Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (202)Каталог книг НМетАУ (до 2022 року) (41)Рідкісні та цінні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>R=73.37@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
358.4:656.7(043.3)
Ж 51


    Желєзна, О. С.
    Синтез методів управління системною ефективністю авіатранспорту на основі багатокритеріальної оцінки [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.13 / О. С. Желєзна ; Відокремл. структур. підрозділ Нац. авіац. ун-ту "Кіровоград. льотна акад. Нац. авіац. ун-ту". - Електрон. текстові дан. - Кіровоград, 2014. - 22 с., 350 КБ. - Загол. з титул. екрану. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Авіація
   Авиация

Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- АВІАТРАНСПОРТ -- АВИАТРАНСПОРТ -- АЕРОНАВІГАЦІЯ -- АЭРОНАВИГАЦИЯ -- УПРАВЛІННЯ ПОВІТРЯНИМ РУХОМ -- УПРАВЛЕНИЯ ВОЗДУШНЫМ ДВИЖЕНИЕМ -- ДОЦІЛЬНА РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ -- ЦЕЛЕСООБРАЗНАЯ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТЬ -- БЕЗПЕКА -- БЕЗОПАСНОСТЬ -- РИЗИК -- РИСК -- ПРОДУКТИВНІСТЬ ПОЛЬОТІВ -- ПРОДУКТИВНОСТЬ ПОЛЕТОВ -- УПРАВЛІННЯ ЕФЕКТИВНІСТЮ -- УПРАВЛЕНИЕ ЭФФЕКТИВНОСТЬЮ -- ГЛОБАЛЬНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ЕФЕКТИВНОСТІ -- ГЛОБАЛЬНЫЕ ХАРАКТЕРИСТИКИ ЭФФЕКТИВНОСТИ -- ПРИЙНЯТНІ РІВНІ ЕФЕКТИВНОСТІ -- ПРИЕМЛЕМЫЕ УРОВНИ ЭФФЕКТИВНОСТИ
Анотація: Дисертація присвячена розробці науково-методологічних питань оцінки та управління ефективністю авіатранспорту в умовах використання виділеного для польотів повітряного простору та розробленої автором систематизації критеріїв. Перелік основних глобальних характеристик авіатранспорту складається з критеріїв оцінки виробничої і економічної продуктивності авіаперевезень та якості виконання транспортних послуг (безпеки повітряного руху, його своєчасності, доступності для користувачів, економічності, екологічності). Розроблені концепції управління ефективністю авіатранспорту при наявності ресурсних обмежень та забезпеченні доцільних рівнів його основних глобальних характеристик. Внесено ряд пропозицій щодо вдосконалення термінології, яка стосується систематизації критеріїв ефективності (безпеки, ризику та ін.). На базі відомих аналітико-статистичних моделей проаналізований вплив характеристик потоків повітряних суден на основні показники ефективності авіаперевезень. Вперше розглянуті математичні моделі транспортних систем при наявності переривчастих потоків повітряних судів. Розроблені рекомендації щодо оцінки та управління ефективністю авіатранспорту, доцільності участі України у використанні єдиного європейського повітряного простору та ін.

Перейти к внешнему ресурсу: повний текст

Дод.точки доступу:
Железная, Е. С.; Відокремлений структурний підрозділ Національного авіаційного університету "Кіровоградська льотна академія Національного авіаційного університету"
Свободных экз. нет
Знайти схожі

2.
629.083(043.3)
Б 89


    Брусило, Ю. В.
    Підвищення ресурсу авіаційної наземної техніки удосконаленням технології відновлення деталей типу вал [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.20 / Ю. В. Брусило ; Наці. авіац. ун-т. - Електрон. текстові дан. - Київ, 2015. - 23 с., 710 КБ. - Загол. з титул. екрану. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Авіація
   Авиация

Кл.слова (ненормовані):
ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- АВТОРЕФЕРАТ -- РЕМОНТ -- РЕСУРС -- ЕЛЕКТРОДУГОВЕ НАПИЛЕННЯ -- ЭЛЕКТРОДУГОВОЕ НАПЫЛЕНИЕ -- МІЦНІСТЬ ЗЧЕПЛЕННЯ -- ПРОЧНОСТЬ СЦЕПЛЕНИЯ -- ПОРИСТІСТЬ -- ПОРИСТОСТЬ -- ТРИБОТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ -- ТРИБОТЕХНИЧЕСКИЕ ХАРАКТЕРИСТИКИ -- СТАЛЬ -- РЕМОНТОПРИДАТНІСТЬ -- РЕМОНТОПРИГОДНОСТЬ -- ВАЛ -- ТЕХНОЛОГІЯ -- ТЕХНОЛОГИЯ -- АВІАЦІЙНА НАЗЕМНА ТЕХНІКА -- АВИАЦИОННАЯ НАЗЕМНАЯ ТЕХНИКА
Анотація: Дисертація спрямована на удосконалення технології ремонту деталей типу вал авіаційної наземної техніки. Для цих деталей, робочі поверхні яких при виготовленні й ремонті підлягають хіміко-термічній обробці, наплавленню або загартуванню СВЧ, запропонована і науково обґрунто-вана в якості альтернативної технологія електродугового напилення. За допомогою моделей газодинамічних і фізико-хімічних процесів встанов-лено, що збільшення швидкості й температури струменя транспортуючого газу і частинок дозволяє зменшити діаметр розпилюваних крапель, під-вищити щільність та знизити окислювальність відновлених поверхонь, забезпечити їх максимальні експлуатаційні властивості та ресурс. З вико-ристанням методів математичного планування експерименту встановлені оптимальні режими відновлення удосконаленою технологією електроду-гового напилення. Результати досліджень апробовані в лабораторних і виробничих умовах і дозволили встановити, що при застосуванні запро-понованих методів керування технологічним процесом вдається забезпе-чити у порівнянні з аналогами збільшення міцності зчеплення в 2-3 рази, забезпечити пористість сформованих шарів менше 9 %, твердість поверх-ні не менше 40 HRC.

Перейти к внешнему ресурсу: повний текст

Дод.точки доступу:
Національний авіаційний університет
Свободных экз. нет
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)