Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=обществоведение<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Мельниченко, Борис (кандидат педагогічних наук).
    Суспільні відносини у курсі громадського виховання учнів старших класів середньої загальноосвітньої школи Словацької республіки [Текст] / Б. Мельниченко // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2011. - №10. - С. 12-14. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.266.0(4 Сло)
Рубрики: Методика викладання суспільствознавства
   Методика преподавания обществоведения

   Словаччина
    Словакия

Кл.слова (ненормовані):
суспільствознавство -- суспільство -- комуна -- місто -- село -- традиційне суспільство -- сучасне суспільство -- урбанізація -- індустріалізація -- соціологія -- обществоведение -- общество -- комунна -- город -- село -- традиционное общество -- современное общество -- урбанизация -- индустриализация -- социология
Анотація: Висвітлюється підхід до викладання суспільствознавства в школах Словаччини.

Утримувачі документа:
ОБМ ім.М.Свєтлова

Знайти схожі

2.


    Пометун, Олена (доктор педагогічних наук; член-кореспондент НАПН України; завідувач лабораторії суспільствознавчої освіти інституту педагогіки НАПН України).
    Особливості формування сучасного змісту навчання історії у контексті державного стандарту освіти та нових програм з предмету [Текст] / О. Пометун, Н. Гупан // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2013. - № 7-8. - С. 7-11. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.266.3
Рубрики: Методика викладання Історії
   Методика преподавания истории

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання історії -- особистісно-орієнтований підхід до навчання -- компетентнісний підхід до навчання -- діяльнісний підхід до навчання -- суспільствознавство -- стандарти освіти -- історичний компонент -- 5 клас -- 6 клас -- 7 клас -- 8 клас -- 9 клас -- інтерактивні методи навчання -- методика преподавания истории -- личностно-ориентированный подход к обучению -- компетентносный подход к обучению -- деятельностный подход к обучению -- обществоведение -- стандарты образования -- исторический компонент -- 5 класс -- 6 класс -- 7 класс -- 8 класс -- 9 класс -- интерактивные методы обучения
Анотація: Представлено підходи до формування сучасного змісту навчання історії у контексті державного стандарту освіти та нових программ з предмету.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді ім М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Гупан, Нестор (доктор педагогічних наук; професор; головний науковий співробітник лабораторії суспільствознавчої освіти)
Є примірники у відділах:
ЧЗ (26.09.2013р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

3.


    Гупан, Нестор (доктор педагогічних наук; професор; головний науковий співробітник лабораторії суспільствознавчої освіти інституту педагогіки НАПН України).
    Відображення диференціації у методичному апараті шкільних підручників із суспільствознавчих предметів (60-70-і рр. ХХ ст.) [Текст] / Н. Гупан // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2014. - № 4-5. - С. 37-40. - Бібліогр.: с. 40. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.03(4 укр)
Рубрики: Історія освіти в України, 20 ст., 60-70 рр.
   История образования в Украине, 20 ст., 60-70 гг.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
історія освіти -- викладання суспільствознавчих дисциплін -- шкільні підручники -- суспільствознавство -- история образования -- преподавания обществоведческих дисциплин -- школьные учебники -- обществоведение
Анотація: В 60- 70 р. у методичному апараті шкільних підручників із суспільнознавчих предметів спостерігаються якісні зрушення, спрямованих на посилення самостійної роботи учнів.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (24.07.2014р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)