Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Субхані, Мухамед Імтіаз@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Субхані, Мухамед Імтіаз (директор науково-видавничого центру Університету IQRA; м. Карачі; Пакистан; PhD (економіка)).
    Взаємозв'язок між економікою і модою : чи однакові вони в різних країнах? / М. І. Субхані, С. А. Хасан, А. Осман // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 7. - С. 476-482 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5(0)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Австралия
    Австралія

    Индия

    Індія

    Пакистан

    США

Кл.слова (ненормовані):
благосостояние населения -- добробут населення -- инфляционные процессы -- інфляційні процеси -- модные тенденции -- модні тенденції -- национальные экономики -- національні економіки -- одежда -- одяг -- потребительское моделирование -- споживацьке моделювання -- специфические особенности -- специфічні особливості -- экономические взаимосвязи -- економічні взаємозв'язки -- економіка і мода -- экономика и мода
Анотація: Вивчено моду з економічної точки зору. Мода пов'язана з такими показниками, як дохід на душу населення та інфляція. Моделі споживання таких країн, як Індія, США, Пакистан і Австралія, вибрано для дослідження через їх специфіку і новаторство в області моди. Результати підтвердили, що дохід на душу населення і інфляція впливають на моду в Пакистані, США та Індії, тоді як в Австралії ситуація протилежна.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Хасан, Саєд Акіф (професор кафедри маркетингу Університету IQRA; м. Карачі; Пакистан; PhD (маркетинг)); Осман, Амбер (молодший науковий співробітник Дослідницького центру Університету IQRA; м. Карачі; Пакистан)

Знайти схожі

2.


    Субхані, Мухамед Імтіаз (директор науково-видавничого центру Університету IQRA; м.Карачі; Пакистан; PhD (економіка)).
    Опитування щодо активності бренда [Текст] : на прикладі сегменту снеків у Пакистані / М. І. Субхані, А. Осман, С. А. Хасан // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 7. - С. 411-424 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.422.5(5ПАК)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Пакистан
    Карачи

    Карачі

Кл.слова (ненормовані):
активность брендов -- активність брендів -- методология маркетинга -- методологія маркетингу -- вкусовые качества -- смакові якості -- внутриотраслевая конкуренция -- внутрішньогалузева конкуренція -- картофельные чипсы -- картопляні чипси -- кукурузные чипсы -- кукурудзяні чипси -- маркетинговые опросы -- маркетингові опитування -- отраслевые рынки -- галузеві ринки -- потребительские предпочтения -- споживчі переваги -- продукты питания -- продукти харчування -- рыночные сегменты -- ринкові сегменти -- снеки -- SWOT-анализ -- SWOT-аналіз -- товарная узнаваемость -- товарна впізнаність -- упаковка -- цены -- ціни
Анотація: Проаналізовано рівень впізнаваності кукурудзяних чіпсів «Тікіт», рівень конкуренції в даному сегменті та рейтинг чіпсів на даному ринку. Порівняльне дослідження було проведене у м. Карачі (Пакистан), що включало в себе експеримент та опитування, проведене в Східному та Центральному районах міста. Описова статистика та графічне представлення проаналізованих даних були отримані у "SPSS". При виборі кукурудзяних або картопляних чіпсів споживачі насамперед враховують різновид смаку, загальні смакові характеристики, ціну та пакування. Більшість респондентів вважають телевізійну рекламу найбільш вдалим засобом для просування такого товару.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Осман, Амбер (молодший науковий співробітник Дослідницького центру Університету IQRA; м.Карачі; Пакистан); Хасан, Саєд Акіф (професор кафедри маркетингу Університету IQRA; м.Карачі; Пакистан; PhD (маркетинг)); SPSS, специализированное программное обеспечение \о произв.\; Тикит, марка чипсов \о ней\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)