Щербак, Я. В. (доктор технічних наук; професор). Аналіз застосування рекуперативного гальмування на залізницях України / Я. В. Щербак, В. П. Нерубацький> // Залізничний транспорт України : науково-практичний журнал. - 2011. - № 2. - С. 30-34 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Тормоза подвижного состава Залізничний транспорт Гальма рухомого складу Украина Россия СНГ Германия Япония Китай Индия Україна Росія СНД Німеччина Японія Індія Кл.слова (ненормовані): железнодорожный транспорт -- подвижной состав -- тормоза подвижного состава -- рекуперативное торможение -- экономия энергии -- электровозы постоянного тока -- неисправности торможения -- залізничний транспорт -- рухомий склад -- гальма рухомого складу -- рекуперативне гальмування -- економія енергії -- електровози постійного струму -- несправності гальмування Анотація: Одним з найважливіших показників якості поїзної роботи на залізницях є витрата палива і енергії на тягу поїздів. Важливим резервом зниження витрати енергії на тягу поїздів є рекуперативне гальмування. Сьогодні воно широко застосовується на електрифікованих залізницях для регулювання швидкості руху поїздів від максимальної практично до нульової. проте його використанню часто перешкоджають різного роду обмеження і проблеми, що виникають як при, так і в наслідок його застосування. Утримувачі документа: ДНУЗТ Дод.точки доступу: Нерубацький, В. П. (аспірант; УкрДАЗТ); Технологічна інструкція по налагодженню схем рекуперативного гальмування електровозів постійного струму \о произв.\НВК "Електровозобудування", державне підприємство \про нього\; ХК "Луганськтепловоз", ВАТ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |