Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Статті, доповіді, тези (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=ТОРМОЗНОЙ РЕЖИМ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
629.114.3(043.3)
П 78


    Прогній, П. Б.
    Поліпшення стійкості автомобільного поїзда у гальмівному режимі [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.02 / П. Б. Прогній ; Нац. трансп. ун-т. - Електрон. текстові дан. - Київ, 2016. - 645 КБ. - Загол. з титул. екрану. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Автомобільний транспорт
   Автомобильный транспорт

Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- АВТОПОЇЗД -- АВТОПОЕЗД -- СТІЙКІСТЬ -- УСТОЙЧИВОСТЬ -- ГАЛЬМІВНИЙ РЕЖИМ -- ТОРМОЗНОЙ РЕЖИМ -- МАТЕМАТИЧНА МОДЕЛЬ -- МАТЕМАТИЧЕСКАЯ МОДЕЛЬ -- КОМП’ЮТЕРНА МОДЕЛЬ -- КОМПЬЮТЕРНАЯ МОДЕЛЬ -- ДИНАМІКА ГАЛЬМУВАННЯ -- ДИНАМИКА ТОРМОЖЕНИЯ
Анотація: У дисертаційній роботі вирішена важлива науково-практична задача, пов’язана з урахуванням кутів встановлення осей напівпричепа та бортової нерівномірності гальмівних сил на колесах його мостів і їх впливом на показники курсової стійкості автопоїзда та динаміку його гальмування. Розроблено математичну модель дволанкового сідельного автопоїзда, що описує його рух в гальмівному режимі з урахуванням кутів встановлення осей напівпричепа та характеру розподілу гальмівних сил по колесах його мостів. Виконано інтегрування рівнянь плоскопаралельного руху автопоїзда у гальмівному режимі та проаналізовано показники стійкості руху дволанкового сідельного автопоїзда з урахуванням кутів встановлення осей причіпної ланки та характеру розподілу гальмівних сил по колесах її осей. Проведеними експериментальними дослідженнями автопоїзда підтверджена адекватність розробленої математичної моделі для визначення впливу перекосу мостів напівпричепа і нерівномірності гальмівних зусиль на його колесах на показники гальмівних властивостей автопоїзда. Максимальна розбіжність у визначенні зміщення траєкторії напівпричепа щодо траєкторії тягача, максимального сповільнення автопоїзда і шляху гальмування не перевищує 10,5%.

Перейти к внешнему ресурсу: повний текст

Дод.точки доступу:
Прогний, П. Б.; Національний транспортний університет
Свободных экз. нет
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)