Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Каталог книг- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>U=339.138:50(075.8)<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
   У 339
   Ш 29


    Шатровский, А. Г.
    Фундаментальные основы маркетинга. Системное естествознание и экология : учеб. пособие для студентов экон. специальностей вузов / А. Г. Шатровский ; М-во образования и науки Украины, Харьков. нац. ун-т им. В. Н. Каразина. - Х. : Каравелла, 2003. - 188 с. : рис., табл. - (Каф. Маркетинга). - ISBN 966-586-119-0 : 15.00 р.
Рек. МОН Украины
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
естествознание -- ПРИРОДОЗНАВСТВО -- системное естествознание -- системне природознавство -- экология -- ЕКОЛОГІЯ -- маркетинг -- естественные науки -- ПРИРОДНИЧІ НАУКИ -- природные системы -- ПРИРОДНІ СИСТЕМИ -- Вселенная -- ВСЕСВІТ -- геосфера -- БІОСФЕРА -- биосфера -- ДОВКІЛЛЯ -- окружающая среда -- правовая защита -- ПРАВОВИЙ ЗАХИСТ -- УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК


Дод.точки доступу:
М-во образования и науки Украины; Харьковский национальный университет им. В. Н. Каразина (Х.)
Примірників всього: 1
АУЛ (1)
Свободны: АУЛ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)