Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (4)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ИНЖЕНЕРНАЯ ПСИХОЛОГИЯ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Правдин, Н. В.
    Методологические проблемы формирования и функционирования гибридного интеллекта / Н. В. Правдин, А. К. Головнич, С. П. Вакуленко // Транспорт: наука, техника, упр. - 2009. - № 3. - С. 16-19. - Библиогр. в конце ст.
УДК
Рубрики: Автоматизация железнодорожного транспорта
   ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНЫЕ СТАНЦИИ

   Автоматизація залізничного транспорту

   ЗАЛІЗНИЧНІ СТАНЦІЇ

Кл.слова (ненормовані):
ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНЫЕ СТАНЦИИ -- ПРОЕКТИРОВАНИЕ ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНЫХ СТАНЦИЙ -- ИСКУССТВЕННЫЙ ИНТЕЛЛЕКТ -- ГИБРИДНЫЙ ИНТЕЛЛЕКТ -- ИНЖЕНЕРНАЯ ПСИХОЛОГИЯ -- КОМПЬЮТЕРНЫЕ ТЕХНОЛОГИИ -- ЗАЛІЗНИЧНІ СТАНЦІЇ -- ПРОЕКТУВАННЯ ЗАЛІЗНИЧНИХ СТАНЦІЙ -- ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ -- ГІБРИДНИЙ ІНТЕЛЕКТ -- ІНЖЕНЕРНА ПСИХОЛОГІЯ -- КОМП'ЮТЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ
Анотація: Статья посвящена анализу взаимодействия человеческого и искусственного интеллекта при проектировании железнодорожных станций.


Дод.точки доступу:
Головнич, А.К.; Вакуленко, С.П.
Є примірники у відділах:
ДБВ (22.06.2009р. Інв.2664ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Артюх, Станіслав (доктор технічних наук; професор; заслужений діяч науки і техніки України; професор кафедри електричних станцій).
    Професійні компетенції як базові орієнтири для викладання навчальних дисциплін у технічних ВНЗ на прикладі курсу "Психологія" / С. Артюх, Т. Сапельнікова // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 6. - С. 79-88 : рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
компетенція майбутнього спеціаліста -- компетенция будущего специалиста -- спеціалісти-електроенергетики -- специалисты-электроэнергетики -- навчальні дисципліни -- учебные дисциплины -- особливості роботи -- особенности работы -- психо-фізіологічні дані -- психо-физиологические данные -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- технічні ВНЗ -- технические ВУЗ -- інженерна психологія -- инженерная психология -- студенти-енергетики -- студенты-энергетики -- типи темпераменту -- типы темперамента -- стресостійкість студентів -- стрессоустойчивость студентов
Анотація: Показано, що головним фактором, який визначає цілі та завдання будь-якої навчальної дисуипліни, має бути відповідна компеьтенція майбутнього специаліста. Наводяться рекомендації з викладання "Психології" студентам-електроенергетикам. Особовий наголос робиться на організації практичних та лабораторних занять присвячених дослідженню індивідуально-топологічних і характерологічних якостей студентів, обробці й аналізу їхніх результатів та виявленню відхилень від якостей, покликаних забезпечувати необхідні компетенції майбутніх спеціалістів. Підкреслюється необхідність корегування цих недоліків під час навчального процесу.


Дод.точки доступу:
Сапельнікова, Тетяна (кандидат психологічних наук; доцент; доцент кафедри практичної психології)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)