Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (10)Статті, доповіді, тези (54)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=РЕКУПЕРАЦИЯ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
629.351.064.3-048.78(043.3)
З-24


    Залогін, М. Ю.
    Покращення експлуатаційних показників гідравлічного механізму перекидання кабіни як компонента системи «людина-машина» [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.02 / М. Ю. Залогін ; Харків. нац. автомоб.-дорож. ун-т. - Електрон. текстові дан. - Харків, 2016. - 23 с. - Загол. з титул. екрану. - Електрон. версія друк. публікації. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Автомобільний транспорт
   Автомобильный транспорт

Кл.слова (ненормовані):
ГІДРАВЛІКА -- ГИДРАВЛИКА -- МЕХАНІЗМ ПЕРЕКИДАННЯ КАБІНИ -- МЕХАНИЗМ ОПРОКИДЫВАНИЯ КАБИНЫ -- СИСТЕМА «ЛЮДИНА-МАШИНА» -- СИСТЕМА «ЧЕЛОВЕК-МАШИНА» -- РОБОЧЕ МІСЦЕ ОПЕРАТОРА -- РАБОЧЕЕ МЕСТО ОПЕРАТОРА -- ЕНЕРГЕТИЧНІ ВИТРАТИ -- ЭНЕРГЕТИЧЕСКИЕ ЗАТРАТЫ -- РЕКУПЕРАЦІЯ ЕНЕРГІЇ -- РЕКУПЕРАЦИЯ ЭНЕРГИИ -- АВТОРЕФЕРАТ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ
Анотація: Дисертація присвячена покращенню експлуатаційних показників гідравлічного механізму перекидання кабіни транспортного засобу категорії N, удосконаленню конструкції гідравлічного насоса з ручним приводом, удосконаленню методики визначення раціональних параметрів гідравлічного механізму перекидання кабіни, пошуку шляхів зниження енергетичних витрат людини під час перекидання кабіни. У роботі розглянуто та досліджено процес передавання енергії від людини до виконавчого ланцюга механізму перекидання кабіни. Виконано аналіз вимог до системи «людина-машина». На підставі теоретичних досліджень обґрунтовано критерії оцінювання гідравлічного механізму перекидання кабіни. На підставі результатів досліджень ергономіки обґрунтовано вимоги до робочого місця оператора. Визначено раціональні значення функційних параметрів механізму перекидання кабіни. Розроблено математичну і імітаційну модель гідравлічного механізму перекидання кабіни, що дозволяє оцінити витрати енергії під час перекидання кабіни з відносною похибкою 10%. Імітаційні дослідження дозволили встановити, що конструкція насоса ХАДІ 11.5004100 дозволяє зменшити витрати енергії людини на 8% і час перекидання кабіни на 18% у порівнянні з серійно встановлюваним насосом 9645-5004010. Для підтвердження теоретичних положень проведено експериментальні дослідження на автомобілі КамАЗ-55111, який має систему рекуперації потенційної енергії кабіни за допомогою двох торсіонних валів. Зроблено висновок, що використання торсіонних валів для системи рекуперації дозволяє знизити витрати енергії людини на 46%, підведеної потужності на 37,5% і час перекидання кабіни на 34%. Теоретично обґрунтовано, що на перспективних транспортних засобах, в якості рекуперації енергії, доцільно використовувати гідравлічний енергоакумулятор. Встановлено, що для визначення параметрів гідравлічного механізму перекидання кабіни необхідно враховувати критерії гідравлічного механізму перекидання кабіни, що ґрунтуються на енергетичному балансі системи «людина-машина».

Перейти к внешнему ресурсу: повний текст

Дод.точки доступу:
Залогин, М. Ю.; Харківський національний автомобільно-дорожній університет (Харків)
Свободных экз. нет
Знайти схожі

2.
629.3.027.3(043.3)
Р 63


    Рожков, С. П.
    Розробка системи керування адаптивною підвіскою автомобіля з урахуванням умов експлуатації [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.20 / С. П. Рожков ; Харків. нац. автомоб.-дорож. ун-т. - Електрон. текстові дан. - Харків, 2016. - 1,78 МБ. - Загол. з титул. екрану. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Автомобільний транспорт
   Автомобильный транспорт

Кл.слова (ненормовані):
АВТОМОБІЛЬ -- АВТОМОБИЛЬ -- ЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ -- ЭНЕРГОЭФФЕКТИВНОСТЬ -- ДВОМАСОВА МОДЕЛЬ -- ДВУХМАССОВАЯ МОДЕЛЬ -- КОЛИВАННЯ ЦЕНТРУ МАС -- КОЛЕБАНИЯ ЦЕНТРА МАСС -- ЕЛЕКТРОМАГНІТНИЙ АМОРТИЗАТОР -- ЭЛЕКТРОМАГНИТНЫЙ АМОРТИЗАТОР -- РЕКУПЕРАЦІЯ -- РЕКУПЕРАЦИЯ -- АВТОРЕФЕРАТ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ
Анотація: Дисертація присвячена проблемі підвищення енергоефективності автомобіля за рахунок керування процесом коливань центру мас автомобіля. Введення до конструкції підвіски автомобіля керованого електромагнітного амортизатора (ЕМА) дозволяє підвищити експлуатаційні показники за рахунок збереження нормованих значень середньоквадратичного прискорення центру мас автомобіля при різних умовах руху та можливості рекуперації енергії коливань підвіски. Розвинута математична модель коливань автомобіля дозволяє дослідити характеристики коливань центру мас у різних дорожніх умовах. Отримані аналітичні залежності використовуються для розрахунку параметрів підвіски для використання в системі керування. Побудована математична модель ЕМА, що дозволило отримати його робочі характеристики при використанні в підвісці автомобіля. Отримані теоретичні результати були підтверджені експериментально. Імітаційне моделювання руху автомобіля у різних дорожніх умовах дозволило дослідити вплив керування підвіскою на підвищення енергоефективності автомобіля.

Перейти к внешнему ресурсу: повний текст

Дод.точки доступу:
Харківський національний автомобільно-дорожній університет
Свободных экз. нет
Знайти схожі

3.
621.333.4(043.3)
С 12


    Саблін, О. І.
    Розвиток методів і засобів підвищення ефективності використання енергії рекуперації в системі електричного транспорту [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... д-ра техн. наук: 05.22.09 / О. І. Саблін ; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - Дніпро : ДНУЗТ ім. акад. В. Лазаряна, 2018. - 1,87 МБ. - Назва з титул. екрана. - Електрон. версія друк. публікації
+електрон. носій. +папер. носій
Примітки про походження:
Прим. 8269а : ДНУЗТ.
Прим. 719/А : Диск. ДНУЗТ.
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Електропостачання залізничного транспорту
   Электроснабжение железнодорожного транспорта

Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ -- РЕКУПЕРАЦІЯ ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЇ -- РЕКУПЕРАЦИЯ ЭЛЕКТРОЭНЕРГИИ -- ТЯГОВЕ ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ -- ТЯГОВОЕ ЭЛЕКТРОСНАБЖЕНИЕ -- зовнішнє електропостачання -- внешнее электроснабжение -- ІНВЕРТОРИ -- ИНВЕРТОРЫ -- нейро-нечітке управління -- нейро-нечеткое управление -- РЕГУЛЯТОРИ НАПРУГИ -- РЕГУЛЯТОРЫ НАПРЯЖЕНИЯ -- eaDNURT -- РЕПОЗИТАРІЙ -- РЕПОЗИТАРИЙ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ

Перейти к внешнему ресурсу: В репозитарії eaDNURT

Дод.точки доступу:
Саблин, О. И.; Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Свободных экз. нет
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)