Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=сорта ржи<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Буняк, Н. М. (кандидат економічних наук; директор; Інститут сільськогосподарської мікробіології та агропромислового виробництва НААН).
    Формування ринку насіння зернових колосових / Н. М. Буняк // Економіка АПК. - 2013. - № 7. - С. 40-44 : табл. - Бібліогр. наприкінці ст., 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Ринок
   Рынок

   Сільськогосподарське виробництво, 2006-2012 рр.

   Сельскохозяйственное производство, 2006-2012 гг.

   Насіння

   Семена

Кл.слова (ненормовані):
растениеводство -- рослинництво -- семена озимой ржи -- насіння озимого жита -- сорта ржи -- сорти жита -- сортовой состав -- сортовий склад -- формирование сортовых ресурсов -- формування сортових ресурсів -- сортозамена -- сортозаміна -- владельцы прав интеллектуальной собственности сортов -- власники прав інтелектуальної власності сортів -- отечественная селекция -- вітчизняна селекція -- рынок семян зерновых колосовых -- ринок насіння зернових колосових
Анотація: Досліджено основні закономірності формування сортових ресурсів жита озимого, просування насіння сортів, визначено основних власників прав інтелектуальної власності сортів, прослідковано процес сортозаміни.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Інститут рослинництва ім. В. Я. Юр’єва \о нем\; Носівська селекційно-дослідна станція \о ней\; ННЦ "Інститут землеробства НААН" \о нем\

Знайти схожі

2.


    Буняк, Н. М. (кандидат економічних наук; директор).
    Життєвий цикл товару "сорт" / Н. М. Буняк // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2014. - № 4. - С. 48-53 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 41.3
Рубрики: Селекція, насінництво, сорти
   Селекция, семеноводство, сорта

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- зернові культури -- зерновые культуры -- сортові ресурси -- сортовые ресурсы -- виробництво насіння -- производство семян -- жито озиме -- рожь озимая -- сорти жита -- сорта ржи -- розробка сортів -- разработка сортов -- впровадження сортів -- внедрение сортов -- поширення сортів -- распространение сортов -- процеси сортозаміни -- процессы сортозамены -- сортозамена -- сортозаміна
Анотація: Досліджено основні закономірності формування сортових ресурсів жита озимого, просування насіння сортів, визначено основних власників прав інтелектуальної власності сортів, простежено процес сортозаміни. Встановлено фактори, закономірності поширення сорту, величину площ посіву, динаміку їх збільшення. Визначено оптимальні терміни проходження життєвих циклів для товару «сорт» та перебування його у Реєстрі. Входження сорту на ринок відбувається протягом трьох років. За цей час власники в змозі виробити необхідну кількість насіння добазових категорій, визначитися з основними ліцензіатами на виробництво і реалізацію насіння, провести маркетингові заходи, пов’язані з демонстраційними посівами у бажаних зонах поширення. На основі аналізу Державного реєстру сортів можна стверджувати, що сорти озимого жита вітчизняної селекції продовжують переважати за кількістю (80,7%) і за площею вирощування (90,3%). Аналіз власників прав на поширення сортів жита показав, що в 2012 році таких сортів було 30, із них шість - зарубіжної селекції. Основними власниками прав на поширення сортів жита в Україні є наукові установи Національної академії аграрних наук України. Наявність продуктового портфеля основних власників сортів озимого жита показує їхню постійну результативну роботу з просування сортів. Сорти трьох установ займають майже 60% посівних площ. Практично кожні три роки Інститут рослинництва ім. В.Я. Юр`єва, Носівська селекційно-дослідна станція виводять на ринок нові сорти, а з огляду на завдання маркетингу постійно проводять ринкові заходи щодо просування нових та підтримання уже відомих сортів. Значний продуктовий портфель цих установ дає їм змогу більш виваженіше проводити рекламні заходи в більшості областей України.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)