Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Статті, доповіді, тези (19)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ИМИТАЦИОННАЯ МОДЕЛЬ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
656.2:681.586.782(043.3)
Г 79


    Гребенюк, В. Ю.
    Удосконалення методів та засобів контролю рухомих одиниць залізничного транспорту [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.20 / В. Ю. Гребенюк ; Укр. держ. ун-т заліз. трансп. - Електрон. текстові дан. - Харків : УкрДУЗТ, 2015. - 926 КБ. - Загол. з титул. екрану. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Залізничний транспорт
   Железнодорожный транспорт

Кл.слова (ненормовані):
ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- АВТОРЕФЕРАТ -- КОЛІЙНІ ДАТЧИКИ -- ПУТЕВЫЕ ДАТЧИКИ -- ІНДУКТИВНО-ДРОТОВИЙ ДАТЧИК -- ИНДУКТИВНО-ПРОВОДНОЙ ДАТЧИК -- НЕЙРОМЕРЕЖА -- НЕЙРОСЕТЬ -- КОЛІЙНА ДІЛЯНКА -- ПУТЕВОЙ УЧАСТОК -- ІМІТАЦІЙНА МОДЕЛЬ -- ИМИТАЦИОННАЯ МОДЕЛЬ -- АДЕКВАТНІСТЬ -- АДЕКВАТНОСТЬ -- НЕЙРО-НЕЧІТКЕ МОДЕЛЮВАННЯ -- НЕЙРО-НЕЧЕТКОЕ МОДЕЛИРОВАНИЕ -- РУХОМА ОДИНИЦЯ -- ПОДВИЖНАЯ ЕДИНИЦА
Анотація: Дисертаційна робота присвячена вирішенню науково – прикладного завдання науково-прикладного завдання підвищення достовірності виявлення рухомих транспортних одиниць на колійних ділянках шляхом формування завадозахищених методів їх контролю й удосконалення шлейфових датчиків. У роботі обґрунтовано й теоретично встановлено можливість удосконалення методів і засобів контролю зайнятості або вільності певної колійної ділянки за допомогою синтезованого індуктивно-дротового датчика. Розроблено та перевірено на адекватність імітаційні нейромережні моделі функціонування датчика, що дає змогу прогнозувати й контролювати ситуацію на певній ділянці колії в різних умовах, зокрема під дією імпульсних та гармонічних завад: від тягового струму, блукаючих струмів, внаслідок зміни кліматичних умов, що дасть змогу врахувати вплив дестабілізуючих факторів на роботу датчика. Розроблено і запатентовано пристрій контролю проходження відчепа, що дало змогу врахувати експлуатаційні особливості функціонування рухомих одиниць. Після розрахунку економічної ефективності від впровадження цього інвестиційного проекту очікується, що загальна сума чистої приведеної вартості заходу з урахуванням зміни вартості грошей у часі складе 294072,58 грн.

Перейти к внешнему ресурсу: полный текст

Дод.точки доступу:
Український державний університет залізничного транспорту
Свободных экз. нет
Знайти схожі

2.
656.61.052.484(043.3)
Б 91


    Бурмака, О. І.
    Розробка методу вибору стратегії розходження в ситуації надзвичайного зближення суден [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.13 / О. І. Бурмака ; Нац. ун-т "Одес. мор. акад.". - Електрон. текстові дан. - Одеса, 2016. - 775 КБ. - Загол. з титул. екрану. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Морський транспорт
   Морской транспорт

Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- БЕЗПЕКА СУДНОВОДІННЯ -- БЕЗОПАСНОСТЬ СУДОВОЖДЕНИЯ -- ПОПЕРЕДЖЕННЯ ЗІТКНЕНЬ СУДЕН -- ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ СТОЛКНОВЕНИЙ СУДОВ -- НАДЗВИЧАЙНЕ ЗБЛИЖЕННЯ -- ЧРЕЗМЕРНОЕ СБЛИЖЕНИЕ -- ЕКСТРЕМАЛЬНА СТРАТЕГІЯ РОЗХОДЖЕННЯ -- ЭКСТРЕМАЛЬНАЯ СТРАТЕГИЯ РАСХОЖДЕНИЯ -- ІМІТАЦІЙНА МОДЕЛЬ -- ИМИТАЦИОННАЯ МОДЕЛЬ
Анотація: У роботі розглянута розробка методу формування екстреної стратегії розходження в ситуації надзвичайного зближення суден з урахуванням заважаючих чинників і динаміки судна.Формалізовано опис ситуації надмірного зближення судна з ціллю і визначення максимальної дистанції найкоротшого зближення. Встановлено, що ситуація надмірного зближення реалізується у разі, коли максимальна дистанція найкоротшого зближення не перевищує по величині мінімальну гранично-допустиму дистанцію зближення і отримано аналітичний вираз вказаної умови. Отримані аналітичні вирази для мінімальної гранично-допустимої дистанції зближення трьох форм, що найчастіше зустрічаються: круга, еліпса і прямокутника. Отримана процедура формування стратегії екстреного розходження і складу її структури, яка в загальному випадку може містити до п'яти етапів. Розроблена процедура розрахунку параметрів першого етапу стратегії екстреного розходження, яка передбачає відворот судна з програмної траєкторії на курс екстреного ухилення і отримано спосіб розрахунку параметрів її подальших етапів. Запропоновано метод екстреного розходження судна з ціллю при надмірному зближенні на попутних курсах. Розглянуто урахування інерційності судна при розрахунку параметрів маневру екстреного розходження. Приведені результати імітаційного моделювання методу вибору екстреної стратегії розходження і отримані оцінки моделі поворотності з експери-ментальних спостережень повороту судна в реальних умовах експлуатації. Ключові слова: безпека судноводіння, попередження зіткнень суден, надзвичайне зближення, екстремальна стратегія розходження, імітаційна модель.

Перейти к внешнему ресурсу: повний текст

Дод.точки доступу:
Бурмака, А. И.; Національний університет "Одеська морська академія" (Одеса)
Свободных экз. нет
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)