потрібна авторизація (БД "Книги та ін.")

Дод.точки доступу:
Митрохіна, Ю. П.
Свободных экз. нет
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)