Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>U=629.45.077<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Казаринов, А. В.
Эффективность тормозных средств пассажирских вагонов с авторегуляторами выхода штока / А.В. Казаринов, В.В. Крылов, Б.Г. Максимов и др.> // Вестн. ВНИИЖТа. - 2007. -
№2
. - С. 31-36 . - ISSN 0869-8163
УДК
629.45.077
Дод.точки доступу:
Крылов, В.В.; Максимов, Б.Г.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
2.
Водянников, Ю. Я.
(кандидат технических наук; ГП "УкрНИИВ").
Сравнительный анализ методов определения тормозного пути единиц подвижного состава железных дорог / Ю. Я. Водянников, Т. В. Шелейко, С. М. Свистун> // Залізн. трансп. України. - 2014. -
№ 1
. - С. 52-58 : рис. - Библиогр. в конце ст. - НЕТ В БИБЛИОТЕКЕ
УДК
629.45.077
Рубрики:
Подвижной состав
Рухомий склад
Пассажирские вагоны
Пасажирські вагони
Кл.слова (ненормовані):
подвижной состав
--
рухомий склад
--
пассажирские вагоны
--
пасажирські вагони
--
тормозная эффективность
--
гальмівна ефективність
--
тормозной путь
--
гальмівний шлях
--
скорости движения
--
швидкості руху
--
дифференциальное уравнение
--
диференціальне рівняння
--
пассажирские поезда
--
пасажирські потяги
--
дисковые тормозные системы
--
дискові гальмівні системи
--
пневматическое торможение
--
пневматичне гальмування
--
тормозная сила
--
гальмівна сила
--
метод Рунге-Кутта
--
ходовые испытания
--
ходові випробування
Анотація:
Приведен сравнительный анализ методов вычисления тормозного пути единиц подвижного состава железных дорог. Показаны основные особенности процессов торможения вагонов.По результатам расчетных исследований установлено, что наиболее точным является решение дифференциального уравнения движения поезда при торможении методом Рунге-Кутта.
Дод.точки доступу:
Шелейко, Т. В. (кандидат технических наук; ГП "УкрНИИВ"); Свистун, С. М. (ГП "УкрНИИВ")
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)