Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (32)Мережеві ресурси (8)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=спрос<.>
Загальна кількість знайдених документів : 186
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Шаболтас, Є.
    До питання оцінки еластичності попиту в маркетингу / Є. Шаболтас, М. Корсун // Економіка України. - 2005. - №3. - С. 84-87 . - ISSN 0131-775Х
УДК

Кл.слова (ненормовані):
ЭЛАСТИЧНОСТЬ -- СПРОС


Дод.точки доступу:
Корсун, М.
Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Марценюк, Л.
    Велик спрос на выпускников ДИИТа / Л. Марценюк // Приднепров. магистраль. - 2003. - №15. - С. 6. - СПИСАН
Рубрики: ДИИТ--СТУДЕНТЫ--ПРОИЗВОДСТВУ
Кл.слова (ненормовані):
ДИИТ


Дод.точки доступу:
Марценюк, Л. В.
Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Бондарчук, Н. В.
    Купівельна спроможність населення як фактор формування попиту / Н.В. Бондарчук, Л.М. Васільєва // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво : Наук.-вироб. журн. - 2006. - №5. - С. 34-37
УДК
Рубрики: СТАТИСТИКА--СПРОС


Дод.точки доступу:
Васільєва, Л.М.
Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Гайдук, В. А.
    Формування конкурентоздатності економіки на основі попиту і стимулювання збуту / В.А. Гайдук // Інвестиції: практика та досвід. - 2007. - №3. - С. 21-24
УДК

Кл.слова (ненормовані):
СПРОС -- СБЫТ ПРОДУКЦИИ -- КОНКУРЕНЦИЯ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


    Пустовойт, О.
    Внутрішній ринок України: потенціальні та реальні можливості впливу на економічне зростання / О. Пустовойт // Економіка України. - 2007. - №3. - С. 52-59 : табл. . - ISSN 0131-775Х
УДК
Рубрики: СТАТИСТИКА--СПРОС
Кл.слова (ненормовані):
РЫНОК ВНУТРЕННИЙ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.
Шифр: Л4/2008/4
   Журнал

Локомотив-информ = Локомотив-інформ . - Виходить щомісячно
2008р. № 4
Зміст:
Жаров, И. А. Управление профилями колес и рельсов / И. А. Жаров. - С.4-7
Альошинський, Є. С. Шляхи підвищення ефективності взаємодії залізничного та морського транспорту / Є. С. Альошинський, О. В. Мазуркевич. - С.8-10
Тимченко, А. Ю. Система автоматической идентификации подвижного состава (САИ ПС). Опыт внедрения / А. Ю. Тимченко. - С.11-16
Винклер, Ф. Спрос на модернизацию тепловозов растет / Ф. Винклер. - С.20-22
Сидорова, Е. А. Характеристика энергоресурсов для тяги поездов в составе энергетического паспорта железной дороги / Е. А. Сидорова, С. П. Железняк. - С.23-24
Спектор, В. Д. Тепловоз 2ТЄ116У соответствует всем требованиям заказчика / В. Д. Спектор. - С.25-26
Повышение грузоподъемности вагонов- платформ для перевозки контейнеров. - С.27-28
Локомотив Махіmа 40 СС. - С.33-35
Плохов, С. С. Конденсаторний запуск дизельного двигуна / С. С. Плохов, О. К. Татур, В. В. Симоненко. - С.36-39
Посмитюха, А. А. Кстати, о тормозах / А. А. Посмитюха. - С.40-41
Посмитюха, А. А. Аналіз стану безпеки руху поїздів у локомотивному господарстві України за 2007 рік / А. А. Посмитюха. - С.42-44
Жовковская, С. Н. общие принципы кодирования в систамах интервального регулирования движения поездов и электрической централизации / С. Н. Жовковская. - С.52-54
Мокрый, С. З. Регулировка РЧО и настройка электрической схемы тепловоза ТЭП70 / С. З. Мокрый. - С.55-57
Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Винклер, Ф.
    Спрос на модернизацию тепловозов растет / Ф. Винклер // Локомотив-информ. - 2008. - № 4. - С. 20-22
УДК
Рубрики: ТЕПЛОВОЗЫ--МОДЕРНИЗАЦИЯ
   ТЕПЛОВОЗИ--МОДЕРНІЗАЦІЯ


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.


    Карпенко, Г. В. (кандидат економічних наук; завідувач відділу міжнародних фінансів та державного боргу Науково-дослідного фінансового інституту Академії фінансовго управління Міністерства фінансів України).
    Аналіз основних факторів інфляції в Україні / Г. В. Карпенко, В. Й. Башко // Фінанси України : Науково- теоретичний та інформаційно- практичний журнал Міністерства фінансів України. - 2008. - № 11. - С. 29-40 : табл., рис. - Библиогр.: в сносках.
УДК
ББК 65.262
Рубрики: Економіка
   Кредитно-грошова система

   Экономика

   Кредитно-денежная система
, 2002-2007 рр.
   Україна
Кл.слова (ненормовані):
кредитно-грошова система -- фінансова політика -- інфляція -- витрати -- внутрішній попит -- фактори інфляції -- рентабельність -- емісія -- грошово-кредитна політика -- дефіцит бюджетів -- економічна статистика -- статистика економічна -- кредитно-денежная система -- финансовая политика -- инфляция -- затраты -- внутренний спрос -- факторы инфляции -- рентабельность -- эмиссия -- денежно-кредитная политика -- дефицит бюджетов -- экономическая статистика -- статистика экономическая
Анотація: Розглянуто основні причини сплеску інфляції в Україні за останні декілька років. Досліджено дві гіпотези щодо причин цього явища: зростання витрат і зростання внутрішнього попиту. Виявлено кількісний вплив монетарних, валютно-курсових і фіскальних факторів.


Дод.точки доступу:
Башко, В. Й. (старший науковий співробітник відділу міжнародних фінансів та державного боргу Науково-дослідного фінансового інституту Академії фінансовго управління Міністерства фінансів України)
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (06.02.2009р. Інв.2253ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

9.


    Савельєв, В.
    Модель зміни поведінки споживачів як основа маркетингової антикризової стратегії / В. Савельєв // Економіка. Фінанси. Право : Інформаційно-аналітичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 3-5 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.291
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
антикризові стратегії -- маркетингова аникризова стратегія -- економічна криза -- поведінка споживачів -- моделі поведінки споживачів -- платоспроможний попит -- лояльність -- сегменти ринку -- стратегічне сегментування -- антикризисные стратегии -- маркетинговая антикризисная стратегия -- экономический кризис -- поведение потребителей -- модели поведения потребителей -- платежеспособный спрос -- сегменты рынка -- стратегическое сегментирование
Анотація: Запропоновано модель зміни поведінки споживачів в умовах економічної кризи та рекомендації, щодо зміни антикризових стратегічних дій.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (14.07.2009р. Інв.2676ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

10.


    Канінський, М. П. (кандидат економічних наук; Національний науковий центр "Інститут аграрної економіки").
    Підвищення конкурентоспроможності сільськогосподарської продукції на основі маркетингу / М. П. Канінський // Економіка АПК : Міжнародний науково-виробничий журнал. - 2009. - № 3(173). - С. 141-144. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ДРНТІ
ББК 65.32-82
Рубрики: Економіка АПК
   Сільськогосподарська продукція

   Экономика АПК

   Сельскохозяйственная продукция

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- конкурентоспроможність продукції сільського господарства -- продукція сільськогосподарська -- попит на продукцію -- конкурентоспособность продукции сельского хозяйства -- продукция сельскохозяйственная -- спрос на продукцию -- сільське господарство -- сільськогосподарська продукція -- продукція сільського господарства -- сельское хозяйство -- сельскохозяйственная продукция -- продукция сельского хозяйства
Анотація: Підвищення конкурентоспроможності продукції зумовлює необхідність створення в підприємницьких структурах служби маркетингу, основне завдання якої - управління виробничою й <збутовою діяльністю підприємства>, що забезпечує виявлення потреб споживачів, виробництво продукції, що відповідає цим потребам і надання послуг.

Утримувачі документа:
Державний вищий навчальний заклад "Херсонський державний аграрний університет"

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (18.05.2009р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)