658.8.012.12:69(043.3)
В 19


    Васильченко, А. О.
    Формування маркетингової стратегії розвитку підприємств будівельної галузі України [Рукопис] : авт. дис. к. е. н.: 08.00.04 / А. О. Васильченко ; Донецький нац. ун-т екон. і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Донецьк, 2012. - 20 с. : іл. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Організація виробництва
   Организация производства

   Будівництво

   Строительство

Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ -- маркетингова стратегія -- маркетинговая стратегия -- КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ -- КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТЬ -- МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ -- МАРКЕТИНГОВАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- МАРКЕТИНГОВА ДІАГНОСТИКА -- маркетинговая диагностика -- ІМІТАЦІЙНІ МОДЕЛІ -- имитационные модели -- БУДІВЕЛЬНІ ПІДПРИЄМСТВА -- СТРОИТЕЛЬНЫЕ ПРЕДПРИЯТИЯ


Дод.точки доступу:
Донецький національний університет економіки і торгівлі імені М. Туган-Барановського
Примірників всього: 1
АНЛ (1)
Свободны: АНЛ (1)