Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)Статті, доповіді, тези (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=стратегическое прогнозирование<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
   339
   А 42


    Аксенов, И. М.
    Основы стратегического маркетинга [Электронный ресурс] : учеб. пособие / И. М. Аксенов ; Хмельниц. кооп. торг.-экон. ин-т. - Электрон. текстовые дан. - Киев : Основа, 2017. - 30,3 МБ, 148 с. - Загл. с титул. экрана. - ISBN 978-966-699-893-7 : 50.00 грн
+электрон. носитель
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- ЕЛЕКТРОННИЙ РЕСУРС -- ЭЛЕКТРОННЫЙ РЕСУРС -- МАРКЕТИНГОВАЯ СРЕДА -- маркетингове середовище -- стратегии сегментации рынка -- стратегії сегментації ринку -- концепции позиционирования -- концепції позиціонування -- стратегии планирования -- стратегії планування -- стратегическое прогнозирование -- стратегічне прогнозування -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ

Перейти к внешнему ресурсу: для доступа к полному тексту необходимо авторизироваться (БД 'Книги та ін.' )

Дод.точки доступу:
Хмельницкий кооперативный торгово-экономический институт
Свободных экз. нет
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)