Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=внешнее независимое оценивание<.>
Загальна кількість знайдених документів : 35
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-35 
1.


    Вакарчук, І. (міністр освіти і науки України).
    Мета реформ у вищій школі - якість і доступність освіти / І. Вакарчук // Вища школа : Науково-практичне видання. Видавицтво: тов-во "Знання" Україна КОО. - 2009. - № 4. - С. 3-30 : рис.
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта, 2008-2009 рр.

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- реформи в освіті -- Болонський процес -- зовнішнє незалежне оцінювання -- вищі навчальні заклади -- державне замовлення -- рейтинг вищих навчальних закладів -- якість освіти -- державне регулювання -- природничо-математична освіта -- наукові дослідження -- фінансування наукових досліджень -- высшее образование -- реформы в образовании -- Болонский процесс -- внешнее независимое оценивание -- высшие учебные заведения -- государственный заказ -- рейтинг высших учебных заведений -- качество образования -- государственное регулирование -- научные исследования -- финансирование научных исследований -- доповіді -- доклады
Анотація: У доповіді міністра освіти і науки на підсумковій колегії МОН ідеться про підсумки роботи у галузі освіти, досягнення і невдачі 2008 року. Визначаються перспективи і завдання на 2009 рік.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (27.08.2009р. Інв.2716ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


   
    Прес-служба МОН інформує // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. - № 7. - С. 3-4. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
ЗНО -- зовнішнє незалежне оцінювання -- тестування -- державне замовлення -- вища школа -- вищі навчальні заклади -- пільговики -- ВНО -- внешнее независимое оценивание -- тестирование -- государственный заказ -- высшая школа -- высшие учебные заведения -- логотипы
Анотація: Підведені підсумки зовнішнього незалежного оцінювання у 2009 р., подані показники кількості абітурієнтів-пільговиків та кількість місць державного зомовлення на спеціалістів, магістрів та докторантів.


Дод.точки доступу:
Ющенко, В. (президент Украины) \о нем\; Вакарчук, І. (міністр освіти і науки) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Середа, Л. І.
    Критеріальне оцінювання навчальних досягнень учнів за результатами зовнішнього незалежного оцінювання у формі тестування / Л. І. Середа // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 1. - С. 111-119. - Бібліографія : С.118-119 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
внешнее независимое оценивание -- зовнішнє незалежне тестування -- критериальное оценивание -- критеріальне оцінювання -- методи оцінки -- методы оценки -- навчальний процес -- навчальні досягнення -- середня освіта -- среднее образование -- тестирование -- тестування -- учебные достижения -- учебный процесс -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: Зовнішнє незалежне оцінювання в формі тестування оптимізовано насамперед для визначення оцінок абітурієнтів. В зв'язку з цим отримання за його результатами критеріальних (шкільних) оцінок не є звичайним завданням. Для його вирішення автор пропонує вик ористати два методи: метод нормативної групи і метод "закладки" - та аналізує переваги й недоліки обох цих методів.


Знайти схожі

4.


    Шкандевич, Тетяна (учитель-методист спеціалізованої школи № 92 ім. І. Франка; Київ).
    Самостійні роботи з української мови для учнів 9-12 класів (підготовка до ЗНО) / Тетяна Шкандевич // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 3. - С. 30-32. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
внешнее независимое оценивание -- зовнішнє незалежне тестування -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- самостійні роботи -- самостоятельные работы
Анотація: Подано зразки самостійних робіт з української мови для учнів 9-12 класів для підготовки до зовнішнього незалежного тестування.


Знайти схожі

5.


    Новосьолова, Валентина (науковий співробітник лабораторії навчання української мови; Інститут педагогіки НАПН України).
    Узагальнення й систематизація найважливіших відомостей з лексики і фразеології : завдання в тестовій формі для контролю навчальних досягнень старшокласників / Валентина Новосьолова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 4. - С. 56-61. - Бібліографія : С.61 : 12 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
внешнее независимое оценивание -- зовнішнє незалежне тестування -- контрольні роботи -- контрольные работы -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчання лексиці -- навчання фразеології -- обучение лексике -- обучение фразеологии -- оценивание учебных достижений -- оцінювання навчальних досягнень -- тести з української мови -- тестові завдання -- тестовые задания -- тесты по украинскому языку
Анотація: У статті подано завдання в тестовій формі для проведення тематичних контрольних робіт і підготовки до зовнішнього незалежного оцінювння з теми "Узагальнення і систематизація найважливших відомостей з лексикології і фразеології".


Знайти схожі

6.


   
    Методичні рекомендації щодо вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах у 2010-2011 навчальному році (лист МОН від 21.08.2010 р. № 1/9-580) // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 6. - С. 2-11. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
внешнее независимое оценивание -- внешнее независимое тестирование -- зовнішнє незалежне тестування -- курси за вибором -- курсы по выбору -- листи МОН -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методические рекомендации -- методичні рекомендації -- оценивание учебных достижений -- оцінювання навчальних досягнень -- письма МОНУ -- підручники української мови -- профильное обучение -- профільне навчання -- старшие классы -- старші класи -- украинский язык -- українська мова -- учебники украинского языка
Анотація: Методичні рекомендації щодо профільного навчання української мови учнів 10-12 класів стосуються характеристики підручників, особливостей курсів за вибором, специфіки оцінювання результатів навчальної діяльності учнів тощо.


Знайти схожі

7.


    Макаренко, Ірина (аспірант Криворізького державного педагогічного університету).
    Моніторинг якості процесу навчання як засіб поліпшення підготовки старшокласників до зовнішнього незалежного оцінювання / І. Макаренко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 7. - С. 28-32 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения -- процесс навчання -- процесс обучения -- старшокласники -- старшеклассники -- якість процесу навчання -- качество процесса обучения -- моніторинг якості -- мониторинг качества -- педагогічний моніторинг -- педагогический мониторинг -- дидактичні умови моніторингу -- дидактические условия мониторинга -- внешнее независимое оценивание -- зовнішнє незалежне оцінювання
Анотація: Розглядається моніторинг якості процесу навчання як засіб поліпшення стану підготовки старшокласників до зовнішнього незалежного оцінювання. Визначено та охарактеризовано дидактичні умови моніторингу якості процесу навчання старшокласників.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Хамуляк, Степан (методист методичного відділу Львівського регіонального центру оцінювання якості освіти).
    Візуальні джерела в тестовому зошиті з історії України [Текст] / С. Хамуляк // Історія в школі : науково-метоичний журнал для вчителів. - 2012. - № 1. - С. 14-18 : ил. - Библиогр.: с. 18
ББК 74.266.3(4Укр)
Рубрики: Методика викладання Історії
   Методика преподавания истории

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання історії -- ЗНО -- зовнішнє незалежне оцінювання -- ЗНО з історії -- зовнішнє незалежне оцінювання з історії -- тестові завдання -- тестовий зошит ЗНО -- складність тестового завдання -- дискримінативність тестового завдання -- кореляція -- репродуктивний рівень завдань -- репродуктивно-творчий рівень завдань -- творчо-пошуковий рівень завдань -- зображення у завданнях -- методика преподавания истории -- ВНО -- внешнее независимое оценивание -- ВНО по истории -- внешнее независимое оценивение по истории -- тестовые задания -- тестовая тетрадь ВНО -- сложность тестового задания -- дискриминативность тестового задания -- кореляция -- репродуктивный уровень заданий -- творческо-поисковый уровень заданий -- репродуктивно-творческий уровень заданий -- изображения в заданиях -- задания с изображениями -- завдання з зображеннями
Анотація: Аналіз тестових завдань з зображеннями з тестових зошитів ЗНО з історії України у 2009-2011 роках.

Утримувачі документа:
ОБМ ім. М. Свєтлова

Знайти схожі

9.


    Ляшенко, О. І.
    Тест загальної навчальної компетентності: основні засади і результати пілотування [] / О. І. Ляшенко, С.А. Раков // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 2. - С. 27-35. - Бібліографія : С.34-35 : 13 назв. - В ОБЛ.БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
внешнее независимое оценивание -- ВНО -- загальна навчальна компетентність -- зовнішнє незалежне оцінювання -- ЗНО -- образование Украины -- общая учебная компетентность -- освіта України -- результати пілотування -- результаты пилотирования -- Тест загальної навчальної компетентності -- ТЗНК -- Тест общей учебной компетентности -- ТОУК -- тести -- тестирование -- тестування -- тесты
Анотація: Обговорено: питання тесту нового типу в системі вступу до вишів в Україні - Тесту загальної навчальної компетентності (ТЗНК), використання якого в комплексі з предметними тестами зовнішнього незалежного оцінювання забезпечить виші більш ефективними і більш справедливими до соціально значущих груп вступників засобами відбору студентів, а також сприятиме становленню в Україні компетентнісної парадигми освіти; принципи й структуру загальної навчальної компетентності, а також результати пілотування ТЗ НК у 2010 і 2011 рр.


Дод.точки доступу:
Раков, С. А.

Знайти схожі

10.


    Горох, В. П.
    Логіко-математична складова тесту загальної навчальної компетентності [] / В. П. Горох // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 2. - С. 48-52. - Бібліографія : С.51-52 : 7 назв. - В ОБЛ.БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
внешнее независимое оценивание -- ВНО -- загальна навчальна компетентність -- зовнішнє незалежне оцінювання -- ЗНО -- логико-математическая компетентность -- логіко-математична компетентність -- образование Украины -- общая учебная компетентность -- освіта України -- Тест загальної навчальної компетентності -- ТЗНК -- тест здатностей до навчання -- ТЗН -- Тест общей учебной компетентности -- ТОУК -- тест способностей к обучению -- ТСО -- тести -- тестирование -- тестування -- тесты
Анотація: Розглянуто структуру логіко-математичної складової тесту загальної навчальної компетентності. Завдання логіко-математичної частини ТЗНК спрямовано на використання й розуміння базових математичних уявлень, а також логіку безпосереднього розв'язування задачі. Завдання цього тесту не перевіряють сформованості складних обчислюваних навичок і знання означень із курсу вищої математики.


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-35 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)