Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ТЕЛЕЖКА 18-100<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
   06
   Ч-90


    Чумак, И. В.
    Исследование влияний конструкции ходовых частей вагона на износ колес и рельсов при стационарном режиме движения грузового вагона / И.В. Чумак // Транспорт : Зб. наук. праць / ДДТУЗТ. - Д., 1999. - Вип. 2. - С. 74-79
УДК
Рубрики: ВЗАИМОДЕЙСТВИЕ КОЛЕСА И РЕЛЬСА
   ВЗАЄМОДІЯ КОЛЕСА І КОЛІЇ

Кл.слова (ненормовані):
ТЕЛЕЖКА 18-100 -- ТЕЛЕЖКА 18-781 -- ТЕЛЕЖКА УВЗ


Знайти схожі

2.


   
    Про динамічні показники піввагонів з модернізованим ресорним підвішуванням / Ю.В. Дьомін, В.О. Івченко, М.А. Грічаний, О.В. Шатунов // Залізн. трансп. України. - 2004. - № 1. - С. 37-39
УДК
Рубрики: ПОЛУВАГОНЫ
   ПІВВАГОНИ

Кл.слова (ненормовані):
ТРУДЫ ДИИТА -- ПРАЦІ ДІІТУ -- КВАГ -- ПОЛУВАГОНЫ -- РЕССОРНОЕ ПОДВЕШИВАНИЕ -- ДИНАМІКА -- ТЕЛЕЖКА 18-100 -- ПОЛУВАГОНЫ
Анотація: Через конструкційні особливості візків моделі 18-100 ресорне підвішування вантажних вагонів у порожньому стані може частково або повністю втрачати свої демпфірувальні властивості. Отже, у резонансних режимах у моменти повного розвантаження коліс у разі дії поперечних горизонтальних сил з'являється реальна загроза сходу колісних пар з рейок. Залежно від технічного стану візків критичні (резонансні) швидкості для порожніх вагонів можуть становити близько 60 км./год і нижче [1].


Дод.точки доступу:
Дьомін, Ю.В.; Демин, Ю. В.; Івченко, В.О.; Грічаний, М.А.; Гричаный, Н. А.; Шатунов, О.В.; Шатунов, А. В.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (17.03.2004р. Інв.З2-04-1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

3.
   629.4
   П78


    Лабузов, Ю. А.
    Влияние параметров ходовых частей грузовых вагонов на устойчивость их движения / Ю.А. Лабузов // Проблемы механики железнодорожного транспорта. Динамика, надежность и безопасность подвижного состава : Тез. докл. X междунар. конф. / ДГТУЖТ. - Днепропетровск, 2000. - С. 144-145
УДК

Кл.слова (ненормовані):
труды диита -- КБМ -- ТЕЛЕЖКА 18-100 -- КОЛЕСНЫЕ ПАРЫ -- КОНУСНОСТЬ


Знайти схожі

4.
   06
   Д 54


    Кобищанов, В. В.
    Обоснование технических решений и параметров рессорного подвешивания модернизированного варианта тележки модели 18-100 / В. В. Кобищанов, Д. Я. Антипин, В. А. Пронин // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - Д., 2009. - Вип. 30. - С. 141-143
УДК
Рубрики: РЕССОРНОЕ ПОДВЕШИВАНИЕ
   РЕСОРНЕ ПІДВІШУВАННЯ

Кл.слова (ненормовані):
РЕССОРНОЕ ПОДВЕШИВАНИЕ -- ТЕЛЕЖКА 18-100 -- РЕСОРНЕ ПІДВІШУВАННЯ -- ВІЗОК 18-100


Дод.точки доступу:
Антипин, Д.Я.; Пронин, В.А.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.
   629.4
   П 44


   
    Влияние параметров тележки 18-100 на устойчивость и боковые колебания грузового вагона / Ю. С. Ромен [и др.] // Подвижной состав ХХІ века : идеи, требования, проекты : сб. науч. статей / Петербургский гос. ун-т путей сообщения. - СПб., 2007. - Вып. 4. - С. 32-36
УДК
Рубрики: УСТОЙЧИВОСТЬ ПОДВИЖНОГО СОСТАВА
   КОЛЕБАНИЯ ПОДВИЖНОГО СОСТАВА

   СТІЙКІСТЬ РУХОМОГО СКЛАДУ

   КОЛИВАННЯ РУХОМОГО СКЛАДУ

Кл.слова (ненормовані):
УСТОЙЧИВОСТЬ ПОДВИЖНОГО СОСТАВА -- КОЛЕБАНИЯ ПОДВИЖНОГО СОСТАВА -- ПАРАМЕТРЫ ТЕЛЕЖКИ -- ТЕЛЕЖКА 18-100 -- ГРУЗОВЫЕ ВАГОНЫ -- СТІЙКІСТЬ РУХОМОГО СКЛАДУ -- КОЛИВАННЯ РУХОМОГО СКЛАДУ -- ПАРАМЕТРИ ВІЗКІВ -- ВІЗОК 18-100 -- ВАНТАЖНІ ВАГОНИ


Дод.точки доступу:
Ромен, Ю.С.; Заверталюк, А.В.; Белоусов, А.В.; Захаров, А. Н.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)