В 19 Васильченко, А. О. Формування маркетингової стратегії розвитку підприємств будівельної галузі України [Рукопис] : авт. дис. к. е. н.: 08.00.04 / А. О. Васильченко ; Донецький нац. ун-т екон. і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Донецьк, 2012. - 20 с. : іл. -
Организация производства Будівництво Строительство Кл.слова (ненормовані): АВТОРЕФЕРАТ -- маркетингова стратегія -- маркетинговая стратегия -- КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ -- КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТЬ -- МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ -- МАРКЕТИНГОВАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- МАРКЕТИНГОВА ДІАГНОСТИКА -- маркетинговая диагностика -- ІМІТАЦІЙНІ МОДЕЛІ -- имитационные модели -- БУДІВЕЛЬНІ ПІДПРИЄМСТВА -- СТРОИТЕЛЬНЫЕ ПРЕДПРИЯТИЯ Дод.точки доступу: Донецький національний університет економіки і торгівлі імені М. Туган-Барановського Примірників всього: 1 АНЛ (1) Свободны: АНЛ (1) |