Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Мережеві ресурси- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Статті, доповіді, тези (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=ТОРМОЗНОЙ РЕЖИМ<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
629.114.3(043.3)
П 78
Прогній, П. Б.
Поліпшення стійкості автомобільного поїзда у гальмівному
режим
і [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.02 / П. Б. Прогній ; Нац. трансп. ун-т. - Електрон. текстові дан. - Київ, 2016. - 645 КБ. - Загол. з титул. екрану. -
ДРНТІ
73.31
УДК
629.114.3(043.3)
Рубрики:
Автомобільний транспорт
Автомобильный транспорт
Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ
--
ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ
--
ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ
--
АВТОПОЇЗД
--
АВТОПОЕЗД
--
СТІЙКІСТЬ
--
УСТОЙЧИВОСТЬ
--
ГАЛЬМІВНИЙ
РЕЖИМ
--
ТОРМОЗНОЙ
РЕЖИМ
--
МАТЕМАТИЧНА МОДЕЛЬ
--
МАТЕМАТИЧЕСКАЯ МОДЕЛЬ
--
КОМП’ЮТЕРНА МОДЕЛЬ
--
КОМПЬЮТЕРНАЯ МОДЕЛЬ
--
ДИНАМІКА ГАЛЬМУВАННЯ
--
ДИНАМИКА ТОРМОЖЕНИЯ
Анотація:
У дисертаційній роботі вирішена важлива науково-практична задача, пов’язана з урахуванням кутів встановлення осей напівпричепа та бортової нерівномірності гальмівних сил на колесах його мостів і їх впливом на показники курсової стійкості автопоїзда та динаміку його гальмування. Розроблено математичну модель дволанкового сідельного автопоїзда, що описує його рух в гальмівному
режим
і з урахуванням кутів встановлення осей напівпричепа та характеру розподілу гальмівних сил по колесах його мостів. Виконано інтегрування рівнянь плоскопаралельного руху автопоїзда у гальмівному
режим
і та проаналізовано показники стійкості руху дволанкового сідельного автопоїзда з урахуванням кутів встановлення осей причіпної ланки та характеру розподілу гальмівних сил по колесах її осей. Проведеними експериментальними дослідженнями автопоїзда підтверджена адекватність розробленої математичної моделі для визначення впливу перекосу мостів напівпричепа і нерівномірності гальмівних зусиль на його колесах на показники гальмівних властивостей автопоїзда. Максимальна розбіжність у визначенні зміщення траєкторії напівпричепа щодо траєкторії тягача, максимального сповільнення автопоїзда і шляху гальмування не перевищує 10,5%.
Перейти к внешнему ресурсу:
повний текст
Дод.точки доступу:
Прогний, П. Б.; Національний транспортний університет
Свободных экз. нет
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)