658.8:330.123.4(043.3)
М 64


    Мироненко, І. І.
    Управління взаємовідносинами промислових підприємств зі споживачами в системі маркетингу [Рукопис] : авт. дис. к. е. н.: 08.00.04 / І. І. Мироненко ; Харк. нац. економ. ун-т. - Х., 2013. - 20 с. : табл. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
   Організація праці

   Организация труда

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг взаимоотношений -- маркетинг взаємовідосин -- маркетинговая поддержка -- маркетингова підтримка -- долгосрочные отношения -- довгострокові відносини -- система факторов -- система факторів -- модель управления взаимоотношениями -- модель управління взаємовідносинами -- АВТОРЕФЕРАТ


Дод.точки доступу:
Мироненко, И. И.; Харківський національний економічний університет
Примірників всього: 1
АНЛ (1)
Свободны: АНЛ (1)