Г 20 Гаркавенко, С. С. Маркетинг : Підручник для студентів екон. спец. вищ. навч. закладів / С. С. Гаркавенко. - К. : Лібра, 2004. - 708 с. : іл., табл. - Предм. покажчик: с. 701-704. - Бібліогр.: с. 705-708. - ISBN 966-7035-41-7 : 550.00 грн. Затв. МОН України
Кл.слова (ненормовані): МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- СТРАТЕГIЧНИЙ МАРКЕТИНГ -- СТРАТЕГИЧЕСКИЙ МАРКЕТИНГ -- ТОВАРНА ПОЛІТИКА -- ТОВАРНАЯ ПОЛИТИКА -- ЦІНОВА ПОЛІТИКА -- ЦЕНОВАЯ ПОЛИТИКА -- ПОЛІТИКА РОЗПОДІЛУ -- ПОЛИТИКА РАСПРЕДЕЛЕНИЯ -- КОМУНІКАЦІЙНА ПОЛІТИКА -- КОММУНИКАЦИОННАЯ ПОЛИТИКА -- МАРКЕТИНГОВІ СИТУАЦІЇ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ СИТУАЦИИ -- ПІДРУЧНИК -- УЧЕБНИК Примірників всього: 1 АУЛ (1) Свободны: АУЛ (1) |