Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (3248)Статті, доповіді, тези (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=АВТОРЕФЕРАТ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 653
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
621.822(043.3)
Г 14


    Гайдамака, А. В.
    Методологія підвищення технічного рівня роликових підшипників букс рейкового транспорту [Електронний ресурс] : Авт. дис... д-ра т. н. : 05. 02. 02 / А. В. Гайдамака ; Одес. нац. політех. ун-т. - Електрон. текстові дан. - Одеса : Одеський національний політехнічний університет, 2017. - 41 с., 2,07 МБ. - Загол. з титул. екрану. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Деталі машин
   Детали машин

Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- БУКСА -- РОЛИКОВИЙ ПІДШИПНИК -- РОЛИКОВЫЙ ПОДШИПНИК -- СИСТЕМНА МОДЕЛЬ -- СИСТЕМНАЯ МОДЕЛЬ -- ПОКАЗНИК ТЕХНІЧНОГО РІВНЯ -- ПОКАЗАТЕЛЬ ТЕХНИЧЕСКОГО УРОВНЯ -- СТАТИКА -- КІНЕМАТИКА -- КИНЕМАТИКА -- ДИНАМІКА -- ДИНАМИКА -- СЕПАРАТОР -- МІЦНІСТЬ -- ПРОЧНОСТЬ -- НАДІЙНІСТЬ -- НАДЕЖНОСТЬ -- ВИПРОБУВАННЯ -- ИСПЫТАНИЯ
Анотація: Вперше обґрунтовано номенклатуру показників якості роликових підшипників у складі букс рейкового транспорту (РПБРТ) в єдиному системному базисі внутрішніх (структурних) і зовнішніх (функціональних) службових властивостей виробу. Розроблено системну модель індексу технічного рівня РПБРТ на основі 15 фізично-інформативних показників якості. Розроблено оригінальну аналітичну модель кінематики РПБРТ, обґрунтовано нову гіпотезу передачі руху від роликів до сепаратора, визначено кутову швидкість сепаратора. Розроблено уточнену модель динаміки роликового підшипника, отримано аналітичні залежності для визначення сил взаємодії роликів з сепаратором на вході і виході із зони радіального навантаження, що забезпечило наукове обґрунтування розрахункової моделі сепаратора на утомну міцність. Подальший розвиток отримали аналітичні моделі розподілу радіального і осьового навантажень між тілами кочення з урахуванням кутів контакту і перекосу кілець. Досліджено дотичні сили на доріжках кочення кілець в зоні радіального навантаження, уточнені сили, що діють на тіла кочення. Розроблено методи пришвидшених випробувань сепаратора на циклічну міцність і знос, а також методики призначення параметрів випробувань. Обґрунтовано ефективність удосконалень конструкції сепаратора підвищеної міцності і зносостійкості для циліндричних РПБРТ. Розроблено та практично опрацьовано метод системного відображення якості проектування і модернізації конструкцій РПБРТ, а також метод визначення показників надійності РПБРТ за контактно-втомними пошкодженнями підшипників з урахуванням конструкції сепаратора. За результатами експериментальних досліджень і досвіду проектування та впровадження модернізованих конструкцій РПБРТ в експлуатацію підтверджено ефективність розробленої системної методології.

Перейти к внешнему ресурсу: повний текст

Дод.точки доступу:
Одеський національний політехнічний університет
Свободных экз. нет
Знайти схожі

2.
621.436.1(043.3)
Б 48


    Берестовой, І. О.
    Вибір суднового дизеля шляхом синтезу його конструктивних характеристик та енергетичних показників [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.05.03 / І. О. Берестовой ; Нац. ун-т "Одес. мор. акад.". - Електрон. текстові дан. - Одеса : Національний університет "Одеська морська академія", 2016. - 23 с., 1,5 МБ. - Загол. з титул. екрану. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Двигуни та енергетичні установки
   Двигатели и энергетические установки

Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- МОРСЬКЕ СУДНО -- МОРСКОЕ СУДНО -- ВИБІР ДИЗЕЛЯ -- ВЫБОР ДИЗЕЛЯ -- ОБ'ЄМНА ШВИДКІСТЬ ЗГОРЯННЯ -- ОБЪЕМНАЯ СКОРОСТЬ СГОРАНИЯ -- РОБОЧИЙ ПРОЦЕС ДИЗЕЛЯ -- РАБОЧИЙ ПРОЦЕСС ДИЗЕЛЯ

Перейти к внешнему ресурсу: повний текст

Дод.точки доступу:
Берестовой, И. О.; Національний університет "Одеська морська академія"
Свободных экз. нет
Знайти схожі

3.
656.078(043.3)
Г 52


    Гладка , Н. М.
    Cинтез комплексно оптимізованих інноваційних транспортних засобів з врахуванням закономірностей їх розвитку [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.01 / Н. М. Гладка ; Харків. нац. автомоб.-дорож. ун-т. - Електрон. текстові дан. - Харків : ХНАДУ, 2014. - 22 с., 1,49 МБ. - Загол. з титул. екрану. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Транспортні системи
   Транспортные системы

Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- РОЗВИТОК -- РАЗВИТИЕ -- ТЕХНІЧНИЙ РІВЕНЬ -- ТЕХНИЧЕСКИЙ УРОВЕНЬ -- ЕФЕКТИВНІСТЬ -- ЭФФЕКТИВНОСТЬ -- ЯКІСТЬ -- КАЧЕСТВО -- КОМПЛЕКСНА ОПТИМІЗАЦІЯ -- КОМПЛЕКСНАЯ ОПТИМИЗАЦИЯ
Анотація: У дисертації розв’язана науково-технічна задача забезпечення високого технічного рівня, ефективності і якості інноваційних транспортних засобів за рахунок використання можливостей їх повної комплексної структурно-параметричної оптимізації. Процесом оптимізації охоплюються всі істотні атрибути транспортних засобів, уключаючи сферу застосування, призначення, функції, принципи дії техніки, технології, структури, параметри і стратегії поведінки в процесі виконання основних, допоміжних і управлінських функцій у межах повної множини можливих рішень. Розроблені моделі та метод забезпечення гранично високих показників транспортних засобів орієнтовані на застосування спрямованого синтезу структур та параметрів цих об’єктів з урахуванням виявлених законів і закономірностей їх розвитку.

Перейти к внешнему ресурсу: повний текст

Дод.точки доступу:
Гладкая, Н. Н.; Харківський національний автомобільно-дорожній університет
Свободных экз. нет
Знайти схожі

4.
681.513:519/С 54-681819

    Соболевський, Г. Г.
    Моделі та методи інтелектуалізації експлуатації суден в критичних умовах [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.20 / Г. Г. Соболевський ; Київ. держ. акад. вод. трансп. ім. П. Конашевича-Сагайдачного. - Електрон. текстові дан. - Київ : Київська державна академія водного транспорту імені гетьмана Петра Конашевича-Сагайдачного, 2014. - 22 с., 645 КБ. - Загол. з титул. екрану. -
УДК
Рубрики: Експлуатація та ремонт засобів транспорту
   Эксплуатация и ремонт средств транспорта

Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- ЕКСПЛУАТАЦІЯ СУДЕН -- ЭКСПЛУАТАЦИЯ СУДОВ -- ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ТРАНСПОРТНА СИСТЕМА -- ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНАЯ ТРАНСПОРТНАЯ СИСТЕМА -- КРИТИЧНІ УМОВИ -- КРИТИЧЕСКИЕ УСЛОВИЯ -- НЕШТАТНА СИТУАЦІЯ -- НЕШТАТНАЯ СИТУАЦИЯ
Анотація: Дисертацію присвячено питанням підвищення експлуатації суден в критичних умовах шляхом застосування засобів штучного інтелекту та інженерії знань. У роботі розглянуто існуючі методи експлуатації суден в критичних умовах і визначено необхідність інтелектуалізації процесів управління рухом на основі впровадження запропонованих моделей та методів. Вперше розроблена модель формування траєкторії безпечного руху суден в критичних умовах, особливістю якої є використання технології структурного моделювання складних ергатичних систем судноводіння в ситуаціях з підвищеним ризиком. Удосконалена модель гарантованого адаптованого безпечного управління рухом засобів морського та водного транспорту, яка на відміну від існуючих формується як відкрита система. Застосування моделі дозволяє вирішити завдання підвищення рівня безпеки експлуатації суден в критичних умовах. Здійснено порівняльну оцінку систем, побудованих за різними підходами. Отримано чисельні показники оцінки ефективності запропонованих моделей.

Перейти к внешнему ресурсу: повний текст

Дод.точки доступу:
Соболевский, Г. Г.; Київська державна академія водного транспорту імені гетьмана Петра Конашевича-Сагайдачного
Свободных экз. нет
Знайти схожі

5.
358.4:656.7(043.3)
Ж 51


    Желєзна, О. С.
    Синтез методів управління системною ефективністю авіатранспорту на основі багатокритеріальної оцінки [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.13 / О. С. Желєзна ; Відокремл. структур. підрозділ Нац. авіац. ун-ту "Кіровоград. льотна акад. Нац. авіац. ун-ту". - Електрон. текстові дан. - Кіровоград, 2014. - 22 с., 350 КБ. - Загол. з титул. екрану. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Авіація
   Авиация

Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- АВІАТРАНСПОРТ -- АВИАТРАНСПОРТ -- АЕРОНАВІГАЦІЯ -- АЭРОНАВИГАЦИЯ -- УПРАВЛІННЯ ПОВІТРЯНИМ РУХОМ -- УПРАВЛЕНИЯ ВОЗДУШНЫМ ДВИЖЕНИЕМ -- ДОЦІЛЬНА РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ -- ЦЕЛЕСООБРАЗНАЯ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТЬ -- БЕЗПЕКА -- БЕЗОПАСНОСТЬ -- РИЗИК -- РИСК -- ПРОДУКТИВНІСТЬ ПОЛЬОТІВ -- ПРОДУКТИВНОСТЬ ПОЛЕТОВ -- УПРАВЛІННЯ ЕФЕКТИВНІСТЮ -- УПРАВЛЕНИЕ ЭФФЕКТИВНОСТЬЮ -- ГЛОБАЛЬНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ЕФЕКТИВНОСТІ -- ГЛОБАЛЬНЫЕ ХАРАКТЕРИСТИКИ ЭФФЕКТИВНОСТИ -- ПРИЙНЯТНІ РІВНІ ЕФЕКТИВНОСТІ -- ПРИЕМЛЕМЫЕ УРОВНИ ЭФФЕКТИВНОСТИ
Анотація: Дисертація присвячена розробці науково-методологічних питань оцінки та управління ефективністю авіатранспорту в умовах використання виділеного для польотів повітряного простору та розробленої автором систематизації критеріїв. Перелік основних глобальних характеристик авіатранспорту складається з критеріїв оцінки виробничої і економічної продуктивності авіаперевезень та якості виконання транспортних послуг (безпеки повітряного руху, його своєчасності, доступності для користувачів, економічності, екологічності). Розроблені концепції управління ефективністю авіатранспорту при наявності ресурсних обмежень та забезпеченні доцільних рівнів його основних глобальних характеристик. Внесено ряд пропозицій щодо вдосконалення термінології, яка стосується систематизації критеріїв ефективності (безпеки, ризику та ін.). На базі відомих аналітико-статистичних моделей проаналізований вплив характеристик потоків повітряних суден на основні показники ефективності авіаперевезень. Вперше розглянуті математичні моделі транспортних систем при наявності переривчастих потоків повітряних судів. Розроблені рекомендації щодо оцінки та управління ефективністю авіатранспорту, доцільності участі України у використанні єдиного європейського повітряного простору та ін.

Перейти к внешнему ресурсу: повний текст

Дод.точки доступу:
Железная, Е. С.; Відокремлений структурний підрозділ Національного авіаційного університету "Кіровоградська льотна академія Національного авіаційного університету"
Свободных экз. нет
Знайти схожі

6.
629.083(043.3)
Б 89


    Брусило, Ю. В.
    Підвищення ресурсу авіаційної наземної техніки удосконаленням технології відновлення деталей типу вал [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.20 / Ю. В. Брусило ; Наці. авіац. ун-т. - Електрон. текстові дан. - Київ, 2015. - 23 с., 710 КБ. - Загол. з титул. екрану. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Авіація
   Авиация

Кл.слова (ненормовані):
ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- АВТОРЕФЕРАТ -- РЕМОНТ -- РЕСУРС -- ЕЛЕКТРОДУГОВЕ НАПИЛЕННЯ -- ЭЛЕКТРОДУГОВОЕ НАПЫЛЕНИЕ -- МІЦНІСТЬ ЗЧЕПЛЕННЯ -- ПРОЧНОСТЬ СЦЕПЛЕНИЯ -- ПОРИСТІСТЬ -- ПОРИСТОСТЬ -- ТРИБОТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ -- ТРИБОТЕХНИЧЕСКИЕ ХАРАКТЕРИСТИКИ -- СТАЛЬ -- РЕМОНТОПРИДАТНІСТЬ -- РЕМОНТОПРИГОДНОСТЬ -- ВАЛ -- ТЕХНОЛОГІЯ -- ТЕХНОЛОГИЯ -- АВІАЦІЙНА НАЗЕМНА ТЕХНІКА -- АВИАЦИОННАЯ НАЗЕМНАЯ ТЕХНИКА
Анотація: Дисертація спрямована на удосконалення технології ремонту деталей типу вал авіаційної наземної техніки. Для цих деталей, робочі поверхні яких при виготовленні й ремонті підлягають хіміко-термічній обробці, наплавленню або загартуванню СВЧ, запропонована і науково обґрунто-вана в якості альтернативної технологія електродугового напилення. За допомогою моделей газодинамічних і фізико-хімічних процесів встанов-лено, що збільшення швидкості й температури струменя транспортуючого газу і частинок дозволяє зменшити діаметр розпилюваних крапель, під-вищити щільність та знизити окислювальність відновлених поверхонь, забезпечити їх максимальні експлуатаційні властивості та ресурс. З вико-ристанням методів математичного планування експерименту встановлені оптимальні режими відновлення удосконаленою технологією електроду-гового напилення. Результати досліджень апробовані в лабораторних і виробничих умовах і дозволили встановити, що при застосуванні запро-понованих методів керування технологічним процесом вдається забезпе-чити у порівнянні з аналогами збільшення міцності зчеплення в 2-3 рази, забезпечити пористість сформованих шарів менше 9 %, твердість поверх-ні не менше 40 HRC.

Перейти к внешнему ресурсу: повний текст

Дод.точки доступу:
Національний авіаційний університет
Свободных экз. нет
Знайти схожі

7.
656.13(043.3)
Д 81


    Дульфан, С. Б.
    Закономірності впливу «перехоплюючих» парковок на формування транспортних потоків (на прикладі м. Харкова) [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.01 / С. Б. Дульфан ; Харків. нац. ун-т міс. госп-ва ім. О.М. Бекетова. - Електрон. текстові дан. - Харків, 2016. - 630 КБ. - Загол. з титул. екрану. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Автомобільний транспорт
   Автомобильный транспорт

Кл.слова (ненормовані):
ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- АВТОРЕФЕРАТ -- МЕРЕЖА ПАРКУВАННЯ -- ПАРКОВОЧНАЯ СЕТЬ -- ТРАНСПОРТНІ ПОТОКИ -- ТРАНСПОРТНЫЕ ПОТОКИ -- «ПЕРЕХОПЛЮЮЧА» ПАРКОВКА -- «ПЕРЕХВАТЫВАЮЩАЯ» ПАРКОВКА -- ТРАНСПОРТНА МЕРЕЖА -- ТРАНСПОРТНАЯ СЕТЬ -- МОДЕЛЮВАННЯ ТРАНСПОРТНИХ ПОТОКІВ -- МОДЕЛИРОВАНИЕ ТРАНСПОРТНЫХ ПОТОКОВ -- ДОРОЖНІЙ РУХ -- ДОРОЖНОЕ ДВИЖЕНИЕ
Анотація: Питання наукового обґрунтування раціональної ємності «перехоплюючих» парковок, доцільності їх організації залишаються недостатньо вивченими. Зокрема, потребують подальших досліджень закономірності впливу «перехоплюючих» парковок на формування транспортних потоків та їх характеристики. Дисертаційна робота присвячена вирішенню цієї актуальної наукової проблеми. Для вирішення поставлених у роботі задач були проаналізовані сучасні методи транспортних досліджень і розроблено науковий підхід до вивчення закономірностей впливу «перехоплюючих» парковок на формування транспортних потоків. Запропонований підхід заснований на моделюванні транспортний потоків у транспортній мережі міста. За матеріалами анкетного опитування водіїв населених пунктів Харківської області були проведені експериментальні дослідження попиту на «перехоплюючі» парковки. Проведено моделювання розподілу транспортних потоків у м. Харкові при різних значеннях потоку «перехоплення». За результатами моделювання визначені параметри залежностей характеристик транспортних потоків від потоку «перехоплення» на «перехоплюючих» парковках. Отримані розрахункові характеристики руху транспортних потоків за різних умов надання послуг на «перехоплюючих» парковках.

Перейти к внешнему ресурсу: повний текст
Свободных экз. нет
Знайти схожі

8.
656.2:681.586.782(043.3)
Г 79


    Гребенюк, В. Ю.
    Удосконалення методів та засобів контролю рухомих одиниць залізничного транспорту [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.20 / В. Ю. Гребенюк ; Укр. держ. ун-т заліз. трансп. - Електрон. текстові дан. - Харків : УкрДУЗТ, 2015. - 926 КБ. - Загол. з титул. екрану. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Залізничний транспорт
   Железнодорожный транспорт

Кл.слова (ненормовані):
ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- АВТОРЕФЕРАТ -- КОЛІЙНІ ДАТЧИКИ -- ПУТЕВЫЕ ДАТЧИКИ -- ІНДУКТИВНО-ДРОТОВИЙ ДАТЧИК -- ИНДУКТИВНО-ПРОВОДНОЙ ДАТЧИК -- НЕЙРОМЕРЕЖА -- НЕЙРОСЕТЬ -- КОЛІЙНА ДІЛЯНКА -- ПУТЕВОЙ УЧАСТОК -- ІМІТАЦІЙНА МОДЕЛЬ -- ИМИТАЦИОННАЯ МОДЕЛЬ -- АДЕКВАТНІСТЬ -- АДЕКВАТНОСТЬ -- НЕЙРО-НЕЧІТКЕ МОДЕЛЮВАННЯ -- НЕЙРО-НЕЧЕТКОЕ МОДЕЛИРОВАНИЕ -- РУХОМА ОДИНИЦЯ -- ПОДВИЖНАЯ ЕДИНИЦА
Анотація: Дисертаційна робота присвячена вирішенню науково – прикладного завдання науково-прикладного завдання підвищення достовірності виявлення рухомих транспортних одиниць на колійних ділянках шляхом формування завадозахищених методів їх контролю й удосконалення шлейфових датчиків. У роботі обґрунтовано й теоретично встановлено можливість удосконалення методів і засобів контролю зайнятості або вільності певної колійної ділянки за допомогою синтезованого індуктивно-дротового датчика. Розроблено та перевірено на адекватність імітаційні нейромережні моделі функціонування датчика, що дає змогу прогнозувати й контролювати ситуацію на певній ділянці колії в різних умовах, зокрема під дією імпульсних та гармонічних завад: від тягового струму, блукаючих струмів, внаслідок зміни кліматичних умов, що дасть змогу врахувати вплив дестабілізуючих факторів на роботу датчика. Розроблено і запатентовано пристрій контролю проходження відчепа, що дало змогу врахувати експлуатаційні особливості функціонування рухомих одиниць. Після розрахунку економічної ефективності від впровадження цього інвестиційного проекту очікується, що загальна сума чистої приведеної вартості заходу з урахуванням зміни вартості грошей у часі складе 294072,58 грн.

Перейти к внешнему ресурсу: полный текст

Дод.точки доступу:
Український державний університет залізничного транспорту
Свободных экз. нет
Знайти схожі

9.
625.033.37:625.42(043.3)
І-75


    Йосифович, Р. М.
    Наукове обґрунтування і практичне вирішення проблеми підвищення експлуатаційного ресурсу рейок Київського метрополітену [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.06 / Р. М. Йосифович ; Держ. екон.-технолог. ун-т трансп. - Електрон. текстові дан. - Київ : ДЕТУТ, 2015. - 890 КБ. - Загол. з титул. екрану. -
УДК
Рубрики: Рейки
   Рельсы

   Метрополітени

   Метрополитены

Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- ЗАЛІЗНИЧНІ РЕЙКИ -- ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНЫЕ РЕЛЬСЫ -- КОЛІЇ МЕТРОПОЛІТЕНУ -- ПУТИ МЕТРОПОЛИТЕНА -- РЕСУРС ЕКСПЛУАТАЦІЇ -- РЕСУРС ЭКСПЛУАТАЦИИ -- ДЕФЕКТИ РЕЙОК -- ДЕФЕКТЫ РЕЛЬСОВ -- ПОВЕРХНЯ КОЧЕННЯ -- ПОВЕРХНОСТЬ КАТАНИЯ -- КОНТАКТНА ВЗАЄМОДІЯ -- КОНТАКТНОЕ ВЗАИМОДЕЙСТВИЕ
Анотація: Дисертація присвячена науковому обґрунтуванню і практичному вирішенню проблеми підвищення експлуатаційного ресурсу рейок Київського метрополітену шляхом додаткового використання залишкового ресурсу рейок з дефектами контактно-втомного походження на поверхні кочення голівки. Методами математичної статистики встановлена графо-аналітична залежність вилучення рейок з експлуатації за причиною появи контактно-втомних дефектів виду 11.2-11.1 на поверхні кочення головки рейок, від пропущеного тоннажу. Результати статистичних досліджень вилучених з експлуатації дефектних рейок, в залежності від пропущеного тоннажу, дозволили спрогнозувати терміни служби рейок по дефектності. Теоретичними розрахунками, з використанням різних розрахункових методик, в тому числі метода кінцевих елементів (МКЕ), визначено напружено-деформований стан рейок типу Р50 в зоні контактної взаємодії колеса і рейки на поверхні кочення головки для експлуатаційних умов Київського метрополітену. Проведені стендові експериментальні випробування дослідних зразків дефектних рейок, вилучених з експлуатації, на багатоциклову витривалість з метою визначення їх залишкового ресурсу, а також випробування на злам при дії граничного вертикального навантаження. Результати виконаних стендових лабораторних випробувань дослідних зразків дефектних рейок з дефектами контактно-втомного походження, які були вилучені з експлуатації згідно діючих нормативів, дозволили визначити залишковий ресурс для дефектних рейок типу Р50 для умов експлуатації метрополітену. На основі виконаних досліджень розроблені нові нормативні терміни служби рейок типів Р50 і Р65 для різних категорій колій для умов Київського метрополітену, нові норми збільшено відносно існуючих відповідно на 33,3% для Р50 і 16,7% для Р65. Нові нормативи затверджені Київським метрополітеном і внесені у нову редакцію «Технічних умов на експлуатацію рейок».

Перейти к внешнему ресурсу: повний текст

Дод.точки доступу:
Йосифович, Р. Н.; Державний економіко-технологічний університет транспорту
Свободных экз. нет
Знайти схожі

10.
656.61.052/К 54-277916

    Князь, О. І.
    Удосконалення методів і засобів дистанційного спостереження навігаційних об'єктів на шляху судна [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.13 / О. І. Князь ; Одес. нац. мор. акад. - Електрон. текстові дан. - Одеса : Одеська національна морська академія, 2015. - 935 КБ. - Загол. з титул. екрану. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Морський транспорт
   Морской транспорт

Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- НАВІГАЦІЙНІ ОБ’ЄКТИ -- НАВИГАЦИОННЫЕ ОБЪЕКТЫ -- СКЛАДНИЙ СИТУАЦІЙНИЙ СТАН СЕРЕДОВИЩА -- СЛОЖНОЕ СИТУАЦИОННОЕ СОСТОЯНИЕ СРЕДЫ -- ДИСТАНЦІЙНЕ СПОСТЕРЕЖЕННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ НАБЛЮДЕНИЕ -- МЕТОДИ ПОЛЯРИЗАЦІЙНОЇ СЕЛЕКЦІЇ -- МЕТОДЫ ПОЛЯРИЗАЦИОННОЙ СЕЛЕКЦИИ -- ПОЛЯРИЗАЦІЙНІ ПАРАМЕТРИ -- ПОЛЯРИЗАЦИОННЫЕ ПАРАМЕТРЫ -- ЙМОВІРНІСНО-СТАТИСТИЧНИЙ МЕТОД -- ВЕРОЯТНОСТНО-СТАТИСТИЧЕСКИЙ МЕТОД -- ГІДРОМЕТЕОРОЛОГІЧНІ УТВОРЕННЯ -- ГИДРОМЕТЕОРОЛОГИЧЕСКИЕ ОБРАЗОВАНИЯ
Анотація: Дисертаційна робота присвячена удосконаленню методів і засобів дистанційного спостереження навігаційних об'єктів на шляху судна.Мета дисертаційного дослідження - підвищення безпеки судноводіння в умовах складного ситуаційного стану атмосфери засобами дистанційного спостереження.Вирішуване завдання представлено процесом вдосконалення методів і технічних засобів дистанційного спостереження навігаційних об'єктів в складних погодних і ситуаційних умовах середовища на шляху судна. Синтезовані методи поляризаційної селекції радіолокаційних сигналів при дистанційному виявленні, розпізнаванні, спостереженні та супроводженні об’єктів за допомогою розробленого радіолокаційного поляриметра.Теоретично обґрунтована можливість відмінності поляризаційних параметрів електромагнітної хвилі, яка розсіяна над навігаційним об’єктом та гідрометеорологічним фоном, шляхом використання ймовірнісно-статистичного методу обробки радіолокаційної інформації.Отримані результати теоретичних та експериментальних досліджень дозволяють підвищити безпеку судноводіння у складних ситуаційних умовах довкілля.

Перейти к внешнему ресурсу: повний текст

Дод.точки доступу:
Князь, А. И.; Одеська національна морська академія
Свободных экз. нет
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)