Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (2)Статті, доповіді, тези (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=МОДЕЛИРОВАНИЕ ТРАНСПОРТНЫХ ПОТОКОВ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
656.13(043.3)
Д 81


    Дульфан, С. Б.
    Закономірності впливу «перехоплюючих» парковок на формування транспортних потоків (на прикладі м. Харкова) [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.01 / С. Б. Дульфан ; Харків. нац. ун-т міс. госп-ва ім. О.М. Бекетова. - Електрон. текстові дан. - Харків, 2016. - 630 КБ. - Загол. з титул. екрану. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Автомобільний транспорт
   Автомобильный транспорт

Кл.слова (ненормовані):
ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- АВТОРЕФЕРАТ -- МЕРЕЖА ПАРКУВАННЯ -- ПАРКОВОЧНАЯ СЕТЬ -- ТРАНСПОРТНІ ПОТОКИ -- ТРАНСПОРТНЫЕ ПОТОКИ -- «ПЕРЕХОПЛЮЮЧА» ПАРКОВКА -- «ПЕРЕХВАТЫВАЮЩАЯ» ПАРКОВКА -- ТРАНСПОРТНА МЕРЕЖА -- ТРАНСПОРТНАЯ СЕТЬ -- МОДЕЛЮВАННЯ ТРАНСПОРТНИХ ПОТОКІВ -- МОДЕЛИРОВАНИЕ ТРАНСПОРТНЫХ ПОТОКОВ -- ДОРОЖНІЙ РУХ -- ДОРОЖНОЕ ДВИЖЕНИЕ
Анотація: Питання наукового обґрунтування раціональної ємності «перехоплюючих» парковок, доцільності їх організації залишаються недостатньо вивченими. Зокрема, потребують подальших досліджень закономірності впливу «перехоплюючих» парковок на формування транспортних потоків та їх характеристики. Дисертаційна робота присвячена вирішенню цієї актуальної наукової проблеми. Для вирішення поставлених у роботі задач були проаналізовані сучасні методи транспортних досліджень і розроблено науковий підхід до вивчення закономірностей впливу «перехоплюючих» парковок на формування транспортних потоків. Запропонований підхід заснований на моделюванні транспортний потоків у транспортній мережі міста. За матеріалами анкетного опитування водіїв населених пунктів Харківської області були проведені експериментальні дослідження попиту на «перехоплюючі» парковки. Проведено моделювання розподілу транспортних потоків у м. Харкові при різних значеннях потоку «перехоплення». За результатами моделювання визначені параметри залежностей характеристик транспортних потоків від потоку «перехоплення» на «перехоплюючих» парковках. Отримані розрахункові характеристики руху транспортних потоків за різних умов надання послуг на «перехоплюючих» парковках.

Перейти к внешнему ресурсу: повний текст
Свободных экз. нет
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)