Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1385)Каталог книг НМетАУ (до 2022 року) (9)Статті, доповіді, тези (4)Рідкісні та цінні видання (45)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>R=73.31@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 77
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
656.13(043.3)
Д 81


    Дульфан, С. Б.
    Закономірності впливу «перехоплюючих» парковок на формування транспортних потоків (на прикладі м. Харкова) [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.01 / С. Б. Дульфан ; Харків. нац. ун-т міс. госп-ва ім. О.М. Бекетова. - Електрон. текстові дан. - Харків, 2016. - 630 КБ. - Загол. з титул. екрану. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Автомобільний транспорт
   Автомобильный транспорт

Кл.слова (ненормовані):
ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- АВТОРЕФЕРАТ -- МЕРЕЖА ПАРКУВАННЯ -- ПАРКОВОЧНАЯ СЕТЬ -- ТРАНСПОРТНІ ПОТОКИ -- ТРАНСПОРТНЫЕ ПОТОКИ -- «ПЕРЕХОПЛЮЮЧА» ПАРКОВКА -- «ПЕРЕХВАТЫВАЮЩАЯ» ПАРКОВКА -- ТРАНСПОРТНА МЕРЕЖА -- ТРАНСПОРТНАЯ СЕТЬ -- МОДЕЛЮВАННЯ ТРАНСПОРТНИХ ПОТОКІВ -- МОДЕЛИРОВАНИЕ ТРАНСПОРТНЫХ ПОТОКОВ -- ДОРОЖНІЙ РУХ -- ДОРОЖНОЕ ДВИЖЕНИЕ
Анотація: Питання наукового обґрунтування раціональної ємності «перехоплюючих» парковок, доцільності їх організації залишаються недостатньо вивченими. Зокрема, потребують подальших досліджень закономірності впливу «перехоплюючих» парковок на формування транспортних потоків та їх характеристики. Дисертаційна робота присвячена вирішенню цієї актуальної наукової проблеми. Для вирішення поставлених у роботі задач були проаналізовані сучасні методи транспортних досліджень і розроблено науковий підхід до вивчення закономірностей впливу «перехоплюючих» парковок на формування транспортних потоків. Запропонований підхід заснований на моделюванні транспортний потоків у транспортній мережі міста. За матеріалами анкетного опитування водіїв населених пунктів Харківської області були проведені експериментальні дослідження попиту на «перехоплюючі» парковки. Проведено моделювання розподілу транспортних потоків у м. Харкові при різних значеннях потоку «перехоплення». За результатами моделювання визначені параметри залежностей характеристик транспортних потоків від потоку «перехоплення» на «перехоплюючих» парковках. Отримані розрахункові характеристики руху транспортних потоків за різних умов надання послуг на «перехоплюючих» парковках.

Перейти к внешнему ресурсу: повний текст
Свободных экз. нет
Знайти схожі

2.
656.13.052.8(043.3)
О-76


    Осташевський, С. А.
    Теоретичні основи та практичні методи оцінки та підвищення ефективності системи «автомобіль – водій – дорога» [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.01 / С. А. Осташевський ; Харків. нац. ун-т міськ. госп-ва ім. О. М. Бекетова. - Електрон. текстові дан. - Харків : Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015. - 1,92 МБ. - Загол. з титул. екрану. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Автомобільний транспорт
   Автомобильный транспорт

   Ергономіка

   Эргономика

Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- БЕЗПЕКА РУХУ -- БЕЗОПАСНОСТЬ ДВИЖЕНИЯ -- СИСТЕМА «АВТОМОБІЛЬ – ВОДІЙ – ДОРОГА» -- СИСТЕМА «АВТОМОБИЛЬ – ВОДИТЕЛЬ – ДОРОГА» -- ПІДГОТОВКА ВОДІЇВ -- ПОДГОТОВКА ВОДИТЕЛЕЙ -- КЕРОВАНІСТЬ АВТОМОБІЛІВ -- УПРАВЛЯЕМОСТЬ АВТОМОБИЛЕЙ -- МАЙСТЕРНІСТЬ КЕРУВАННЯ АВТОМОБІЛЕМ -- МАСТЕРСТВО УПРАВЛЕНИЯ АВТОМОБИЛЕМ -- ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ТРАНСПОРТУ -- ЭФФЕКТИВНОСТЬ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ ТРАНСПОРТА -- УСПІШНІСТЬ НАВЧАННЯ ВОДІННЮ -- УСПЕШНОСТЬ ОБУЧЕНИЯ ВОЖДЕНИЮ
Анотація: Дисертація присвячена вирішенню науково-практичної проблеми розробки методів керування автомобілем як транспортним засобом щодо функціонування в ергатичній системі «автомобіль – водій – дорога» у завданні підвищення ефективності використання транспорту та безпеки його руху. З цією метою досліджується діяльність водія в системі «автомобіль – водій – дорога» з точки зору особливостей її функціонування в режимі «стеження» за заданим маршрутом та курсом руху. Для визначення показників сприйняття водієм параметрів руху розроблено концептуальну модель керування автомобілем. Застосовано факторний аналіз методом головних компонент та встановлено основні фактори, які впливають на кількість ДТП. Розроблено показники ефективності системи «автомобіль – водій – дорога» і вдосконалено методи та моделі її оцінки. Набули подальшого розвитку методи і засоби навчання водінню й експериментального дослідження ефективності функціонування системи «автомобіль – водій – дорога». Для перевірки достовірності та ефективності розроблених методів і засобів проведено порівняльний аналіз успішності навчання контрольної й експериментальної груп водіїв.

Перейти к внешнему ресурсу: повний текст

Дод.точки доступу:
Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова
Свободных экз. нет
Знайти схожі

3.
629.351.064.3-048.78(043.3)
З-24


    Залогін, М. Ю.
    Покращення експлуатаційних показників гідравлічного механізму перекидання кабіни як компонента системи «людина-машина» [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.02 / М. Ю. Залогін ; Харків. нац. автомоб.-дорож. ун-т. - Електрон. текстові дан. - Харків, 2016. - 23 с. - Загол. з титул. екрану. - Електрон. версія друк. публікації. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Автомобільний транспорт
   Автомобильный транспорт

Кл.слова (ненормовані):
ГІДРАВЛІКА -- ГИДРАВЛИКА -- МЕХАНІЗМ ПЕРЕКИДАННЯ КАБІНИ -- МЕХАНИЗМ ОПРОКИДЫВАНИЯ КАБИНЫ -- СИСТЕМА «ЛЮДИНА-МАШИНА» -- СИСТЕМА «ЧЕЛОВЕК-МАШИНА» -- РОБОЧЕ МІСЦЕ ОПЕРАТОРА -- РАБОЧЕЕ МЕСТО ОПЕРАТОРА -- ЕНЕРГЕТИЧНІ ВИТРАТИ -- ЭНЕРГЕТИЧЕСКИЕ ЗАТРАТЫ -- РЕКУПЕРАЦІЯ ЕНЕРГІЇ -- РЕКУПЕРАЦИЯ ЭНЕРГИИ -- АВТОРЕФЕРАТ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ
Анотація: Дисертація присвячена покращенню експлуатаційних показників гідравлічного механізму перекидання кабіни транспортного засобу категорії N, удосконаленню конструкції гідравлічного насоса з ручним приводом, удосконаленню методики визначення раціональних параметрів гідравлічного механізму перекидання кабіни, пошуку шляхів зниження енергетичних витрат людини під час перекидання кабіни. У роботі розглянуто та досліджено процес передавання енергії від людини до виконавчого ланцюга механізму перекидання кабіни. Виконано аналіз вимог до системи «людина-машина». На підставі теоретичних досліджень обґрунтовано критерії оцінювання гідравлічного механізму перекидання кабіни. На підставі результатів досліджень ергономіки обґрунтовано вимоги до робочого місця оператора. Визначено раціональні значення функційних параметрів механізму перекидання кабіни. Розроблено математичну і імітаційну модель гідравлічного механізму перекидання кабіни, що дозволяє оцінити витрати енергії під час перекидання кабіни з відносною похибкою 10%. Імітаційні дослідження дозволили встановити, що конструкція насоса ХАДІ 11.5004100 дозволяє зменшити витрати енергії людини на 8% і час перекидання кабіни на 18% у порівнянні з серійно встановлюваним насосом 9645-5004010. Для підтвердження теоретичних положень проведено експериментальні дослідження на автомобілі КамАЗ-55111, який має систему рекуперації потенційної енергії кабіни за допомогою двох торсіонних валів. Зроблено висновок, що використання торсіонних валів для системи рекуперації дозволяє знизити витрати енергії людини на 46%, підведеної потужності на 37,5% і час перекидання кабіни на 34%. Теоретично обґрунтовано, що на перспективних транспортних засобах, в якості рекуперації енергії, доцільно використовувати гідравлічний енергоакумулятор. Встановлено, що для визначення параметрів гідравлічного механізму перекидання кабіни необхідно враховувати критерії гідравлічного механізму перекидання кабіни, що ґрунтуються на енергетичному балансі системи «людина-машина».

Перейти к внешнему ресурсу: повний текст

Дод.точки доступу:
Залогин, М. Ю.; Харківський національний автомобільно-дорожній університет (Харків)
Свободных экз. нет
Знайти схожі

4.
629.114.3(043.3)
П 78


    Прогній, П. Б.
    Поліпшення стійкості автомобільного поїзда у гальмівному режимі [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.02 / П. Б. Прогній ; Нац. трансп. ун-т. - Електрон. текстові дан. - Київ, 2016. - 645 КБ. - Загол. з титул. екрану. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Автомобільний транспорт
   Автомобильный транспорт

Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- АВТОПОЇЗД -- АВТОПОЕЗД -- СТІЙКІСТЬ -- УСТОЙЧИВОСТЬ -- ГАЛЬМІВНИЙ РЕЖИМ -- ТОРМОЗНОЙ РЕЖИМ -- МАТЕМАТИЧНА МОДЕЛЬ -- МАТЕМАТИЧЕСКАЯ МОДЕЛЬ -- КОМП’ЮТЕРНА МОДЕЛЬ -- КОМПЬЮТЕРНАЯ МОДЕЛЬ -- ДИНАМІКА ГАЛЬМУВАННЯ -- ДИНАМИКА ТОРМОЖЕНИЯ
Анотація: У дисертаційній роботі вирішена важлива науково-практична задача, пов’язана з урахуванням кутів встановлення осей напівпричепа та бортової нерівномірності гальмівних сил на колесах його мостів і їх впливом на показники курсової стійкості автопоїзда та динаміку його гальмування. Розроблено математичну модель дволанкового сідельного автопоїзда, що описує його рух в гальмівному режимі з урахуванням кутів встановлення осей напівпричепа та характеру розподілу гальмівних сил по колесах його мостів. Виконано інтегрування рівнянь плоскопаралельного руху автопоїзда у гальмівному режимі та проаналізовано показники стійкості руху дволанкового сідельного автопоїзда з урахуванням кутів встановлення осей причіпної ланки та характеру розподілу гальмівних сил по колесах її осей. Проведеними експериментальними дослідженнями автопоїзда підтверджена адекватність розробленої математичної моделі для визначення впливу перекосу мостів напівпричепа і нерівномірності гальмівних зусиль на його колесах на показники гальмівних властивостей автопоїзда. Максимальна розбіжність у визначенні зміщення траєкторії напівпричепа щодо траєкторії тягача, максимального сповільнення автопоїзда і шляху гальмування не перевищує 10,5%.

Перейти к внешнему ресурсу: повний текст

Дод.точки доступу:
Прогний, П. Б.; Національний транспортний університет
Свободных экз. нет
Знайти схожі

5.
629.3.027.3(043.3)
Р 63


    Рожков, С. П.
    Розробка системи керування адаптивною підвіскою автомобіля з урахуванням умов експлуатації [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.20 / С. П. Рожков ; Харків. нац. автомоб.-дорож. ун-т. - Електрон. текстові дан. - Харків, 2016. - 1,78 МБ. - Загол. з титул. екрану. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Автомобільний транспорт
   Автомобильный транспорт

Кл.слова (ненормовані):
АВТОМОБІЛЬ -- АВТОМОБИЛЬ -- ЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ -- ЭНЕРГОЭФФЕКТИВНОСТЬ -- ДВОМАСОВА МОДЕЛЬ -- ДВУХМАССОВАЯ МОДЕЛЬ -- КОЛИВАННЯ ЦЕНТРУ МАС -- КОЛЕБАНИЯ ЦЕНТРА МАСС -- ЕЛЕКТРОМАГНІТНИЙ АМОРТИЗАТОР -- ЭЛЕКТРОМАГНИТНЫЙ АМОРТИЗАТОР -- РЕКУПЕРАЦІЯ -- РЕКУПЕРАЦИЯ -- АВТОРЕФЕРАТ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ
Анотація: Дисертація присвячена проблемі підвищення енергоефективності автомобіля за рахунок керування процесом коливань центру мас автомобіля. Введення до конструкції підвіски автомобіля керованого електромагнітного амортизатора (ЕМА) дозволяє підвищити експлуатаційні показники за рахунок збереження нормованих значень середньоквадратичного прискорення центру мас автомобіля при різних умовах руху та можливості рекуперації енергії коливань підвіски. Розвинута математична модель коливань автомобіля дозволяє дослідити характеристики коливань центру мас у різних дорожніх умовах. Отримані аналітичні залежності використовуються для розрахунку параметрів підвіски для використання в системі керування. Побудована математична модель ЕМА, що дозволило отримати його робочі характеристики при використанні в підвісці автомобіля. Отримані теоретичні результати були підтверджені експериментально. Імітаційне моделювання руху автомобіля у різних дорожніх умовах дозволило дослідити вплив керування підвіскою на підвищення енергоефективності автомобіля.

Перейти к внешнему ресурсу: повний текст

Дод.точки доступу:
Харківський національний автомобільно-дорожній університет
Свободных экз. нет
Знайти схожі

6.
   06
   И 71


Институт инженеровъ путей сообщенія императора Александра І.

    Сборникъ [Електронний ресурс] / Институт инженеровъ путей сообщенія Императора Александра І. - С.-Петербургъ : Тип. Ю.Н. Эрлихъ.
   Вып.XLVIII(48) : Съ картою, 36 фототипіями и 129 рисунками въ текстѣ. - 1898. - 25,2 МБ. - Б. ц.
Xарактеристики экземпляра:
папір ; оригінал ; задовільний ; гарне
Примітки про походження:
Прим. 311941 : ДНУЖТ.
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Мости
   Мосты

   Гідротехнічне будівництво

   Гидротехническое строительство

Кл.слова (ненормовані):
история мостостроения -- торговые порты -- історія мостобудування -- торговельні порти -- локальные ресурсы -- локальні ресурси -- раритет -- железнодорожная украиника -- залізнична україніка

Перейти к внешнему ресурсу: полный текст

Дод.точки доступу:
Институт инженеровъ путей сообщенія Императора Александра І
Примірників всього: 1
РЦВ (1)
Свободны: РЦВ (1)
Знайти схожі

7.
   06
   И 69


Институт инженеровъ путей сообщенія императора Александра І.

    Сборникъ [Електронний ресурс] / Институт инженеровъ путей сообщенія императора Александра І. - С.-Петербургъ : Типо-Литографія Д. И. Шеметкина.
   Отделъ первый. Труды учащихся. Вып. 1-й : Текстъ. - 1884. - 106 МБ. - Б. ц.
Xарактеристики экземпляра:
папір ; реставрація, підробка ; задовільний ; задовільне (поношене)
Примітки про походження:
Прим. 311874 : ДНУЖТ.
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Мосты
   Мости

   Железнодорожный путь

   Залізнична колія

Кл.слова (ненормовані):
железнодорожные мастерские -- залізничні майстерні -- обходные каналы -- обхідні канали -- плывуны -- пливуни -- локальные ресурсы -- локальні ресурси -- раритет -- железнодорожная украиника -- залізнична україніка

Перейти к внешнему ресурсу: полный текст

Дод.точки доступу:
Институт инженеровъ путей сообщенія императора Александра І
Примірників всього: 1
РЦВ (1)
Свободны: РЦВ (1)
Знайти схожі

8.
   624.2/8
   Н 63


    Николаи, Л. Ф.
    Мосты. Краткое руководство, составленное примѣнительно къ программѣ для испытанія на званіе техника путей сообщенія [Электронный ресурс] : съ атласомъ въ 70 листовъ чертежей / Л. Ф. Николаи. - С.-Петербургъ : Тип. Ю.Н. Эрлихъ, 1901. - 465 с., 14 МБ : ил. - Б. ц.
Xарактеристики экземпляра:
синтетика ; оригінал ; задовільний ; відмінне
синтетика ; оригінал ; задовільний ; гарне
Примітки про походження:
Прим. 27137 : ДНУЖТ.
Прим. 27148 : ДНУЖТ.
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Мости
   Мосты

Кл.слова (ненормовані):
опоры -- опори -- пролетные строения -- прогонові будови -- металлические фермы -- металеві ферми -- локальные ресурсы -- локальні ресурси -- раритет -- железнодорожная украиника -- залізнична україніка

Перейти к внешнему ресурсу: полный текст
Примірників всього: 2
РЦВ (2)
Свободны: РЦВ (2)
Знайти схожі

9.
   624.2/8
   Н 63


    Николаи, Л. Ф.
    Разсчеты къ курсу мостовъ [Электронный ресурс] : рукописъ. Ч. III / Л. Ф. Николаи ; Институт инженеровъ путей сообщенія императора Александра І). - С.-Петербургъ : Типо-Лит. А. Ф. Маркова, 1896. - 782 с., 62 МБ : вкл. л. - Б. ц.
Xарактеристики экземпляра:
картон (cardboard) ; оригінал ; поганий ; гарне
Примітки про походження:
Прим. 830338 : ДНУЖТ.
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Мости
   Мосты

Кл.слова (ненормовані):
локальные ресурсы -- локальні ресурси -- раритет -- железнодорожная украиника -- залізнична україніка

Перейти к внешнему ресурсу: полный текст

Дод.точки доступу:
Институт инженеровъ путей сообщенія императора Александра І
Примірників всього: 1
РЦВ (1)
Свободны: РЦВ (1)
Знайти схожі

10.
   35
   Б 82


    Боренко, М. В.
    Автомобільна техніка [Електронний ресурс] : метод. вказівки до практичних занять Технічне обслуговування автомобільної техніки. Для курсантів та студ. III-IV курсів денної форми навчання за військово-обліковою спец. Застосування військових частин і підрозділів механізації відновлення та будівництва об'єктів нац. трансп. системи, а також офіцерів Держспецтрансслужби курсів підвищення кваліфікації / М. В. Боренко, А. М. Храмцов, І. М. Щока. - Електрон. текстові дан. - 711 КБ. - Д. : Вид-во Днiпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. iм. акад. В. Лазаряна, 2012. - 60 с. - (ДІІТ. Каф. Військової підготовки Держспецтрансслужби). - Б. ц.
+папер. носій
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Военное дело
   Військова справа

Кл.слова (ненормовані):
АВТОМОБІЛЬНА ТЕХНІКА -- АВТОМОБИЛЬНАЯ ТЕХНИКА -- КАРБЮРАТОРНІ ДВИГУНИ -- КАРБЮРАТОРНЫЕ ДВИГАТЕЛИ -- ЕЛЕКТРООБЛАДНАННЯ -- ЭЛЕКТРООБОРУДОВАНИЕ -- ОБСЛУГОВУВАННЯ ТРАНСМІСІЇ -- ОБСЛУЖИВАНИЕ ТРАНСМИССИИ -- ХОДОВІ ЧАСТИНИ -- ХОДОВЫЕ ЧАСТИ -- МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ -- МЕТОДИЧЕСКИЕ УКАЗАНИЯ -- 845994 -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ

Перейти к внешнему ресурсу: Для доступу до повного тексту потрібна авторизація

Дод.точки доступу:
Храмцов, А. М.; Храмцов, А. Н.; Щока, І. М.; Щока, И. Н.; Боренко, Н. В.
Примірників всього: 1
ЧЗНЛ (1)
Свободны: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)