П58 Попов, С. Г. Основы маркетинга : учеб. пособие / С. Г. Попов . - 2-е изд., перераб. и доп. - М. : Ось-89, 2005. - 272 с. - ISBN 5-98534-141-0 : 10.00 грн
економіка Кл.слова (ненормовані): МАРКЕТИНГ -- РЫНКИ СБЫТА -- РИНКУ ЗБУТУ -- СБЫТОВАЯ ПОЛИТИКА -- ЗБУТОВА ПОЛІТИКА -- КОНТРАКТЫ -- КОНТРАКТИ -- БРЕНДИНГ -- ПАБЛИК РИЛЭЙШНЗ -- ФИРМЫ -- ФІРМИ Примірників всього: 50 АУЛ (50) Свободны: АУЛ (50) |
Я 92 Яценко, В. В. Формування збутової політики підприємства в умовах розвитку інформаційних технологій : авт. дис. к. е. н.:08.00.04 / В. В. Яценко ; Харків. нац. екон. ун-т. - Х., 2011. - 20 с. -
Збут продукції Информационные технологии Інформаційні технології Кл.слова (ненормовані): сбытовая политика -- ЗБУТОВА ПОЛІТИКА -- электронный сбыт -- ЕЛЕКТРОННИЙ СБУТ -- электронная коммерция -- ЕЛЕКТРОННА КОМЕРЦІЯ -- оффлайн-технологии -- он-лайн-технологии Дод.точки доступу: Харківський національний економічний університет (Харків) Примірників всього: 1 АНЛ (1) Свободны: АНЛ (1) |
М 31 Маслова, Т. Д. Маркетинг : учебник для высш. учеб. завед. / Т. Д. Маслова, С. Г. Божук, Л. Н. Ковалик. - 3-е изд., перераб. и доп. - СПб. : Питер, 2008. - 384 с. : ил., табл. - (Учебник для вузов). - Библиогр.: с. 377-380; Глоссрий: с. 356-376. - ISBN 978-5-469-00172-0 : 95.00 грн
Кл.слова (ненормовані): УЧЕБНИК -- ПІДРУЧНИК -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- ТОВАРНАЯ ПОЛИТИКА -- ТОВАРНА ПОЛІТИКА -- ЦЕНОВАЯ ПОЛИТИКА -- ЦІНОВА ПОЛІТИКА -- КОММУНИКАЦИОННАЯ ПОЛИТИКА -- КОМУНІКАТИВНА ПОЛІТИКА -- СБЫТОВАЯ ПОЛИТИКА -- збутова політика Дод.точки доступу: Божук, С. Г.; Ковалик, Л. Н. Примірників всього: 1 АУЛ (1) Свободны: АУЛ (1) |