Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Окландер, М. А.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
65.012.34 (075.8)
О-50


    Окландер, М. А.
    Логістика [Електронний ресурс] : підручник для вищ. навч. закл. / М. А. Окландер. - Електрон. текстові дан. - Київ : Центр учбової літератури, 2008. - 2.54 МБ. - Загол. з титул. екрану. - Електрон. версія друк. публікації. - ISBN 978-966-364-675-6 : 00.00 р.
Затв. МОН України
УДК
ББК 65.40я73
Рубрики: Логістика
   Логистика

Кл.слова (ненормовані):
ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- ПІДРУЧНИК -- УЧЕБНИК

Перейти к внешнему ресурсу: сайт ЦУЛ,
Перейти к внешнему ресурсу: для доступу до повного тексту потрібна авторизація (БД "Книги та ін.")
Свободных экз. нет
Знайти схожі

2.
   339
   О-50


    Окландер, М. А.
    Маркетингова цінова політика [Електронний ресурс] : навч. посібник для вищ. навч. закл. / М. А. Окландер, О. П. Чукурна. - Київ : Центр учбової літератури, 2012. - 928 КБ. - Загол. з титул. екрану. - ISBN 978-611-01-0316-9 : 00.00 р.
Рек. МОН України
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- ЦІНОУТВОРЕННЯ -- ЦЕНООБРАЗОВАНИЕ -- МЕТОДИ ЦІНОУТВОРЕННЯ -- МЕТОДЫ ЦЕНООБРАЗОВАНИЯ -- ОПТИМІЗАЦІЯ ЦІН -- ОПТИМИЗАЦИЯ ЦЕН -- ЦІНОВІ РИЗИКИ -- ЦЕНОВЫЕ РИСКИ -- ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ЦІН -- ГОСУДАРСТВЕННОЕ РЕГУЛИРОВАНИЕ ЦЕН -- ЦІНА БРЕНДУ -- ЦЕНА БРЕНДА -- ІНТЕРНЕТ-ЦІНОУТВОРЕННЯ -- ИНТЕРНЕТ-ЦЕНООБРАЗОВАНИЕ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ

Перейти к внешнему ресурсу: сайт ЦУЛ,
Перейти к внешнему ресурсу: для доступу до повного тексту потрібна авторизація (БД "Книги та ін.")

Дод.точки доступу:
Чукурна, О. П.
Свободных экз. нет
Знайти схожі

3.
   658
   О-50


    Окландер, М. А.
    Поведінка споживача [Електронний ресурс] : навч. посібник для вищ. навч. закл. / М. А. Окландер, І. О. Жарська. - Київ : Центр учбової літератури, 2014. - 1.97 Мб. - Загол. з титул. екрану. - ISBN 978-617-673-269-3 : 00.00 р.
Рек. МОН України
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- теорії мотивації -- теории мотивации -- товари -- товары -- потреби -- потребности -- культурні чинники впливу -- культурные факторы влияния -- соціальні чинники впливу -- социальные факторы влияния -- особисті чинники впливу -- личностные факторы влияния -- психологічні чинники впливу -- психологические факторы влияния -- ситуаційні чинники впливу -- ситуационные факторы влияния -- процес прийняття рішень -- процесс принятия решений -- індивідуальні споживачі -- индивидуальные потребители -- індустріальні споживачі -- индустриальные потребители -- консьюмеризм

Перейти к внешнему ресурсу: сайт ЦУЛ,
Перейти к внешнему ресурсу: для доступу до повного тексту потрібна авторизація (БД "Книги та ін.")

Дод.точки доступу:
Жарська, І. О.
Свободных экз. нет
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)