Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Статті, доповіді, тези (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=НЕЙРОМЕРЕЖА<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
656.2:681.586.782(043.3)
Г 79


    Гребенюк, В. Ю.
    Удосконалення методів та засобів контролю рухомих одиниць залізничного транспорту [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.20 / В. Ю. Гребенюк ; Укр. держ. ун-т заліз. трансп. - Електрон. текстові дан. - Харків : УкрДУЗТ, 2015. - 926 КБ. - Загол. з титул. екрану. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Залізничний транспорт
   Железнодорожный транспорт

Кл.слова (ненормовані):
ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- АВТОРЕФЕРАТ -- КОЛІЙНІ ДАТЧИКИ -- ПУТЕВЫЕ ДАТЧИКИ -- ІНДУКТИВНО-ДРОТОВИЙ ДАТЧИК -- ИНДУКТИВНО-ПРОВОДНОЙ ДАТЧИК -- НЕЙРОМЕРЕЖА -- НЕЙРОСЕТЬ -- КОЛІЙНА ДІЛЯНКА -- ПУТЕВОЙ УЧАСТОК -- ІМІТАЦІЙНА МОДЕЛЬ -- ИМИТАЦИОННАЯ МОДЕЛЬ -- АДЕКВАТНІСТЬ -- АДЕКВАТНОСТЬ -- НЕЙРО-НЕЧІТКЕ МОДЕЛЮВАННЯ -- НЕЙРО-НЕЧЕТКОЕ МОДЕЛИРОВАНИЕ -- РУХОМА ОДИНИЦЯ -- ПОДВИЖНАЯ ЕДИНИЦА
Анотація: Дисертаційна робота присвячена вирішенню науково – прикладного завдання науково-прикладного завдання підвищення достовірності виявлення рухомих транспортних одиниць на колійних ділянках шляхом формування завадозахищених методів їх контролю й удосконалення шлейфових датчиків. У роботі обґрунтовано й теоретично встановлено можливість удосконалення методів і засобів контролю зайнятості або вільності певної колійної ділянки за допомогою синтезованого індуктивно-дротового датчика. Розроблено та перевірено на адекватність імітаційні нейромережні моделі функціонування датчика, що дає змогу прогнозувати й контролювати ситуацію на певній ділянці колії в різних умовах, зокрема під дією імпульсних та гармонічних завад: від тягового струму, блукаючих струмів, внаслідок зміни кліматичних умов, що дасть змогу врахувати вплив дестабілізуючих факторів на роботу датчика. Розроблено і запатентовано пристрій контролю проходження відчепа, що дало змогу врахувати експлуатаційні особливості функціонування рухомих одиниць. Після розрахунку економічної ефективності від впровадження цього інвестиційного проекту очікується, що загальна сума чистої приведеної вартості заходу з урахуванням зміни вартості грошей у часі складе 294072,58 грн.

Перейти к внешнему ресурсу: полный текст

Дод.точки доступу:
Український державний університет залізничного транспорту
Свободных экз. нет
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)