Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Каталог книг- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=стратегія Інтернет - маркетингу<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
004.738.5:658.81/.84:621(043.3)
О-52


    Оксентюк, Р. А.
    Особливості формування стратегії інтернет-маркетингу машинобудівних підприємств [Рукопис] : авт. дис. к. е. н.: 08.00.04 / Р. А. Оксентюк ; Терноп. нац. техн. ун-т ім. Івана Пулюя. - Тернопіль, 2013. - 21 с. : іл., табл. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Інформаційні технології
   Информационные технологии

   Організація виробництва

   Организация производства

Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ -- жизненный цикл продвижения -- життєвий цикл просування -- стратегия Интернет - маркетинга -- стратегія Інтернет - маркетингу -- эффективность продвижения -- ефективність просування


Дод.точки доступу:
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Примірників всього: 1
АНЛ (1)
Свободны: АНЛ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)