Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (697)Каталог книг НМетАУ (до 2022 року) (60)Періодичні видання (друковані) (1)Рідкісні та цінні видання (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=живопись<.>
Загальна кількість знайдених документів : 105
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Дозорцева, Ж.
    Звучащие полотна карла Брюллова / Ж. Дозорцева // Наука и жизнь. - 2008. - № 11. - С. 114-120
УДК
Рубрики: ЖИВОПИСЬ
   ИСТОРИЯ ИСКУССТВ

   ПЕРСОНАЛИИ

   ЖИВОПИС

   ІСТОРІЯ МИСТЕЦТВ

   ПЕРСОНАЛІЇ

Кл.слова (ненормовані):
ИСТОРИЯ ИСКУССТВ -- ІСТОРІЯ МИСТЕЦТВ


Дод.точки доступу:
Брюллов, К. П. (художник ; 1799-1852) \о нем\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (04.12.2008р. Інв.2137ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Маркина, Л. Ю.
    Спасавший красоту / Л. Ю. Маркина // Наука и жизнь. - 2009. - № 3. - С. 104-111
УДК
Рубрики: ЖИВОПИСЬ
   Биографии

   ЖИВОПИС

   Біографії

Кл.слова (ненормовані):
ХУДОЖНИКИ -- ПЕРСОНАЛИИ -- ПЕРСОНАЛІЇ


Дод.точки доступу:
Боровиковский, В.Л. (русский художник ; 1757-1825) \о нем\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (26.03.2009р. Інв.2462ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

3.


    Москаленко, Оксана (аспірантка; Чернігів).
    Храм душі М. Коцюбинського очима художника / Оксана Москаленко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 3. - С. 13-17. - Бібліографія : С.17 : 9 назв. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Литературоведение
   Літературознавство

   Україна
    Чернігів

Кл.слова (ненормовані):
жанрова поліментальність -- жанровая полиментальность -- живописні твори на уроках літератури -- импрессионизм -- імпресіонізм -- колорит -- композиция -- композиція -- литература и живопись -- литература и искусство -- література і живопис -- література і мистецтво -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- персоналии писателей украинских -- персоналії письменників українських -- портрети письменників -- портреты писателей -- произведения живописи на уроках литературы -- психологизм -- психологізм -- синтез искусств -- синтез мистецтв -- технические приемы живописи -- технічні прийоми живопису -- триптих -- украинская литература -- українська література -- художественная система -- художественное произведение -- художественные образы -- художественный синкретизм -- художники -- художні образи -- художній синкретизм -- художній твір -- художня система
Анотація: Дослідження життєвого і творчого шляху М.М. Коцюбинського крізь призму взаємодії мистецтв, зокрема висвітлення можливостей використання триптиху сучасного чернігвського художника Федора Кравчука "Чернігвське обійстя М. Коцюбинського" на літературних заняттях у вищій школі.


Дод.точки доступу:
Кравчук, Федор (художник) \о нем\; Коцюбинський, М.М. (письменник) \о нем\

Знайти схожі

4.


    Жила, Світлана (доктор педагогічних наук; професор; Чернігів).
    Збагачувальна енергія живопису й графіки у процесі вивчення української літератури / Світлана Жила // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 3. - С. 10-12. - Бібліографія : С.12 : 1 назва. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста -- аналіз художнього тексту в школі -- графика -- графіка -- дидактические методы -- дидактичні методи -- живописні твори на уроках літератури -- книжкові ілюстрації -- книжные иллюстрации -- литература и живопись -- литература и искусство -- література і живопис -- література і мистецтво -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы в школе -- персоналии писателей украинских -- персоналії письменників українських -- произведения живописи на уроках литературы -- синтез искусств -- синтез мистецтв -- украинская литература -- українська література -- образотворче мистецтво -- изобразительное искусство
Анотація: Розгладаються основні напрями використання образотворчого мистецтва у процесі вивчення української літератури, взаємозв'язки образотворчого мистецтва і літератури. використання образів живопису, графіки, скульптури в творах українських письменників, з астосування ілюстрацій до художніх творів під час їх вичення тощо.


Дод.точки доступу:
Гончар, Олесь (письменник) \о нем\; Стельмах, Михайло (письиенник) \о нем\

Знайти схожі

5.


    Фока, Марія (аспірантка; Кіровоград).
    Функціонування кольору в поетичних творах Павла Тичини / Марія Фока // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 6. - С. 2-7. - Бібліографія : С.7 : 15 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
ББК 83.3(4Укр)6
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
визуальная образность -- візуальна образність -- живописні образи -- живописные образы -- колір -- кольороназви -- литература и живопись -- литературная колористика -- література і живопис -- літературна кольористика -- мова поезії -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- поезія -- поэзия -- символика цвета -- символіка кольору -- украинская литература -- українська література -- цвет -- цветообозначения -- язык поэзии
Анотація: Досліджується символіка кольорів (кольористика) та візуально-малярська картинність поетичних творів Павла Тичини, створення живописних образів на художньо-словесному рівні.


Дод.точки доступу:
Тичина, Павло (поет) \о нем\

Знайти схожі

6.


    Генералюк, Леся
    Гіпотипозис у творчості Шевченка - основний засіб моделювання візуального образу України / Леся Генералюк // Слово і час : Науково-теоретичний журнл. - 2009. - № 3. - С. 3-18. - Бібліографія : С.18 : 41 назва. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
УДК
ББК 83.3(4Укр)5

Кл.слова (ненормовані):
взаємодія мистецтв -- взаимодействие искусств -- визуализация художественного текста -- визуальная образность -- визуальные искусства -- візуалізація художнього тексту -- візуальна образність -- візуальні мистецтва -- гипотипозис -- гипотипозис-жанр -- гипотипозис-интерьер -- гипотипозис-інтер'єр -- гипотипозис-пейзаж -- гипотипозис-портрет -- екфразис -- етноконцепт -- литература и живопись -- Литературоведение -- литературоведческая терминология -- література і живопис -- Літературознавство -- літературознавча термінологія -- мистецька рецепція -- мистецький інтеракціонізм -- образ-картинка -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- словесна пластика -- словесная пластика -- украинская литература -- українська література -- художественная рецепция -- художественное восприятие -- художественный интеракционизм -- художнє сприйняття -- Шевченко Тарас Григорович -- Шевченко-художник -- экфразис -- этноконцепт
Анотація: Стаття присвячена міжвидовій взаємодії літератури та образотворчого мистецтва у творчості Шевченка. Вивчається гіпотипозис як одна з форм словесно-зображального інтеракціонізму. Численні гіпотипозиси в поезії та прозі Шевченка мають відповідники в йог о образотворчому мистецтві, а також у творах українських художників.


Дод.точки доступу:
Шевченко, Т.Г. \о нем\

Знайти схожі

7.


    Тарасова, Марія (аспірантка; Кіровоград).
    Образ хати-пустки у поезіях Тараса Шевченка: живописне начало / Марія Тарасова // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 7/8. - С. 24-30. - Бібліографія : С.30 : 13 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
взаємодія мистецтв -- взаимодействие искусств -- литература и живопись -- литературные образы -- література і живопис -- літературні образи -- образ дома -- образ хати -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- украинская литература -- українська література -- хата-пустка -- Шевченко-художник
Анотація: Автор статті простежує вплив малярського таланту Шевченка на створені ним знакові картини у слові, зокрема застосування у створенні поетичного образу хати-пустки суто живописних прийомів.


Дод.точки доступу:
Шевченко, Тарас Григорович \о нем\

Знайти схожі

8.


    Салига, Тарас
    Богдан-Ігор Антонич: сецесія і контекст... / Тарас Салига // Слово і час : Науково-теоретичний журнал. - 2010. - № 2. - С. 3-15. - Бібліографія : С.15 : 11 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Літературознавство, 20 ст. поч.
   Литературоведение

   Україна
    Західна Україна

Кл.слова (ненормовані):
анализ поэтического текста -- аналіз поетичного тексту -- асоціації -- ассоциации -- кольороназви -- литература Западной Украины -- литература и живопись -- литература и музыка -- литературная колористика -- литературные объединения -- література Західної України -- література і живопис -- література і музика -- літературна кольористика -- літературні об'єднання -- модернизм -- модернізм -- образність -- образность -- поезія -- поэзия -- Сецесія -- Сецессион -- символика цвета -- символіка кольорів -- синтез искусств -- синтез мистецтв -- украинская литература -- українська література -- цветообозначения
Анотація: Досліджується західноукраїнська поетична сецесія початку 20 ст., а саме шлях сецесійного дискурсу в літературному процесі від "Молодої музи" до творчої практики Богдана-Ігоря Антонича. Вивчається семантика кольорів і музики в доантоничівський період в зіставленні з відповідною асоціативною навантаженістю образів самого поета.


Дод.точки доступу:
Молода Муза \о ней\

Знайти схожі

9.


    Ляхоцький, Володимир.
    Світе тихий, краю милий, моя Україно / Володимир Ляхоцький // Київська старовина : Науковий історико-філологічний журнал. - 2009. - № 5/6. - С. 176-181. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 85.141
Рубрики: Образотворче мистецтво та архітектура, 20 ст.
   Изобразительное искусство и архитектура, 21 ст. поч.

Кл.слова (ненормовані):
живопис -- живопис України -- живопись -- історія живопису -- митці -- художники
Анотація: В статті мова йде про художника-оформлювача, автора багатьох ілюстрацій, Миколу Івановича Стратилата. У 70-х роках минулого століття він закінчив поліграфічний інститут ім.Івана Франка і почав свій творчий шлях у Києві як художник-графік. Він одразу ж заявив про свою творчу манеру, яку неможливо сплутати ні з ким. За індивідуальною художньою манерою зображення завжди стоїть конкретна жива людина. На виставці під назвою "Світе тихий, краю милий, моя Україно...", яка минулого літа відбулася в Націон альному музеї Тараса Шевченка, митець, заслужений художник України, якого вже давно вважають народним, показав свій доробок. Звичайно, це лише частина його, бо важко було все вмістити у шість залів першого поверху музею: станкові гравюри, ілюстрації д о поетичних видань, числені екслібриси. Все це - як літопис нашого життя і історії впродовж сорока років. Виставив художник і свої останні акварелі, які викликали неабиякий резонанс і захоплення поціновувачів мистецтва, які ще не знали такого Стратила та.


Дод.точки доступу:
Стратілат, Микола Іванович \о нем\; Стратилат, Николай Иванович \о нем\

Знайти схожі

10.


    Шаф, Ольга
    Образи геометрічних фігур у сонетах Емми Андієвської останнього десятиріччя (збірки "Півкулі і конуси", "Рожеві казани") / Ольга Шаф // Слово і час : Науково-теоретичний журнал. - 2010. - № 10. - С. 71-76. - Бібліографія : С.76 : 6 назв
УДК
ББК 83.3(4Укр)6
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ поэтического текста -- аналіз поетичного тексту -- геометрические фигуры -- геометричні фігури -- кубизм -- кубізм -- литература и живопись -- литературные образы -- література і живопис -- літературні образи -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- пифагорейство -- піфагорейство -- поезія -- поетика твору -- поэзия -- поэтика произведения -- сонет -- сонети -- украинская литература -- українська література -- философские мотивы в литературе -- філософські мотиви в літературі
Анотація: Розглянуто особливості функціонування в сонетах Емми Андієвської образів геометричних фігур в ідейно-естетичному, поетикальному аспектах, що дозволило провести типологічні паралелі між світоглядними засадами творчості поетеси та філософськими поглядами Платона та піфагорійців, порівняти творчу манеру поезії та малярства Андієвської з художніми засадами кубістичного мистецтва.


Дод.точки доступу:
Андиевская, Эмма (художник; писатель) \о ней\; Андієвська, Емма (художник; письменник) \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)