Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>U=681.513:519(043.3)<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
681.513:519/С 54-681819

    Соболевський, Г. Г.
    Моделі та методи інтелектуалізації експлуатації суден в критичних умовах [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.20 / Г. Г. Соболевський ; Київ. держ. акад. вод. трансп. ім. П. Конашевича-Сагайдачного. - Електрон. текстові дан. - Київ : Київська державна академія водного транспорту імені гетьмана Петра Конашевича-Сагайдачного, 2014. - 22 с., 645 КБ. - Загол. з титул. екрану. -
УДК
Рубрики: Експлуатація та ремонт засобів транспорту
   Эксплуатация и ремонт средств транспорта

Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- ЕКСПЛУАТАЦІЯ СУДЕН -- ЭКСПЛУАТАЦИЯ СУДОВ -- ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ТРАНСПОРТНА СИСТЕМА -- ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНАЯ ТРАНСПОРТНАЯ СИСТЕМА -- КРИТИЧНІ УМОВИ -- КРИТИЧЕСКИЕ УСЛОВИЯ -- НЕШТАТНА СИТУАЦІЯ -- НЕШТАТНАЯ СИТУАЦИЯ
Анотація: Дисертацію присвячено питанням підвищення експлуатації суден в критичних умовах шляхом застосування засобів штучного інтелекту та інженерії знань. У роботі розглянуто існуючі методи експлуатації суден в критичних умовах і визначено необхідність інтелектуалізації процесів управління рухом на основі впровадження запропонованих моделей та методів. Вперше розроблена модель формування траєкторії безпечного руху суден в критичних умовах, особливістю якої є використання технології структурного моделювання складних ергатичних систем судноводіння в ситуаціях з підвищеним ризиком. Удосконалена модель гарантованого адаптованого безпечного управління рухом засобів морського та водного транспорту, яка на відміну від існуючих формується як відкрита система. Застосування моделі дозволяє вирішити завдання підвищення рівня безпеки експлуатації суден в критичних умовах. Здійснено порівняльну оцінку систем, побудованих за різними підходами. Отримано чисельні показники оцінки ефективності запропонованих моделей.

Перейти к внешнему ресурсу: повний текст

Дод.точки доступу:
Соболевский, Г. Г.; Київська державна академія водного транспорту імені гетьмана Петра Конашевича-Сагайдачного
Свободных экз. нет
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)