Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Мережеві ресурси- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Статті, доповіді, тези (5)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=вулично-дорожня мережа<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
656.11(043.3)
С 30
Семченко, Н. О.
Емпірико-аналітичне визначення параметрів транспортних потоків у центральних частинах міст [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.01 / Н. О. Семченко ; Харків. нац. автомоб.-дорож. ун-т. - Електрон. текстові дан. - Харків, 2015. - 811 КБ. - Загол. з титул. екрану. -
ДРНТІ
73.43
УДК
656.11(043.3)
Рубрики:
Міський транспорт
Городской транспорт
Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ
--
ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ
--
ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ
--
ЦЕНТРАЛЬНА ЧАСТИНА МІСТА
--
ЦЕНТРАЛЬНАЯ ЧАСТЬ ГОРОДА
--
ВУЛИЧНО
-
ДОРОЖНЯ
МЕРЕЖА
--
УЛИЧНО-ДОРОЖНАЯ СЕТЬ
--
ТРАНСПОРТНИЙ ПОТІК
--
ТРАНСПОРТНЫЙ ПОТОК
--
ПАРАМЕТРИ ТРАНСПОРТНОГО ПОТОКУ
--
ПАРАМЕТРЫ ТРАНСПОРТНОГО ПОТОКА
--
ЕМПІРИКО-АНАЛІТИЧНИЙ ПІДХІД ДО МОДЕЛЮВАННЯ
--
ЭМПИРИКО-АНАЛИТИЧЕСКИЙ ПОДХОД К МОДЕЛИРОВАНИЮ
Анотація:
У дисертаційній роботі вирішено науково-прикладне завдання короткострокового оперативного визначення інтенсивності транспортного потоку на мережі з використанням емпірико-аналітичного підходу, за якого вимірювання параметрів транспортного потоку на входах у район управління здійснюється за допомогою детекторів транспорту, а на внутрішніх локальних об’єктах визначається моделюванням. Упровадження емпірико-аналітичного методу в автоматизованих системах управління дорожнім рухом дозволить скоротити кількість детекторів на 43-46% залежно від площі району управління й отримати суттєвий економічний ефект. За результатами експерименту отримано апроксимуючі моделі параметрів логарифмічно нормального ймовірностного закону розподілу часових інтервалів у щільних транспортних потоках, питома інтенсивність яких перевищує 600 авт./год., визначена зміна основних характеристик групи транспортних засобів у транспортному потоці за руху перегоном з урахуванням його інтенсивності і відстані від групоутворювального об’єкта.
Перейти к внешнему ресурсу:
повний текст
Дод.точки доступу:
Семченко, Н. А.; Харківський національний автомобільно-дорожній університет
Свободных экз. нет
Знайти схожі
>
2.
656
Е 45
Екологiчнi аспекти автотранспортного
комплексу [Електронний ресурс] : монографія / I. Е. Линник [и др.]. - Електрон. текстові дан. - Харків : Видавництво "Смугаста типографія", 2020. - 4.83 МБ. - Загол. з титул. екрана. -
ISBN
978-617-7602-82-7 : 00.00 р.
ДРНТІ
73
УДК
504:656
Рубрики:
Автомобільний транспорт
Автомобильный транспорт
Кл.слова (ненормовані):
МОНОГРАФІЯ
--
монография
--
АВТОМОБІЛЬНИЙ ТРАНСПОРТ
--
автомобильный транспорт
--
ДОРОЖНЬО-ТРАНСПОРТНА ПРИГОДА
--
дорожно-транспортное происшествие
--
ДОРОЖНІЙ РУХ
--
дорожное движение
--
шумозахисний бар’єр
--
шумозащитный барьер
--
викиди
--
выбросы
--
вулично
-
дорожня
мережа
--
улично-дорожная сеть
Перейти к внешнему ресурсу:
Метадані [посилання для завантаження повного тексту]
Дод.точки доступу:
Линник, I. Е.; Лежнева, О. I.; Дорожко, Є. В.; Вакуленко, К. Є.; Соколова, Н. А.; Афанасьєва, I. А.
Свободных экз. нет
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)