Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Мережеві ресурси- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=ЭЛЕКТРОМАГНИТНЫЙ АМОРТИЗАТОР<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
629.3.027.3(043.3)
Р 63
Рожков, С. П.
Розробка системи керування адаптивною підвіскою автомобіля з урахуванням умов експлуатації [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.20 / С. П. Рожков ; Харків. нац. автомоб.-дорож. ун-т. - Електрон. текстові дан. - Харків, 2016. - 1,78 МБ. - Загол. з титул. екрану. -
ДРНТІ
73.31
УДК
629.3.027.3(043.3)
Рубрики:
Автомобільний транспорт
Автомобильный транспорт
Кл.слова (ненормовані):
АВТОМОБІЛЬ
--
АВТОМОБИЛЬ
--
ЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ
--
ЭНЕРГОЭФФЕКТИВНОСТЬ
--
ДВОМАСОВА МОДЕЛЬ
--
ДВУХМАССОВАЯ МОДЕЛЬ
--
КОЛИВАННЯ ЦЕНТРУ МАС
--
КОЛЕБАНИЯ ЦЕНТРА МАСС
--
ЕЛЕКТРОМАГНІТНИЙ
АМОРТИЗАТОР
--
ЭЛЕКТРОМАГНИТНЫЙ
АМОРТИЗАТОР
--
РЕКУПЕРАЦІЯ
--
РЕКУПЕРАЦИЯ
--
АВТОРЕФЕРАТ
--
ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ
--
ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ
Анотація:
Дисертація присвячена проблемі підвищення енергоефективності автомобіля за рахунок керування процесом коливань центру мас автомобіля. Введення до конструкції підвіски автомобіля керованого електромагнітного
амортизатор
а (ЕМА) дозволяє підвищити експлуатаційні показники за рахунок збереження нормованих значень середньоквадратичного прискорення центру мас автомобіля при різних умовах руху та можливості рекуперації енергії коливань підвіски. Розвинута математична модель коливань автомобіля дозволяє дослідити характеристики коливань центру мас у різних дорожніх умовах. Отримані аналітичні залежності використовуються для розрахунку параметрів підвіски для використання в системі керування. Побудована математична модель ЕМА, що дозволило отримати його робочі характеристики при використанні в підвісці автомобіля. Отримані теоретичні результати були підтверджені експериментально. Імітаційне моделювання руху автомобіля у різних дорожніх умовах дозволило дослідити вплив керування підвіскою на підвищення енергоефективності автомобіля.
Перейти к внешнему ресурсу:
повний текст
Дод.точки доступу:
Харківський національний автомобільно-дорожній університет
Свободных экз. нет
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)