Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (90)Статті, доповіді, тези (60)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Морський транспорт<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
656.61.052/К 54-277916

    Князь, О. І.
    Удосконалення методів і засобів дистанційного спостереження навігаційних об'єктів на шляху судна [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.13 / О. І. Князь ; Одес. нац. мор. акад. - Електрон. текстові дан. - Одеса : Одеська національна морська академія, 2015. - 935 КБ. - Загол. з титул. екрану. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Морський транспорт
   Морской транспорт

Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- НАВІГАЦІЙНІ ОБ’ЄКТИ -- НАВИГАЦИОННЫЕ ОБЪЕКТЫ -- СКЛАДНИЙ СИТУАЦІЙНИЙ СТАН СЕРЕДОВИЩА -- СЛОЖНОЕ СИТУАЦИОННОЕ СОСТОЯНИЕ СРЕДЫ -- ДИСТАНЦІЙНЕ СПОСТЕРЕЖЕННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ НАБЛЮДЕНИЕ -- МЕТОДИ ПОЛЯРИЗАЦІЙНОЇ СЕЛЕКЦІЇ -- МЕТОДЫ ПОЛЯРИЗАЦИОННОЙ СЕЛЕКЦИИ -- ПОЛЯРИЗАЦІЙНІ ПАРАМЕТРИ -- ПОЛЯРИЗАЦИОННЫЕ ПАРАМЕТРЫ -- ЙМОВІРНІСНО-СТАТИСТИЧНИЙ МЕТОД -- ВЕРОЯТНОСТНО-СТАТИСТИЧЕСКИЙ МЕТОД -- ГІДРОМЕТЕОРОЛОГІЧНІ УТВОРЕННЯ -- ГИДРОМЕТЕОРОЛОГИЧЕСКИЕ ОБРАЗОВАНИЯ
Анотація: Дисертаційна робота присвячена удосконаленню методів і засобів дистанційного спостереження навігаційних об'єктів на шляху судна.Мета дисертаційного дослідження - підвищення безпеки судноводіння в умовах складного ситуаційного стану атмосфери засобами дистанційного спостереження.Вирішуване завдання представлено процесом вдосконалення методів і технічних засобів дистанційного спостереження навігаційних об'єктів в складних погодних і ситуаційних умовах середовища на шляху судна. Синтезовані методи поляризаційної селекції радіолокаційних сигналів при дистанційному виявленні, розпізнаванні, спостереженні та супроводженні об’єктів за допомогою розробленого радіолокаційного поляриметра.Теоретично обґрунтована можливість відмінності поляризаційних параметрів електромагнітної хвилі, яка розсіяна над навігаційним об’єктом та гідрометеорологічним фоном, шляхом використання ймовірнісно-статистичного методу обробки радіолокаційної інформації.Отримані результати теоретичних та експериментальних досліджень дозволяють підвищити безпеку судноводіння у складних ситуаційних умовах довкілля.

Перейти к внешнему ресурсу: повний текст

Дод.точки доступу:
Князь, А. И.; Одеська національна морська академія
Свободных экз. нет
Знайти схожі

2.
656.61.052.484(043.3)
Б 91


    Бурмака, О. І.
    Розробка методу вибору стратегії розходження в ситуації надзвичайного зближення суден [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.13 / О. І. Бурмака ; Нац. ун-т "Одес. мор. акад.". - Електрон. текстові дан. - Одеса, 2016. - 775 КБ. - Загол. з титул. екрану. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Морський транспорт
   Морской транспорт

Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- БЕЗПЕКА СУДНОВОДІННЯ -- БЕЗОПАСНОСТЬ СУДОВОЖДЕНИЯ -- ПОПЕРЕДЖЕННЯ ЗІТКНЕНЬ СУДЕН -- ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ СТОЛКНОВЕНИЙ СУДОВ -- НАДЗВИЧАЙНЕ ЗБЛИЖЕННЯ -- ЧРЕЗМЕРНОЕ СБЛИЖЕНИЕ -- ЕКСТРЕМАЛЬНА СТРАТЕГІЯ РОЗХОДЖЕННЯ -- ЭКСТРЕМАЛЬНАЯ СТРАТЕГИЯ РАСХОЖДЕНИЯ -- ІМІТАЦІЙНА МОДЕЛЬ -- ИМИТАЦИОННАЯ МОДЕЛЬ
Анотація: У роботі розглянута розробка методу формування екстреної стратегії розходження в ситуації надзвичайного зближення суден з урахуванням заважаючих чинників і динаміки судна.Формалізовано опис ситуації надмірного зближення судна з ціллю і визначення максимальної дистанції найкоротшого зближення. Встановлено, що ситуація надмірного зближення реалізується у разі, коли максимальна дистанція найкоротшого зближення не перевищує по величині мінімальну гранично-допустиму дистанцію зближення і отримано аналітичний вираз вказаної умови. Отримані аналітичні вирази для мінімальної гранично-допустимої дистанції зближення трьох форм, що найчастіше зустрічаються: круга, еліпса і прямокутника. Отримана процедура формування стратегії екстреного розходження і складу її структури, яка в загальному випадку може містити до п'яти етапів. Розроблена процедура розрахунку параметрів першого етапу стратегії екстреного розходження, яка передбачає відворот судна з програмної траєкторії на курс екстреного ухилення і отримано спосіб розрахунку параметрів її подальших етапів. Запропоновано метод екстреного розходження судна з ціллю при надмірному зближенні на попутних курсах. Розглянуто урахування інерційності судна при розрахунку параметрів маневру екстреного розходження. Приведені результати імітаційного моделювання методу вибору екстреної стратегії розходження і отримані оцінки моделі поворотності з експери-ментальних спостережень повороту судна в реальних умовах експлуатації. Ключові слова: безпека судноводіння, попередження зіткнень суден, надзвичайне зближення, екстремальна стратегія розходження, імітаційна модель.

Перейти к внешнему ресурсу: повний текст

Дод.точки доступу:
Бурмака, А. И.; Національний університет "Одеська морська академія" (Одеса)
Свободных экз. нет
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)