Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=рыночные стратегии<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


    Овсієнко, Н. В. (аспірант; Київський національний економічний університет ім. В.Гетьмана; м.Київ; Україна).
    Маркетинговий стратегічний аналіз однорідної групи молокопереробних підприємств / Н. В. Овсієнко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2012. - № 11. - С. 215-220 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304.25(УКР-4КИЇ)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика пищевой промышленности

   Економіка харчової промисловості

   Украина
    Україна

    Киевская область

    Київська область

Кл.слова (ненормовані):
молокоперерабатывающие предприятия -- молокопереробні підприємства -- переробка молока -- переработка молока -- качество продукции -- якість продукції -- национальные товарные рынки -- національні товарні ринки -- однородные группы предприятий -- однорідні групи підприємств -- производственная политика -- виробнича політика -- региональные товарные рынки -- регіональні товарні ринки -- рыночные стратегии -- ринкові стратегії -- стратегический анализ -- стратегічний аналіз -- spaice-анализ -- spaice-аналіз -- swot-анализ -- swot-аналіз
Анотація: Виділено однорідну групу молокопереробних підприємств, метою яких є повне опанування регіональних ринків та в майбутньому можливий вихід на загальний український молочний ринок. Визначаємо чіткі цілі та фактори однорідності групи. Проведемо загальний аналіз цієї групи підприємств та визначемо відповідні стратегії.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Броварі-молоко, ООО \о нем\; КАГМА, ООО \о нем\; Киевский маслозавод, ООО \о нем\; Рокитянский маслозавод, ООО \о нем\

Знайти схожі

2.


    Базилюк, Антоніна Василівна (завідувач кафедри фінансів, обліку і аудиту Національного транспортного університету; м.Київ; Україна; доктор економічних наук; професор).
    Механізм реалізації інвестиційного потенціалу автотранспортних підприємств в Україні / А. Б. Базилюк, В. В. Гордієнко // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 10. - С. 84-92 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.37(4УКР)в-56
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика транспорта

   Економіка транспорту

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
автотранспортные предприятия -- автотранспортні підприємства -- АТП -- финансы автомобильного транспорта -- фінанси автомобільного транспорту -- инвестиционные потенциалы АТП -- інвестиційні потенціали АТП -- методология -- методологія -- рыночное лидерство -- ринкове лідерство -- рыночные стратегии -- ринкові стратегії
Анотація: Досліджено фінансові інструменти, які підвищують можливості реалізації інвестиційного потенціалу українських автотранспортних підприємств. Запропоновано методичний підхід до обрання стратегії формування та реалізації інвестиційного потенціалу АТП.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Гордієнко, Віталій Валерійович (здобувач Національного транспортного університету; м.Київ; Україна; старший викладач кафедри фінансів та планування Кіровоградського технічного університету)

Знайти схожі

3.


    Студінська, Г. Я. (кандидат економічних наук).
    Алгоритмізація процесу побудови та управління брендом в умовах ринкової економіки / Г. Я. Студінська // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 11. - С. 138-144 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.42в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торговли

   Економіка торгівлі

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- методология маркетинга -- методологія маркетингу -- идентичность бренда -- ідентичність бренду -- миссия бренда -- місія бренду -- коммерческая успешность бренда -- комерційна успішність бренду -- конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- позиционирование бренда -- позиціонування бренду -- политические платформы -- політичні платформи -- рыночные стратегии -- ринкові стратегії -- управленческая алгоритмизация -- управлінська алгоритмізація
Анотація: Процес створення і просування брендів (комерційних і некомерційних) відповідає сучасним ринковім умовам розвитку суспільства, яким притаманні такі характеристики, як глобалізація та хаотичність. В таких умовах саме бренд надає певні переваги, які дозволяють залишатися йому конкурентоспроможним та досмягати комерційного успіху. Алгоритмізація процесу брендування спрощує уявлення, розуміння та практичне застосування теоретико-методологічних підходів досягнення та побудови брендів, що говорить про актуальність тематики в сьогоденні і дозволяє пропонувати механізм алгоритмізації брендування до практичного застосування комерційними та некомерційними організаціями.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Гед, Тони (немецкий маркетолог) \о нем\; Дакер, Джордж (американский маркетолог) \о нем\; Капферер, Ж.-Н. (французский маркетолог) \о нем\; Уллер, Алина (маркетолог) \о ней\

Знайти схожі

4.


    Пріхно, І. М. (кандидат економічних наук; доцент кафедри фінансів Черкаського державного технологічного університету).
    Напрями удосконалення функціонування страхового ринку України [Текст] / І. М. Пріхно // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 3. - С. 173-179 : гтабл., раф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.271(4УКР)в7-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Страхование, 2011-2013 гг.

   Страхування, 2011-2013 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
национальные страховые рынки -- національні страхові ринки -- небанковский финансовый сектор -- небанківський фінансовий сектор -- рыночные стратегии -- ринкові стратегії -- стратегичские приоритеты -- стратегічні пріоритети -- страховые выплаты -- страхові виплати -- страховые компании -- страхові компанії -- страховые премии -- страхові премії -- функциональная эффективность -- функціональна ефективність
Анотація: Проаналізовано основні фінансово-економічні показники, які характеризують страховий ринок України. Визначено проблеми ефективного функціонування страхового ринку України. Обгрунтовано стратегічні напрями розвитку вітчизняних страхових компаній.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

5.


    Бєлявські, Павєл (PhD (економікс); Dr. Hab.; доцент кафедри обліку Красовського університету економіки; Польща).
    Ціна придбання та справедлива ціна як базові характеристики синтетичних фінансових інструментів [Текст] / П. Бєлявські // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 10. - С. 341-351 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.262.2г-86
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Теория рынка ценных бумаг

   Теорія ринку цінних паперів

Кл.слова (ненормовані):
акции -- акції -- ценные бумаги -- цінні папери -- балансовые показатели -- балансові показники -- безрисковые инвестиции -- безризикові інвестиції -- историческая стоимость ценных бумаг -- історична вартість цінних паперів -- кери-трейд модель -- кері-трейд модель -- колл-опционы -- кол-опціони -- капиталовложения -- капіталовкладення -- модель кери-трейд -- модель кері-трейд -- одновременные приобретени -- одночасні придбання -- пут-опционы -- пут-опціони -- рыночные стратегии -- ринкові стратегії -- синтетические инструменты -- синтетичні інструменти -- справедливая цена ценных бумаг -- справедлива ціна цінних паперів -- стредл -- стренгл -- финансовые инструменты -- фінансові інструменти -- фондовый рынок -- фондовий ринок -- ценовая паритетность -- цінова паритетність
Анотація: Описано концепцію формування синтетичних інструментів на основі паритету пут-кол та вартості моделі кері-трейд. Доведено, що паритет пут-кол може бути основою для формування синтетичних акцій, опціонів колл та пут, а також безризикових інвестицій. Представлено дві розроблені стратегії одночасного придбання (т.зв. стренгл та стредл) на основі синтетичних інструментів. Оцінювання балансових показників даних стратегій проведено на основі двох основних показників – історичної та справедливої вартості.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

6.


    Пістунов, Ігор Миколайович (доктор технічних наук; професор кафедри економічної кібернетики Державного ВНЗ "Національний гірничий університет"; м.Дніпропетровськ).
    Використання нейронних сіток для формування низькоризикової стратегії торгівлі на фінансових ринках [Текст] / І. М. Пістунов, Дм. С. Богач // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 9. - С. 401-408 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.262.2в6-97
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Рынок ценных бумаг

   Ринок цінних паперів

Кл.слова (ненормовані):
автокорреляция -- автокореляція -- антикризисное управление -- антикризове управління -- балансовые показатели -- балансові показники -- безрисковые инвестиции -- безризикові інвестиції -- групповая корреляция -- групова кореляція -- капиталовложения -- капіталовкладення -- нейронные сети -- нейронні мережі -- парная торговля -- парна торгівля -- перцептрон -- портфели акций -- портфелі акцій -- рыночные стратегии -- ринкові стратегії -- фондовый рынок -- фондовий ринок -- финансовый рынок -- фінансовий ринок
Анотація: Розглянуто основну проблему використання парної торгівлі в класичному вигляді. Наведено принцип відбору трійок акцій фондового ринку для подальшого формування портфеля акцій на основі групового коефіцієнта кореляції. Представлено приклад побудови нейронної сітки для визначення апроксимованої формули різниці середньозваженої денної зміни ціни трійки акцій та денної зміни значення індексу сектору, до якого належать обрані акції, на основі властивості автокореляції.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Богач, Дмитро Сергійович (аспірант кафедри економічної кібернетики Державного ВНЗ "Національний гірничий університет"; м.Дніпропетровськ); днепропетровский автор, но не о Днепропетровске

Знайти схожі

7.


    Ясинська, Олена Георгівна (кандидат економічних наук; старший викладач кафедри індстрії дозвілля Київського національного університету культури і мистецтв; заслужений артист України).
    Концептуальні підходи до розвитку ринку індустрії моди [Текст] / О. Г. Ясинська // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2018. - № 4. - С. 25-32 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.304.18г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика легкой промышленности

   Економіка легкої промисловості

   Теория маркетинга

   Теорія маркетингу

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- бренды модной одежды -- бренди модного одягу -- дизайнеры одежды -- дизайнери одягу -- индустрия моды -- індустрія моди -- концепции продвижения брендов -- концепції просування брендів -- потребители индустрии моды -- споживачі індустріі моди -- рынок индустрии моды -- ринок індустрії моди -- рыночные стратегии -- ринкові стратегії -- спрос на модные товары -- попит на модні товари -- факторы успеха брендов -- фактори успіху брендів -- зарубіжний досвід
Анотація: Досліджено формування та розвиток ринку індустрії моди на прикінці ХІХ, ХХ та початку ХХІ століть, визначено концептуальні основи його функціонування, надано результати порівняльного аналізу роботи на ринку провідних й традиційних компаній.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Акт_пробл_економ_2018\Акт_пробл_економ_2018_4\4.pdf
Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Веблен, Торстейн Бунде (американский экономист; социолог; публицист; футуролог ; 1857-1929) \о нем\; Веблен, Торстейн Бунде (американський економіст; соціолог; публіцист; футуролог ; 1857-1929) \про нього\; Inditex, компанія \о ней\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)