Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Статті, доповіді, тези (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=концепції маркетингу<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
   339
   П 37


   
    Планування маркетингу [Електронний ресурс] : навч. посібник для вищ. навч. закл. / О. А. Овєчкіна [та ін.]. - 2-ге вид., переробл. та доп. - Київ : Центр учбової літератури, 2013. - 3.29 МБ. - Загол. з титул. екрану. - ISBN 978-617-673-202-0 : 00.00 р.
Рек. МОН України
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- концепції маркетингу -- концепции маркетинга -- взаємодії фірми -- взаимодействия фирмы -- стратегічне планування -- стратегическое планирование -- тактичне планування -- тактическое планирование -- товарна політика -- товарная политика -- цінова політика -- ценовая политика -- розподільно-збутова політика -- распределительно-сбытовая политика -- комунікаційна політика -- екологічний маркетинг -- экологический маркетинг

Перейти к внешнему ресурсу: сайт ЦУЛ,
Перейти к внешнему ресурсу: для доступу до повного тексту потрібна авторизація (БД "Книги та ін.")

Дод.точки доступу:
Овєчкіна, О. А.; Солоха, Д. В.; Іванова, К. В.; Морєва, В. В.; Бєлякова, О. В.; Балакай, О. Б.
Свободных экз. нет
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)